VKV CIty Racing 2014

Gestart door gloudiesaurus, 26 augustus 2014 - 11:42:52

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

VKV City Racing beloofd een mooie editie te worden dit jaar, met Raikkonen in de Ferrari en Max in de Toro Rosso.

Zijn er nog mensen die gaan?

Overigens is er dit jaar op zaterdag ook al een leuk feestje met Verstappen in de Toro Rosso.

http://www.gppits.net/nieuws/max_verstappen_op_burning_ruber_live/
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Jep, ben aanwezig met mijn neven en Broertje in ons familie uitje ;D

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 26 augustus 2014 - 11:42:52
VKV City Racing beloofd een mooie editie te worden dit jaar, met Raikkonen in de Ferrari en Max in de Toro Rosso.

Zijn er nog mensen die gaan?

Overigens is er dit jaar op zaterdag ook al een leuk feestje met Verstappen in de Toro Rosso.

http://www.gppits.net/nieuws/max_verstappen_op_burning_ruber_live/


Het schijnt niet al te droog te worden...Hopelijk niet teveel regen in deze jubileum-editie.

Perton

Ben er een keer geweest vanuit werk en ik ergerde me zo aan het paupergedrag van de aanwezige mensen daar die zich compleet lam zopen, terwijl ze met hun kinderen bij een leuk evenement waren, dat ik besloten heb er nooit meer vrijwillig heen te gaan. Voor de rest geweldig evenement, maar niks voor mij. Zal dan toch misschien iets typisch Gronings zijn dat drank en grote evenementen prima samengaan. ;)

Driftende Dakar-trucks waren dat jaar overigens best tof om te zien 8)

gloudiesaurus

Ik heb het idee dat het met drank juist wel meevalt.

De demo van Max in de Toro Rosso is iets wat ik niet wil missen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Twee van de grootste autosportevenementen van het land in hetzelfde weekend. Hoe krijgen we het weer voor elkaar.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 26 augustus 2014 - 15:02:51
Twee van de grootste autosportevenementen van het land in hetzelfde weekend. Hoe krijgen we het weer voor elkaar.

Jep dat vind ik ook zonde..
Historische GP en VKV City Racing. Dat had handiger gekund  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 26 augustus 2014 - 14:55:19
Ik heb het idee dat het met drank juist wel meevalt.
Misschien dat ik dan net in een verkeerd gedeelte aanwezig was. Of dat ze sindsdien wat strenger zijn geworden.

Kootje

Nope, dat hele concept van City Racing spreekt mij totaal niet aan. Als ik dus al tijd had gehad, dan was ik veel liever naar Zandvoort afgereisd.

Franky R.

Citaat van: Perton op 26 augustus 2014 - 14:17:20
Ben er een keer geweest vanuit werk en ik ergerde me zo aan het paupergedrag van de aanwezige mensen daar die zich compleet lam zopen, terwijl ze met hun kinderen bij een leuk evenement waren, dat ik besloten heb er nooit meer vrijwillig heen te gaan. Voor de rest geweldig evenement, maar niks voor mij. Zal dan toch misschien iets typisch Gronings zijn dat drank en grote evenementen prima samengaan. ;)

Driftende Dakar-trucks waren dat jaar overigens best tof om te zien 8)


Hu! Dan had je afgelopen zaterdag niet in Spa Francorchamps moeten wezen...Het leek wel of een groot deel van de bezoekers louter bier kwam hijsen... :P
Sterker, het bier was goedkoper dan een flesje cola [2 euro tegen 2,50] ???

Perton

Nuja dronken zijn is natuurlijk het probleem niet, het probleem is dat mensen zich dom gaan gedragen. Dat was het probleem in Rotterdam. Als men vrolijk dronken is, is er niet zoveel aan de hand natuurlijk, geen idee hoe dat in Spa verder was.

Franky R.

Citaat van: Perton op 26 augustus 2014 - 21:12:20
Nuja dronken zijn is natuurlijk het probleem niet, het probleem is dat mensen zich dom gaan gedragen. Dat was het probleem in Rotterdam. Als men vrolijk dronken is, is er niet zoveel aan de hand natuurlijk, geen idee hoe dat in Spa verder was.


Sommige mensen gedragen zich nu eenmaal dom...daarvoor hoeven ze in sommige gevallen niet eens alcohol te nuttigen... ::)


Maar Spa was idem, hoor! Van stille zuipers, vrolijke Fransen tot aan vervelende etterbakken...


Jozef

Oh
my
God

;D ;D

Ik hoop voor hem dat hij per ongeluk de verkeerde foto heeft aangeklikt op zijn smartphone...

Perton

Ik ga eigenlijk uit van wel. Maar het blijft wel komisch ;)