Round 14: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 13 september 2014 - 17:41:15

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Tuesday op 21 september 2014 - 08:50:17
waarom zo ingewikkeld? je kunt ook de gemiddelde snelheid delen door 3,6, dan heb je meter/per seconde, doe dat keer 7/1000 en je hebt het aantal meters.

Waar komt die 3.6 vandaan?

0634

Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 09:30:21
it takes one to know one

Lul niet. Ik heb nooit ergens beweert dat ik gelijk heb en de rest van het forum er naast zat. Zelfs al zou ik 100% overtuigd zijn, dan nog zou ik dat niet zeggen. Dat is ronduit arrogant.

0634


Tuesday

Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 09:31:24
Citaat van: Tuesday op 21 september 2014 - 08:50:17
waarom zo ingewikkeld? je kunt ook de gemiddelde snelheid delen door 3,6, dan heb je meter/per seconde, doe dat keer 7/1000 en je hebt het aantal meters.

Waar komt die 3.6 vandaan?
van de 3600 seconden die in een uur zitten. En als je dat door 1000 deelt, om van de kilometers meters te maken, dan kom je op die 3,6. Maar goed, het begint idd wel erg off topic te worden dus ik laat het hier verder bij. Vanmiddag zal er vast wel weer nieuwe stof voor discussie komen ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 09:42:12
Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 09:30:21
it takes one to know one

Lul niet. Ik heb nooit ergens beweert dat ik gelijk heb en de rest van het forum er naast zat. Zelfs al zou ik 100% overtuigd zijn, dan nog zou ik dat niet zeggen. Dat is ronduit arrogant.

Laat me niet lachen. ;D


Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 09:43:17
Maar echt, kan er een mod even ingrijpen nu?

Niet nodig, ik ben wel klaar voor vandaag.

Wings

Citaat van: Tuesday op 21 september 2014 - 09:47:57
van de 3600 seconden die in een uur zitten. En als je dat door 1000 deelt, om van de kilometers meters te maken, dan kom je op die 3,6.

Oké, thanks! 

CitaatMaar goed, het begint idd wel erg off topic te worden dus ik laat het hier verder bij. Vanmiddag zal er vast wel weer nieuwe stof voor discussie komen ;)

Ach, een zijsprong moet kunnen, bovendien is er toch geen noemenswaardig nieuws. Verder hoop ik inderdaad dat er genoeg stof tot discussie voorbij komt. Als het aan mij ligt al na de eerste bocht. Hahaha. Ik ga even de sportschool in, tot vanmiddag!

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 09:43:17
Maar echt, kan er een mod even ingrijpen nu?

Waarom stop je zelf niet in plaats van te blijven reageren en tegelijk te zeuren dat het allemaal offtopic is. Bovendien is het ontopic alleen niet heul belangrijk.

0634

Inderdaad. Dit is het topic dat gaat over wiskundige berekeningen aangaande F1 races in Singapore ::).

Bovendien, wijsneus, deed ik dus precies wat je zei: met mijn eerste post van de dag begon ik over de race. Maar dat werd helaas niet gelezen door de stortvloed aan debiele berekeningen.

Citaat
Gisteren, pal na kwali, kwam er een hoos water naar beneden, als ik Giedo vd Garde moet geloven (en dat doe ik). Ben ernstig benieuwd of het weer op de race wel invloed gaat hebben. We hebben hier nog nooit een spatje gezien tijdens wedstrijden en met de vangrails zo angstig dichtbij kan dat wel eens spektakel opleveren (of een snelle rode vlag. Dat kan ook).

Het werd echter volkomen genegeerd, want iedereen blijkt bezig te zijn met 49 cm of 36. Dus ik deed wat jij nu heel wijs zegt, maar het heeft geen nut.




Maikel0230

Heren waar dit ook over ging het stopt nu onmiddellijk!

Er wordt nu weer terug on topic gegaan!

Oh en er wordt ook onmiddellijk opgehouden met die (persoonlijke) aanvallen maakt niet uit van wie ze komen of hoe ze geuit worden.

Bij voorbaat dank

De Redactie van Gppits en jullie mede forumleden!


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Wat ik eigenlijk opmerkelijk vind: Red Bull rijdt hier - tot nu toe - het meest competitieve weekend van het jaar, met de Renault, en Grosjean scheldt op hetzelfde moment Renault de huid vol. Wat uiteraard zeer vermakelijk is, maar de vraag is dan of het wel aan Renault ligt?

Matthijs

Ik dacht dat Grosjean een defect heeft aan zijn motor, niet dat de Renault an sich vermogen mist.

0634

Ah, je hebt gelijk. Ik lees:

Citaat"Unfortunately, both experienced a similar issue related to the turbo wastegate which meant they lacked full power when they needed it most during qualifying."

Dat begreep ik niet uit Grosjean's tirade over de radio die gisteren tijdens kwali te bewonderen was, maar is dus inderdaad zo.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 10:11:26
Wat ik eigenlijk opmerkelijk vind: Red Bull rijdt hier - tot nu toe - het meest competitieve weekend van het jaar, met de Renault, en Grosjean scheldt op hetzelfde moment Renault de huid vol. Wat uiteraard zeer vermakelijk is, maar de vraag is dan of het wel aan Renault ligt?

Ik geloof - en schiet me niet dood als het niet zo zou zijn - dat Lotus qua ontwerp vanachter anders is dan RB en dat de Renault krachtbron met alle componenten op een andere manier moet gemonteerd worden, dat zou nogal wat problemen geven. Ik geloof zoiets op Autosport gelezen te hebben.

Tja en Red Bull is natuurlijk het onofficiële fabrieksteam van Renault dus die zullen wel wat meer steun krijgen van Renault en ik geloof dat STR daarom ook is overgestapt naar Renault om daar een graantje van mee te pikken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Jamaar het bleek dus een defect ;).

Overigens: ondanks veel bewolking zal er geen regen vallen, voorspellen diverse sites.

Matthijs

Ik vind het stilaan echt sneu te worden voor Grosjean, want volgens mij is hij echt wel een subtopper.

Als ik nu een F1-team zou beginnen, zou ik denk ik Grosjean en Vergne als coureurs nemen. ;) Degelijke (anno 2014) en snelle rijders, maar met een huidige marktwaarde van 0 dus lekker goedkoop.