Round 14: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 13 september 2014 - 17:41:15

« vorige - volgende »

0634

Wat een deceptie deze race... Rosberg er uit. Alonso kan niet aanvallen. De Bulls kunnen niet bijblijven. Ondanks alle verwachtingen is er geen reet aan.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 14:24:33
Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 14:18:33Eindelijk weer eens Nico's beurt voor pech. Deze streep ik voorlopig weg tegen Hamilton in Duitsland. Straks kijken we wat het 'm uiteindelijk gekost heeft. ;)

Belachelijk ook dat Alonso niet op z'n minst gemaand word Ricciardo voorbij te laten. Hij passeert er 2 door de chicane af te steken, maar geeft er slechts ééntje terug. ::)
Ja, doei. Ricciardo stond bijna stil bij de start, waarom zou Alonso die terug moeten geven?
Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 14:20:42
Zoveel profijt had Alonso daar niet. Gelukkig dat de wedstrijdleiding dit inziet.

Hij passeert hem door de chicane af te snijden. Dat noem ik profijt en reden genoeg om ook die plek terug te moeten geven.


Waar het Nico's pech betreft streep ik hem nu weg tegen Canada. Beiden staan nu op 2 DNF's, blijven over de door pech mislukte Q's in Hongarije en Duitsland en de lekke band in België :P

Wings

Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 14:36:54
Hij passeert hem door de chicane af te snijden. Dat noem ik profijt en reden genoeg om ook die plek terug te moeten geven.

Hooguit profijt op Vettel en die plek heeft hij ook teruggegeven. Verder is niks aan de hand.

0634

Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 14:36:54

Hij passeert hem door de chicane af te snijden. Dat noem ik profijt en reden genoeg om ook die plek terug te moeten geven.
Hij haalde Ricciardo niet in door af te steken, maar door beter te starten. Dat zag onze teckel nog.

Citaat
Waar het Nico's pech betreft streep ik hem nu weg tegen Canada. Beiden staan nu op 2 DNF's, blijven over de door pech mislukte Q's in Hongarije en Duitsland. :P

Mijn hemel zeg, blijf jij nou steeds maar in de pechgevallen hangen? Ieder jaar hebben er een aantal pech en heel vaak is het niet eerlijk verdeeld. Het gaat om de WK-stand, niet om pechgevallen.


Sabai

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 14:35:12
Wat een deceptie deze race... Rosberg er uit. Alonso kan niet aanvallen. De Bulls kunnen niet bijblijven. Ondanks alle verwachtingen is er geen reet aan.

Zal voor mij ook geen hoog cijfer worden deze race.

Perton

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 14:27:06
Rosberg kan beter stoppen. Bijna niks werkt nog. Punten zijn volkomen kansloos.
Volgens sommige lieden op dit forum mag een coureur niet vanuit kansloze positie opgeven.

Perton

Heb trouwens vanaf de start tot nu toe niet gekeken door wat issues hier thuis, maar wat heb ik gemist en waar ligt Rosberg?

0634

Citaat van: Perton op 21 september 2014 - 14:49:35
Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 14:27:06
Rosberg kan beter stoppen. Bijna niks werkt nog. Punten zijn volkomen kansloos.
Volgens sommige lieden op dit forum mag een coureur niet vanuit kansloze positie opgeven.

Van mij dus wel. Daar is het woord kansloos ook voor uitgevonden, als in: zonder kans.

Je gaat ook niet voetballen als iemand de doelen heeft weggehaald.

Wings

Citaat van: Perton op 21 september 2014 - 14:50:14
Heb trouwens vanaf de start tot nu toe niet gekeken door wat issues hier thuis, maar wat heb ik gemist en waar ligt Rosberg?

Uitgevallen.

0634

Citaat van: Perton op 21 september 2014 - 14:50:14
Heb trouwens vanaf de start tot nu toe niet gekeken door wat issues hier thuis, maar wat heb ik gemist en waar ligt Rosberg?
Je hebt helemaal geen reet gemist en Rosberg ligt ergens op een massagetafel.

Wings


Perton

Mooi, spannende race dus. En qua kampioenschap (er van uitgaande dat Hamilton wel wint) eigenlijk weer vanaf nul beginnen. Dat is na alle issues (technische en niet technische) van eerder dit jaar wel fijn. En zorgt voor een mooie strijd de komende races.

Wings

Alonso gaat wel bloedhard. Reed toch een seconde of 10 achter Hamilton voor de stop? Nu is het verschil 3.9 seconde (jaja, Hamilton verloor wat met de stop maar toch).

-edit-

De hoop dat er een gevecht kwam gaat in rook op. Hamilton pareert. Dus slapen we vrolijk verder.

Sabai