Monza: Man van de race?

Gestart door Sabai, 07 september 2014 - 16:22:45

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Ricciardo
Bottas
Magnussen
Perez
Button
Hamilton
Rosberg
Iemand anders namelijk...

Sabai

Zeg het maar!

Ik ga voor Ricciardo wat kan die gozer goed racen !

Kootje

Ricciardo

eervolle vermeldingen voor Bottas, Perez en Hamilton

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 16:27:07
Ricciardo

eervolle vermeldingen voor Bottas, Perez en Hamilton

Sluit ik mij volledig bij aan alleen heb ik op Perez gestemd, Ricciardo gaat dit seizoen nog wel eens een kans krijgen voor mijn stem :D

En die safe van Kvyat was ook om duimen en vingers van af te likken, als zijn remmen het niet hadden begeven had ie Ferrari nog een punt gekost denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Massa, eindelijk lukt het een keer.

0634

Misschien zou ik Lewis moeten stemmen want een geweldig weekend. Blijft topfavo voor de titel voor mij.

Toch ga ik voor Ricciardo. Geweldig gereden weer. Vettel weer eronder gekregen. De man is een waar fenomeen aan het worden.

Pancake Shield

Ricciardo. Maakte perfect gebruik van zijn strategie en rolde het hele veld stijlvol op.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

Ik zeg Ricciardo. Wat kan die man inhalen zeg. Zie die actie op Vettel! En die andere daarvoor. Geweldig gewoon!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Arthur op 07 september 2014 - 17:18:20
Ik zeg Ricciardo. Wat kan die man inhalen zeg. Zie die actie op Vettel! En die andere daarvoor. Geweldig gewoon!!!
Tijdens de race zei ik al dat ik voor Ricciardo ging kiezen dus ik kan er niet meer onderuit.
Eervolle vermelding voor Hamilton, Bottas, Magnussen, Button, Perez en.....de laatste ben ik vergeten. Was iig een groepje die gewoon leuk aan het racen waren.

Edwin90

Ricciardo gekozen. Wat een briljante acties vandaag van zijn kant!

Bottas was ook heel goed bezig, ware het niet dat z'n start enorm beroerd verliep en hij met zijn pitstop achter een groepje terecht kwam.

Fabian

Ricciardo. Wat n heerlijke racer

Tuesday

Massa, omdat ie er niet bij staat ;)

Perton

Hamilton, omdat ik de race niet heb gezien en dus maar op mijn favoriet stem ;D

Gerard

Kan niet kiezen tussen Ricciardo en Bottas...

Kootje

Citaat van: Gerard op 07 september 2014 - 20:22:04
Kan niet kiezen tussen Ricciardo en Bottas...

Is ook 'n lastige, maar ik vond persoonlijk de inhaalacties van Ricciardo gewaagder. Dat gaf voor mij de doorslag iig.

0634

Bovendien: je móet kiezen. Sophie's choice. ;)