Is Caterham er volgend jaar nog wel bij?

Gestart door Sabai, 04 september 2014 - 19:53:32

« vorige - volgende »

Zijn ze er in 2015 nog bij?

Ja, natuurlijk met Albers aan het roer komt het helemaal goed.
nee
kweenie

Breaktest

Strikt genomen is het team dus weer van Tony Fernandes. Ik vraag me af of ie zijn andere miljoenen ook bij elkaar heeft gebedeld.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 08 november 2014 - 08:55:00
Dat met Koba was inderdaad niet netjes, maar natuurlijk ook wel een noodsprong. Achteraf weten we dat het team toen al aan het verzuipen was en wild om zich heen naar geld zocht. Voor netjes blijven was geen tijd meer vrees ik.

Mee eens, maar door zulke acties wordt je bijv. in Japan niet populairder  ;)

Overigens staan ze nu op 21%.
Zou het dan toch  :o
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Stel ze zitten op 80% over enkele dagen, dan zou ik wel respect voor Fernandes hebben als hij het verschil bijlegt.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 08 november 2014 - 14:36:31
Citaat van: Jeroen op 08 november 2014 - 08:55:00
Dat met Koba was inderdaad niet netjes, maar natuurlijk ook wel een noodsprong. Achteraf weten we dat het team toen al aan het verzuipen was en wild om zich heen naar geld zocht. Voor netjes blijven was geen tijd meer vrees ik.

Mee eens, maar door zulke acties wordt je bijv. in Japan niet populairder  ;)

Overigens staan ze nu op 21%.
Zou het dan toch  :o

Nee, maar als de schuldeisers zich achter jouw voordeur opstellen in rotten van tien, kan de populariteitspoll van Japan je vermoedelijk gestolen worden.

Perton

Wat loopt Horner nou weer te huilen dat crowdfunding van Formule 1-teams verboden moet worden? Het is toch een fan zijn eigen keus waar hij zijn geld aan geeft? Waar was bovendien de kritiek van Horner toen David Brabham  zijn plannen aankondigde?

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 08 november 2014 - 11:09:55
Strikt genomen is het team dus weer van Tony Fernandes. Ik vraag me af of ie zijn andere miljoenen ook bij elkaar heeft gebedeld.


Met "hard werken" wordt je geen miljonair, IMHO...dus zou het? :D
:P :P :P

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 08 november 2014 - 14:36:31
Citaat van: Jeroen op 08 november 2014 - 08:55:00
Dat met Koba was inderdaad niet netjes, maar natuurlijk ook wel een noodsprong. Achteraf weten we dat het team toen al aan het verzuipen was en wild om zich heen naar geld zocht. Voor netjes blijven was geen tijd meer vrees ik.

Mee eens, maar door zulke acties wordt je bijv. in Japan niet populairder  ;)

Overigens staan ze nu op 21%.
Zou het dan toch  :o
Met dit tempo gaan ze het inderdaad halen. Weet niet wat ik ervan moet denken. Misschien is het vooral een proteststem naar Ecclestone en cs.

Franky R.


Matthijs

Caterham wil geld van ons, zodat ze kansloos achteraan kunnen bungelen in Abu Dhabi maar zonder dat ze gediskwalificeerd worden als Marussia. Worden ze toch nog 10e in het kampioenschap, strijken ze nog wat geld op dat eigenlijk voor Marussia bedoeld was. Vervolgens gaan ze alsnog failliet en verdelen ze het geld onderling. Dikke middelvinger naar de 'fans' die geld gestort hebben.

Kortom, van mij krijgen ze geen cent.

Kootje

Ik weet niet of het waar is, maar het schijnt dat teams 3 GP's mogen missen. In dat geval kan Marussia dus niet gediskwalificeerd worden en gaat jouw gedachtegang dus niet op. Het geeft ze echter wel de kans alsnog Marussia of Sauber op de baan te verslaan en zo die 9e of 10e stek in het kampioenschap te pakken. Daarnaast toon je eventuele kopers dat je niet zomaar de handdoek in de ring gooit. In één ding heb je imo echter wel 100% gelijk, van mij krijgen ze ook geen cent. ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 08 november 2014 - 20:39:12
Ik weet niet of het waar is, maar het schijnt dat teams 3 GP's mogen missen. In dat geval kan Marussia dus niet gediskwalificeerd worden en gaat jouw gedachtegang dus niet op. Het geeft ze echter wel de kans alsnog Marussia of Sauber op de baan te verslaan en zo die 9e of 10e stek in het kampioenschap te pakken. Daarnaast toon je eventuele kopers dat je niet zomaar de handdoek in de ring gooit. In één ding heb je imo echter wel 100% gelijk, van mij krijgen ze ook geen cent. ;)


Kootje,


Caterham en Marussia mochten maar 2 GP's missen. Austin en Brazilië. Dus in Abu Dhabi MOESTEN ze komen opdraven.


Manor/Marussia krijgt wel een boete van de FOM [weet niet hoeveel], maar zal haar punten gewoon blijven behouden. Dat gaat dan naar de curator die er de lopende schulden mee zal aflossen.


Tenzij Sauber morgen of in Abu Dhabi meer dan 2 punten scoort. Dan zal Manor alleen maar minder geld krijgen... ;)

Kootje

Ik weet dat ze volgens de diverse media slechts toestemming hadden om de VS en Brazilië te laten schieten, maar toch heb ik al meerdere keren gelezen (ook hier op 't forum) dat teams 3 races mogen missen. Vandaar.

Jehoentelaar


Maikel0230

#373
Ik vermoed dat de waarheid ergens in het midden ligt.

Van de commerciële kant Bernie/FOM/CVC mogen teams geen enkele race missen, enkel mits toestemming.

Van de FIA en hun bijbel mogen ze drie races per seizoen missen.

Zal niet de eerste keer zijn dat die twee voor onduidelijkheid zorgen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.