Round 13: Gran Premio d'Italia, Autodromo Nazionale Monza, Monza

Gestart door Maikel0230, 27 augustus 2014 - 19:01:13

« vorige - volgende »

F1 freak1

Beste lezers,
volgend jaar ben ik van plan om met 6 a 8 personen naar Monza te gaan heeft er iemand suggesties en ervaringen met verzorging van slapen rondom het circuit.........
Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Dennis.  :)


FolkertE

Citaat van: Kootje op 29 augustus 2014 - 14:53:51
Citaat van: F1fan2987 op 29 augustus 2014 - 11:19:31opvallend is dat zodra het live is, ik het mag kijken, maar zodra ik een race op maandag of woensdag terug kijk begint ze keihard te gillen

Nu al 'n echte die-hard dus. Races kijk je live, niet in de herhaling. >:(
hahah, yep. Maar races uit 85 kan ik moeilijk live kijken  >:( en dat neemt ze me niet in dankbaarheid af.

FolkertE

Er zijn een aantal sites die regen op geven voor Volgende week. Vooral op zaterdag. En mijn ouders zijn vorige week naar Italië vertrokken en melden ook dat er regen word voorspelt volgende week. Ik weet alleen niet hoever zij van Monza af zitten.

Franky R.

Citaat van: F1fan2987 op 29 augustus 2014 - 11:19:31
Citaat van: Kootje op 28 augustus 2014 - 17:57:31
Dan moeten we samen maar pagina's vullen Maikel, want ik kijk ook. :)
He, wij zijn er ook nog. Ik vul de pagina's wel met informatie, Rosalie vult het wel aan met "ashdugifsgdpijdf" achtige woorden.

Citaat van: gloudiesaurus op 28 augustus 2014 - 13:04:23
;D ;D

Zou mooi zijn, dan krijgen de papa's net zoals in de Formule 1 opvolgers op het forum ;)
Hahaha, ja, ben haar al aan het klaar stomen. Op dit moment is ze voor iedereen die voorop rijd of voor de coureur waar op dat moment voor gejuicht word en dan juicht ze vrolijk mee. (opvallend is dat zodra het live is, ik het mag kijken, maar zodra ik een race op maandag of woensdag terug kijk begint ze keihard te gillen dat ze Vliegtuig of Tinkerbell wilt kijken.  >:(
;D ;D ;D

Perton

Citaat van: F1fan2987 op 30 augustus 2014 - 12:11:06
Er zijn een aantal sites die regen op geven voor Volgende week. Vooral op zaterdag. En mijn ouders zijn vorige week naar Italië vertrokken en melden ook dat er regen word voorspelt volgende week. Ik weet alleen niet hoever zij van Monza af zitten.
Misschien kan Vettel dan weer eens winnen.

Franky R.

Citaat van: Perton op 30 augustus 2014 - 12:38:54
Citaat van: F1fan2987 op 30 augustus 2014 - 12:11:06
Er zijn een aantal sites die regen op geven voor Volgende week. Vooral op zaterdag. En mijn ouders zijn vorige week naar Italië vertrokken en melden ook dat er regen word voorspelt volgende week. Ik weet alleen niet hoever zij van Monza af zitten.
Misschien kan Vettel dan weer eens winnen.


Niet als Webber er weer is... :D

Perton

Oja ik bedoelde het trouwens niet serieus, maar een beetje als semi-verwijzing naar de discussie van enkele dagen geleden over Monza '08 in het Hoe goed is Vettel-topic ;)

robbert

Citaat van: Franky R. op 30 augustus 2014 - 12:39:49
Citaat van: Perton op 30 augustus 2014 - 12:38:54
Citaat van: F1fan2987 op 30 augustus 2014 - 12:11:06
Er zijn een aantal sites die regen op geven voor Volgende week. Vooral op zaterdag. En mijn ouders zijn vorige week naar Italië vertrokken en melden ook dat er regen word voorspelt volgende week. Ik weet alleen niet hoever zij van Monza af zitten.
Misschien kan Vettel dan weer eens winnen.


Niet als Webber er weer is... :D

ah? Zal hij terug mee rijden?:-D

Jehoentelaar

Citaat van: F1fan2987 op 30 augustus 2014 - 12:11:06
Er zijn een aantal sites die regen op geven voor Volgende week. Vooral op zaterdag. En mijn ouders zijn vorige week naar Italië vertrokken en melden ook dat er regen word voorspelt volgende week. Ik weet alleen niet hoever zij van Monza af zitten.
Monza - Palermo is best een afstand, mochten ze daarheen gaan. ;)

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 30 augustus 2014 - 20:51:32
Citaat van: F1fan2987 op 30 augustus 2014 - 12:11:06
Er zijn een aantal sites die regen op geven voor Volgende week. Vooral op zaterdag. En mijn ouders zijn vorige week naar Italië vertrokken en melden ook dat er regen word voorspelt volgende week. Ik weet alleen niet hoever zij van Monza af zitten.
Monza - Palermo is best een afstand, mochten ze daarheen gaan. ;)
Hahaha, Ja, volgens mij zitten ze ergens in noord Italië, bij de grens met Oostenrijk?

Jehoentelaar


FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 30 augustus 2014 - 21:52:45
Noord-Italië dan dus lijkt me.
Hahah, ja ik verbeterde het net zelf. Ik had het verkeerd neer gezet, Noord-Italië, Zuid Oostenrijk. Ik weet niet waarom, maar ze hadden keer gezegd naar zuiden van... te gaan. Denk dat ik daar mee vergist heb.


rafael25

De snelheid op het circuit van Monza zou dit jaar wel eens erg hoog kunnen liggen.
Volgens Chester( technisch directeur bij het team van Lotus) mogelijk is om onder ideale omstandigheden 360 kilometer per uur te halen op de rechte stukken.
Dat is verdomde veellllll