Is Caterham er volgend jaar nog wel bij?

Gestart door Sabai, 04 september 2014 - 19:53:32

« vorige - volgende »

Zijn ze er in 2015 nog bij?

Ja, natuurlijk met Albers aan het roer komt het helemaal goed.
nee
kweenie

SDG

Dan steun ik met mijn geld toch liever een gewone werkman wiens auto door leeghoofdige betogers in brand is gestoken dan het in een dergelijke bodemloze put te storten...

Maikel0230

#391
Ga ik in mee SDG maar we kunnen niet om een feitje heen, dit wordt een succes en het geeft hen weer een waterkansje, hoe klein het ook mag zijn, als het team gered wordt zal het door het succes van deze actie zijn.

Ik ben eerlijk, heb toen ik het zag een pond gegeven, ook al heb ik mijn twijfels over de slagingskansen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Breaktest

Citaat van: Maikel0230 op 09 november 2014 - 22:13:07
Ga ik in mee SDG maar we kunnen niet om een feitje heen, dit wordt een succes en het geeft hen weer een waterkansje, hoe klein het ook mag zijn, als het team gered wordt zal het door het succes van deze actie zijn.

Ik ben eerlijk, heb toen ik het zag een pond gegeven, ook al heb ik mijn twijfels over de slagingskansen.
Ik kan ook wel een paar pondjes missen...

Matthijs

Wel opvallend dat Caterham wel gered lijkt te worden (voor één race?) en Marussia niet en dat er interesse voor overname is. Had ik toch liever Marussia gehad, of zijn de faciliteiten van Caterham zoveel beter?

Breaktest

Het is wel hollen en stilstaan met die teller - nu meer stilstaan. De tijd is bijna half om en ze zitten bijna op de helft van het bedrag. Stranden of landen met de haven in zicht is allebei mogelijk. Je zou bijna zeggen dat er iemand aan de knoppen zit om het een beetje spannend te houden.

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 09 november 2014 - 22:13:07
Ga ik in mee SDG maar we kunnen niet om een feitje heen, dit wordt een succes en het geeft hen weer een waterkansje, hoe klein het ook mag zijn, als het team gered wordt zal het door het succes van deze actie zijn.

Ik ben eerlijk, heb toen ik het zag een pond gegeven, ook al heb ik mijn twijfels over de slagingskansen.

Kan zijn dat het hen een waterkansje geeft, maar uiteindelijk is het gewoon allemaal symptoombestrijding. Nu een inzamelactie voor Caterham, morgen eentje voor Sauber of Lotus...? Het is je goed recht dat je hiervoor een bijdrage wil leveren, maar zolang de structurele problemen waarmee de F1 kampt niet rechtgetrokken worden, blijf je maar bezig.

Breaktest

Citaat van: SDG op 10 november 2014 - 12:15:55
Kan zijn dat het hen een waterkansje geeft, maar uiteindelijk is het gewoon allemaal symptoombestrijding. Nu een inzamelactie voor Caterham, morgen eentje voor Sauber of Lotus...? Het is je goed recht dat je hiervoor een bijdrage wil leveren, maar zolang de structurele problemen waarmee de F1 kampt niet rechtgetrokken worden, blijf je maar bezig.
En het idee om de armlastige teams via CVC een kapipaalinjectie van 128 mln te geven  is ook alweer een losse flodder gebleken.

gloudiesaurus

Ze zijn al over de helft...

Ecclestone maakte vanmorgen wel het grapje of er straks wel genoeg is om het team terug te laten keren uit Abu Dhabi  :D.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 10 november 2014 - 14:40:14
Ze zijn al over de helft...

Ecclestone maakte vanmorgen wel het grapje of er straks wel genoeg is om het team terug te laten keren uit Abu Dhabi  :D.

;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Lijkt erop nu Ecclestone zijn uitspraken heeft het gedaan het fund raisen toch een beetje stopt...

Ze hebben nog 4 dagen. Word toch lastig denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 10 november 2014 - 14:40:14
Ze zijn al over de helft...

Ecclestone maakte vanmorgen wel het grapje of er straks wel genoeg is om het team terug te laten keren uit Abu Dhabi  :D.
Nu pas op de helft. Maar de toevoer lijkt helemaal tot stilstand gekomen, slechts 3% erbij de afgelopen 24 uur. Het lijkt erop dat 't 'm toch niet gaat worden.

gloudiesaurus

Jep de afgelopen dagen maar 100.000 euro erbij.

Met 3,5 dag te gaan word het heel lastig denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Matthijs

Wat een extremen zitten er momenteel toch in de F1. Aan de ene kant van het spectrum heb je McLaren en Red Bull die eigenlijk teveel getalenteerde (opleidings)coureurs hebben voor het aantal zitjes dat ze hebben, aan de andere kant heb je de teams die 'iedereen' tegen betaling zouden laten rijden.

Breaktest

Citaat van: Matthijs op 12 november 2014 - 11:54:01
Wat een extremen zitten er momenteel toch in de F1. Aan de ene kant van het spectrum heb je McLaren en Red Bull die eigenlijk teveel getalenteerde (opleidings)coureurs hebben voor het aantal zitjes dat ze hebben, aan de andere kant heb je de teams die 'iedereen' tegen betaling zouden laten rijden.
Precies. En niet te vergeten een heel koor dat roept: Niets aan de hand, doorlopen mensen.