banaan van de race

Gestart door FolkertE, 24 augustus 2014 - 15:54:20

« vorige - volgende »

Wie is de banaan.

Nico Rosberg
3 (18.8%)
Lewis Hamilton
6 (37.5%)
Fernando Alonso
3 (18.8%)
Kevin Magnussen
0 (0%)
Jenson Button
0 (0%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Pastor Maldonado
0 (0%)
Iemand anders.
4 (25%)

Totaal aantal stemmen: 16

FolkertE

Wie beging de grootste fout van de race? Maldonado staat er gewoon standaard in ;D

Perton

Geen idee. Dat gedoe van Mercedes was gewoon een race-incident. Voor de rest weinig gekke dingen gezien. De botsing in de eerste ronde waar Maldonado bij betrokken was heb ik niet goed gezien, dus kan ik niet over oordelen. Dan kies ik toch maar voor Alonso. Ik had tijdens het gevecht al het gevoel dat hij iets te hebberig rondreed en vervolgens rijdt ie zijn vleugel ook nog kapot.

Maar net als bij the man of the race vond ik niemand er echt bovenuit steken en bij banaan vind ik dat ook.

Jehoentelaar

Alonso reed erg onrustig, en verder inderdaad weinig rariteiten.

0634

Ik zou het niet weten. Weet ook niet waarom Magnussen, Button of de Mercedes-boys erbij staan.

Kootje

Eigenlijk niemand, maar .... er was er toch een die 'n weliswaar miniscuul en zelfs discutabel foutje maakte wat hem wel z'n race kostte. Met pijn in m'n hart zeg ik dus: Hamilton!

Tuesday

Massa misschien, al ken ik de achtergrond niet van zijn P13.

0634

Het enige dat ik kan bedenken was Alonso, met die laatste ronde gekkigheid.

Pancake Shield

Niet echt een grote banaan deze race. Toch maar gekozen voor Alonso. Domme fout aan het einde van de race. En stoot zich voor de tweede keer aan Magnussen nadat de jonge Deen hem al in eerder in dezelfde bocht al te kijken zette.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

O, en dat handje, dat vond ik ergerlijk. Dat zijn twee momenten (weliswaar klein, maar toch) dus dan toch maar Alonso die op de fruitschaal gelegd mag worden.

Sabai

Iemand anders namelijk het Mercedes team tactisch maken ze steeds fouten.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 16:04:57
Ik zou het niet weten. Weet ook niet waarom Magnussen, Button of de Mercedes-boys erbij staan.
Net op het moment dat het gebeurde leek het voor mij dat 4 rijders behoorlijk aan het duwen en trekken waren en iedereen elkaar een beetje van de baan drukte.
Op dat moment leek iedereen wel beetje te veel willen.


Tuesday

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 20:10:11
Citaat van: Tuesday op 24 augustus 2014 - 16:06:44
Massa misschien, al ken ik de achtergrond niet van zijn P13.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/315220/massa-slachtoffer-van-botsing-mercedes-coureurs/
tja, ik zie weinig verschil in rondetijden na zn 2e pitstop. Uiteraard wel iets sneller omdat de auto s lichter worden, maar verder zie ik het niet. Als dit alles is, was het dus gewoon een slechte race.

Arthur

Ik zeg Rosberg! Teamgenoot en team benadeeld. Waardeloos gewoon!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Volgens mij meer frustratie dan objectief oordeel gezien je reactie in een ander topic. Dit ligt dan in de lijn er van. Verder vind ik de ophef en reactie overdreven. Natuurlijk raakt men elkaar maar van beiden kun je wat zeggen: Rosberg zat er niet ver genoeg naast maar Hamilton weet dat hij er zit. Telkens de deur dicht gooien gaat eens een keer mis. En hoewel ik Hamilton niks verwijt komt het er nu een keer uit. Waar Rosberg eerder als een mak lammetje van het gas ging laat hij nu zijn auto staan. Misschien was er de situatie niet naar maar hij moest ooit eens dat statement maken. Ik ben Rosberg, ik wil kampioen worden, en ruw duelleren kan ik ook. Alsjeblieft! Overigens even in het algemeen, toen Hamilton grof de deur dicht mieterde werd hij als held weggezet en Rosberg als iemand die niet graag genoeg kampioen wilt worden. Nu dat hij het tegendeel bewijst is het weer niet goed....