Round 13: Gran Premio d'Italia, Autodromo Nazionale Monza, Monza

Gestart door Maikel0230, 27 augustus 2014 - 19:01:13

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 14:48:21
En weer zo'n vreemde fout van Rosberg, is hij mentaal dan toch niet zo sterk? ???
Ik weet niet, Rosberg had wel problemen met de remmen als ik het goed gehoord had.


Trouwens, met wie zou jij dit topic ook al weer hoog houden omdat de meerderheid niet kon kijken ;D

Kootje

Met Maikel maar die is er niet, dus moeten wij 't maar doen. ;)

Hammi loopt lekker uit trouwens. 8)

Pancake Shield

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 14:48:21
En weer zo'n vreemde fout van Rosberg, is hij mentaal dan toch niet zo sterk? ???

Dat is de straf van Mercedes  :P. "Als jij voorop rijdt, ga je expres van de baan om Hamilton te laten winnen"
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 14:58:33
Met Maikel maar die is er niet, dus moeten wij 't maar doen. ;)

Hammi loopt lekker uit trouwens. 8)
Hahaha, ik breng je wel op de hoogte met feiten en mijn oneindig goede F1 kennis. ;D
Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 14:55:35
Traditionele Monza-Gaaaaaaaaaaaaaappp
Niet helemaal mee eens. Bottas laat toch wel wat leuke momenten zien. En Lewis heeft ook wel 2 mooie manouvres gemaakt.
Maar niet super spannend, maar ook niet dodelijk saai.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 14:55:35
Traditionele Monza-Gaaaaaaaaaaaaaappp

Mwah ... aan kop is het idd niet echt spannend, maar het rijtje Vettel t/m Ricciardo Bottas t/m Button is best vermakelijk om naar te kijken.



Citaat van: Pancake Shield op 07 september 2014 - 14:59:59
Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 14:48:21
En weer zo'n vreemde fout van Rosberg, is hij mentaal dan toch niet zo sterk? ???

Dat is de straf van Mercedes  :P. "Als jij voorop rijdt, ga je expres van de baan om Hamilton te laten winnen"

;D

0634

Citaat van: Pancake Shield op 07 september 2014 - 14:59:59
Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 14:48:21
En weer zo'n vreemde fout van Rosberg, is hij mentaal dan toch niet zo sterk? ???

Dat is de straf van Mercedes  :P. "Als jij voorop rijdt, ga je expres van de baan om Hamilton te laten winnen"

En als het niet werkt, doe je het gewoon nog een keer!

0634

Perez en Ricciardo willen erg graag GPPits-Man van de Race worden.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 15:07:35
Perez en Ricciardo willen erg graag GPPits-Man van de Race worden.

Gaat vast lukken, al zal Bottas ook wel wat stemmen krijgen. Ik twijfel iig nog, maar neig naar Ricciardo.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 15:03:26
Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 14:55:35
Traditionele Monza-Gaaaaaaaaaaaaaappp

Mwah ... aan kop is het idd niet echt spannend, maar het rijtje Vettel t/m Ricciardo Bottas t/m Button is best vermakelijk om naar te kijken.



Citaat van: Pancake Shield op 07 september 2014 - 14:59:59
Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 14:48:21
En weer zo'n vreemde fout van Rosberg, is hij mentaal dan toch niet zo sterk? ???

Dat is de straf van Mercedes  :P. "Als jij voorop rijdt, ga je expres van de baan om Hamilton te laten winnen"

;D
Ben het met Kootje eens, dat achter de leiders het best spannend en vermakelijk is. Button, Perez, Vettel. Daniel, Button. Allemaal leuke gevechten.

@Jeroen: Is dat dan niet de reden waarom F1 überhaupt nog rijd? Wereld titels maken toch niks uit, man van de race is waar het om gaat ;D

FolkertE

Daniel, wat een held zeg. Zo je team genoot voor bij gaan is gewoon de man van de wedstrijd voor mij.

0634

Die voelt Vettel wel ja... Ricciardo met een waardeloze start, zoveel mensen ertussen en dan toch gewoon weer langs bij Vettel. Au.


Kootje

YES !!! Eindelijk weer 'n winst voor Lewis H. 8)


Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 15:19:46
Haha Guiterez wat een kneus zeg! ;D

Wat deed hij, heb 't gemist. Zag wel dat hij ineens 'n lekke band had, maar hoe ... geen idee. ???



Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 14:55:35
Traditionele Monza-Gaaaaaaaaaaaaaappp

Als jij daar echt zo over denkt, waarom hecht je dan zo'n waarde aan de aanwezigheid van Monza in het WK?

0634

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 15:26:20

Als jij daar echt zo over denkt, waarom hecht je dan zo'n waarde aan de aanwezigheid van Monza in het WK?

Ik ben ook geen Ferrari-fan, maar het hoort er wel bij. Bovendien ben ik ooit eens daar geweest en net als met Hongarije hou ik er dan een zwak voor.

Monza is gewoon een tempel, maar wel een tempel met veel saaie races helaas. Het is een beetje dubbel inderdaad.

Italie moet ook gewoon een eigen GP hebben. Dat land heeft zo'n waarde voor de sport en zo'n achterban, dat moet je die mensen daar ook gewoon gunnen.