Round 14: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 13 september 2014 - 17:41:15

« vorige - volgende »

0634

Lewis zet een wereldlap neer. Dag Alonso, dit kan ik dus.

Kootje

Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 14:39:54
Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 14:36:54
Hij passeert hem door de chicane af te snijden. Dat noem ik profijt en reden genoeg om ook die plek terug te moeten geven.

Hooguit profijt op Vettel en die plek heeft hij ook teruggegeven. Verder is niks aan de hand.

Dat zie ik toch anders. In de remzone reden ze gedrieën naast elkaar, hij passerde ze pas nadat hij zich verremde en de chicane afsneed. Verder geen hek vd dam ofzo, maar imo is het niet terecht dat hij die positie mag houden.


Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 14:46:32
Mijn hemel zeg, blijf jij nou steeds maar in de pechgevallen hangen? Ieder jaar hebben er een aantal pech en heel vaak is het niet eerlijk verdeeld. Het gaat om de WK-stand, niet om pechgevallen.

Ja, en?  Moet ik toch lekker zelf weten of ik dat belangrijk vind of niet? Daarbij werd mij eerder nog verweten alleen naar de pech van Lewis te kijken en de rest te negeren. Doe ik dat nu eens duidelijk niet, is het weer niet goed. En oh ja ... wie begon er , zij het sarcastisch bedoeld, over het geluk van Hamilton? Ik niet iig. ::)

Verder staat er naar mijn weten nergens in de forumregels dat discussies niet over geluk en pech mogen gaan, of dat je verplicht bent alle reacties te lezen en mee te gaan in iedere discussie. Het staat mij dus vrij om over pech te spreken, het staat jou vrij om daar niet op in te gaan als het niet op jouw interesse kan rekenen. Mocht zoiets er wel instaan, dan hoor ik dat graag van de moderatie. Even goede vrienden verder, maar jij hoeft mij iig niet te vertellen waar ik 't wel en niet over mag hebben. >:(

btw: Bereid je dan maar vast voor op m'n post in het Rosberg vs Hamilton topic later vandaag, waar ik m'n lijstje weer update. ;D


0634

Die zal ik echt niet lezen. Maar leef je lekker uit joh.

En dat van het geluk: dat was een grapje, maar verder heb je helemaal gelijk joh.

Perton

Ik ben van mening dat als een coureur een vleugel onder zijn auto heeft hangen, dat ook niet via de radio mag worden gemeld, met die nieuwe regels. Maakt het allemaal nog spannender.

En daar is de SC!

Perton


Wings

@Kootje: Alonso reed er met meer snelheid een wagenlengte voor. Dus ook zonder track-limits was hij er voorgekomen. Zonder twijfel. Daarom werd het terecht niet bestraft.

Tuesday

Leuke reclames op RTL; Opel, Suzuki, Dibadu, Regaine (tegen haaruitval oid), Citroen C4 Cactus.. en we gaan weer verder

Alonso gaat m winnen trouwens ;) (hopelijk)

Wings


Perton

Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 15:04:09
@Kootje: Alonso reed er met meer snelheid een wagenlengte voor. Dus ook zonder track-limits was hij er voorgekomen. Zonder twijfel. Daarom werd het terecht niet bestraft.
Dat het met meer snelheid was, zal best logisch zijn, anders had ie de bocht wel gehaald ;D

Verder heb ik de herhalingen nog niet goed teruggezien, dus verder heb ik er geen mening over, maar "meer snelheid" lijkt me een beetje een raar argument waar het gaat om het niet halen van een bocht.

0634


Tuesday

Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 15:04:09
@Kootje: Alonso reed er met meer snelheid een wagenlengte voor. Dus ook zonder track-limits was hij er voorgekomen. Zonder twijfel. Daarom werd het terecht niet bestraft.
ben het wel met Kootje eens, hij had Ricciardo ook de plek terug moeten geven. Maar op zich ook prima dat de stewards niks doen

Kootje

Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 15:04:09
@Kootje: Alonso reed er met meer snelheid een wagenlengte voor. Dus ook zonder track-limits was hij er voorgekomen. Zonder twijfel. Daarom werd het terecht niet bestraft.

Ik zie dat toch anders, maar goed ... verder niet belangrijk.

0634

Alleen Alonso van de koplopers naar binnen tijdens de SC. Maar die gaat natuurlijk niet snel voorbij de Bulls.

Wings

Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 15:06:36
Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 15:04:09
@Kootje: Alonso reed er met meer snelheid een wagenlengte voor. Dus ook zonder track-limits was hij er voorgekomen. Zonder twijfel. Daarom werd het terecht niet bestraft.

Ik zie dat toch anders, maar goed ... verder niet belangrijk.

Zelfs dan vind ik het in het kader 'geen onbenullige straffen uitdelen' ook niet strafwaardig. In de starthectiek gebeuren dit soort dingen wel vaker. Bovendien pleiten we collectief voor minder straffen dus laten we ook nu dan zeggen dat shit happens zonder het onder een vergrootglas te ontleden.