Round 14: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 13 september 2014 - 17:41:15

« vorige - volgende »

Tuesday

misschien was het een traantje? hoe dan ook, het was maar 2 rondjes dat ie daar last van had. Ricciardo had nagenoeg dezelfde pace en zat ook maar 10 seconden achter Rosberg. Samen met Oostenrijk (Williams) was het toch wel het minst dominante weekend van Mercedes qua pace. Maar goed, Singapore is sowieso geen Monaco en Mercedes zal morgen ongetwijfeld weer op pole staan. Heel misschien een RBR op P2 ? of misschien dat regen roet in het eten kan gooien?

0634

Mja, ik verwacht toch echt de Merc's een endje voor de rest, zeker op zaterdag. Maar ik hoop van niet.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 19 september 2014 - 06:21:40
Mja, ik verwacht toch echt de Merc's een endje voor de rest, zeker op zaterdag. Maar ik hoop van niet.
ja, ik ook. Maar voor die jongens is het een stuk spannender, dus wellicht wat lastiger om een cleane ronde neer te zetten. Samen hebben ze 4 pogingen in Q3, dus die pole zal er wel komen

Jozef

Ik lees op Pitpass dat de Singaporese overheid in het geval van een aankomende regenbui rondvliegt en zout of andere kristalvormige deeltjes in de wolk rondstrooit zodat ze uitregent voordat ze Singapore bereikt. Dit omdat een regenrace op dat circuit serieus onveilig zou zijn.

Het is niet nieuw, China deed dit bv. ook tijdens de OS in 2008.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 19 september 2014 - 15:01:08
Citaat van: Maikel0230 op 19 september 2014 - 14:28:20
http://www.gppits.net/nieuws/singapore_vt1_alonso_snel_uit_de_startblokken/


Ericsson sneller dat Kobayashi? Da F*ck is daar gebeurd? :D

Ik geloof dat Kobayashi tijdens zijn snelste rondje gespind is en zo zijn setje naar de filistijnen geholpen heeft. Als het seffes in VT2 nog zo is dan mag je je haren beginnen uittrekken Franky.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs


rafael25


Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 19 september 2014 - 15:12:39
Citaat van: Franky R. op 19 september 2014 - 15:01:08
Citaat van: Maikel0230 op 19 september 2014 - 14:28:20
http://www.gppits.net/nieuws/singapore_vt1_alonso_snel_uit_de_startblokken/


Ericsson sneller dat Kobayashi? Da F*ck is daar gebeurd? :D

Ik geloof dat Kobayashi tijdens zijn snelste rondje gespind is en zo zijn setje naar de filistijnen geholpen heeft. Als het seffes in VT2 nog zo is dan mag je je haren beginnen uittrekken Franky.
;D


Gelukkig was de Japanner in VT2 als vanouds weer bijna een seconde sneller dan de Zweed. :P

FolkertE

Maldonado is ook weer goed bezig. Heeft hij wel eens een weekend gehad zonder incident?


NielsD

Alonso weer snelste, dat belooft een leuke kwalificatie te worden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25