Is Caterham er volgend jaar nog wel bij?

Gestart door Sabai, 04 september 2014 - 19:53:32

« vorige - volgende »

Zijn ze er in 2015 nog bij?

Ja, natuurlijk met Albers aan het roer komt het helemaal goed.
nee
kweenie

NielsD

Elke coureur die daar nu instapt staat voor lul, althans dat is mijn mening. Behalve Kobayashi..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2014 - 17:56:07
http://www.gppits.net/nieuws/caterham_in_actie_in_abu_dhabi/

Ze kunnen starten maar wie rijdt er?
Ben benieuwd, wie betaalt rijdt  :)

Max Chilton, Fabio Leimer, Giedo van der Garde?
Als je wilt rijden is dit je kans...
Misschien Lotterer. Als zijn kaartavond niet doorgaat.

gloudiesaurus

Wellicht voor een coureur met geld die nog ooit zijn Formule 1-debuut wilde maken...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik zou als ik Jolyon Palmer was een flink bedrag bieden. Want hij gaat toch geen stoeltje in 2015 krijgen, maar zo kan ie als GP2-kampioen toch nog meedoen en misschien toch net genoeg indruk maken dat de eventuele nieuwe eigenaar hem toch wel overweegt voor 2015.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Tja volgens mij MOET Caterham Kamui laten rijden, ik geloof dat je per seizoen maar 4 coureurs kan laten deelnemen aan races en Caterham heeft er 3 gebruikt: Kobayashi, Ericsson en Lotterer

Gezien Ericsson zijn banden met het team heeft verbroken en Lotterer zijn moment heeft gehad zal men Kobayashi moeten inzetten.

De vraag is maar of die nog wil, hij was in Rusland al bang van zijn eigen materiaal...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Zal vast wel een oplossing voor te vinden zijn.

Maikel0230

#427
Geen idee, misschien een uitzondering vragen bij de FIA?

Moet wel goedgekeurd worden natuurlijk.

Edit: Powell zal dus al zeker niet rijden en terecht! Deze dame komt ervaring tekort en nog het belangrijkste een superlicentie

CitaatNews from my end... None, apart from it's looking very unlikely due to getting a super license! Great news for @CaterhamF1 though 👍👍👍 #F1

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Als ik Kobayashi was zou ik er niet eens willen rijden. Constant niet zeker of je mag mee doen en dan komen ze ineens met hangende pootjes: please wil je rijden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Zal ook vast wel iemand met diepere zakken zijn. Misschien Johnny de Mol of zo.

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 14 november 2014 - 23:46:58
Geen idee, misschien een uitzondering vragen bij de FIA?

Moet wel goedgekeurd worden natuurlijk.

Edit: Powell zal dus al zeker niet rijden en terecht! Deze dame komt ervaring tekort en nog het belangrijkste een superlicentie

CitaatNews from my end... None, apart from it's looking very unlikely due to getting a super license! Great news for @CaterhamF1 though 👍👍👍 #F1
Mooi.

0634


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/meer_over_caterham/

Wat meer details over Caterham en waarom het team Lotterer nodig heeft.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is