Round 14: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 13 september 2014 - 17:41:15

« vorige - volgende »

robbert

Ja eerst de kwalificatie afwachten. Mercedes kan niet voluit gegaan zijn en de anderen zand in de ogen strooien. Ferrari kan toch niet uit het niets de snelsten zijn é. Ze waren nog een seconde trager

Franky R.


0634

Knappe pole, Lewis. Heerlijk close, zo willen we het zien.

Mooie en oprechte 'dammit' van Rosberg. Dat mag gelukkig nog wel over de radio ;)

0634

Ik heb het gevoel dat Ricciardo morgen serieus mee gaat doen als hij de start eens niet verprutst.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25

inclusief verremmen in de eerste sector toch nog pole pakken dat is toch super!!!!!!!!!

rafael25


0634

Daar verloor hij niet veel mee, leek me. Weet ook niet wat de anderen misschien nog hadden kunnen winnen. Zag hier en daar gedurende kwali veel kleine momenten.


0634

Ricciardo gaat morgen winnen. Ik heb goeie moed!

Deze is trouwens ook leuk. Grosjean is een beetje pissed.

Citaat
Romain Grosjean I cannot believe it! Bloody engine! Bloody engine!

Ayao Komatsu Understood Romain. Very sorry about that. It's the same issue as we had in P3.

Romain Grosjean I don't care, I don't care. It's too much.

Ayao Komatsu Yeah of course, of course.

Romain Grosjean  Honestly. We break our balls to make a good qualifying and you lose five tenths every single straight line because the thing cuts. Honestly it's hard for all of us.

Ayao Komatsu Absolutely is. I totally agree.

Tuesday

pfff, 7 duizendste, da s nog geen honderste deel van een seconde. Niks dus. Dan gaat het misschien net om details als track position. Ben benieuwd naar morgen, gaat tactisch een erg leuke race worden denk ik.
Sneu voor Raikkonen trouwens, voor het eerst in jaren misschien het gevoel dat ie voor pole kon gaan en dan dit.  Achteraf zat de pole er niet in, maar toch...

Tuesday

Hamilton verloor in de 1e sector slechts 0.007 (toevallig hetzelfde getal), na S2 lag ie ruim een tiende voor, die Rosberg in S3 bijna nog weer goed wist te maken. Voor degenen die het interesseert.

Hamilton:
28.327
40.360
36.994

Rosberg:
28.320
40.488
36.880

0634

49 cm las ik ergens. Een volkomen nutteloos weetje trouwens, maar goed.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 20 september 2014 - 19:17:37
49 cm las ik ergens. Een volkomen nutteloos weetje trouwens, maar goed.
zou kunnen, ligt aan welke snelheid je neemt. Op de gemiddelde snelheid (172 km/u) is het 33 cm volgens mn eigen berekening. t is misschien een nutteloos weetje, maar het maakt het laat toch zien dat er wel degelijk een verschil was.

0634

Ik weet niet welke snelheid het werd berekend, zag het op twitter langskomen. Kan ook zomaar niet kloppen. Er zat in ieder geval weinig tussen vandaag. Leuke kwali. Leuk ook dat RBR en Ferrari mee konden doen.