Round 14: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 13 september 2014 - 17:41:15

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 14:02:25
Die Hamilton heeft ook echt altijd geluk. Krijgt gewoon de titel kado op deze manier. ;)
Nee, je ziet het verkeerd

Hamilton had elektronische issues in Monza, Rosberg nu, dus de problemen kan je gewoon tegen elkaar wegstrepen!

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 14:02:25
Die Hamilton heeft ook echt altijd geluk. Krijgt gewoon de titel kado op deze manier. ;)

Ik hoop dat je ondergedoken zit. :D

Sabai

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 14:02:25
Die Hamilton heeft ook echt altijd geluk. Krijgt gewoon de titel kado op deze manier. ;)


Idd wat een geluk heeft hij hier weer.

Sabai


Kootje

Eindelijk weer eens Nico's beurt voor pech. Deze streep ik voorlopig weg tegen Hamilton in Duitsland. Straks kijken we wat het 'm uiteindelijk gekost heeft. ;)

Belachelijk ook dat Alonso niet op z'n minst gemaand word Ricciardo voorbij te laten. Hij passeert er 2 door de chicane af te steken, maar geeft er slechts ééntje terug. ::)

Wings

Zoveel profijt had Alonso daar niet. Gelukkig dat de wedstrijdleiding dit inziet.

Wings

Rosberg rijdt wel erg langzaam. Ik zou de strategie ietwat naar voren trekken om zo te kunnen profiteren bij een eventuele SC.

SDG

Rosberg's versnellingsbak lijkt de vierde versnelling over te slaan, vandaar dat hij blijft ter plaatse trappelen...

Wings

Waarom niet dit verlies nemen en de motor en bak sparen? De kans dat hier nog wat kan worden gehaald is minimaal.

SanderD

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 14:02:25
Die Hamilton heeft ook echt altijd geluk. Krijgt gewoon de titel kado op deze manier. ;)

Je zou bijna denken dat Mercedes kampioen wilt worden met Hamilton. Kan geen toeval meer zijn...

;)

0634

Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 14:18:33
Eindelijk weer eens Nico's beurt voor pech. Deze streep ik voorlopig weg tegen Hamilton in Duitsland. Straks kijken we wat het 'm uiteindelijk gekost heeft. ;)

Belachelijk ook dat Alonso niet op z'n minst gemaand word Ricciardo voorbij te laten. Hij passeert er 2 door de chicane af te steken, maar geeft er slechts ééntje terug. ::)

Ja, doei. Ricciardo stond bijna stil bij de start, waarom zou Alonso die terug moeten geven?

0634

Echt, wat een waardeloos circuit is het toch. Tijd dat Briatore terugkeert. Die kon het dan nog wel ns opleuken.

0634

Rosberg kan beter stoppen. Bijna niks werkt nog. Punten zijn volkomen kansloos.

Pancake Shield

Ligt het aan mij of is de regie echt heel rommelig deze race?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Toch blijft betrouwbaarheid een groot probleem bij Mercedes...