Man van de race: Spa

Gestart door FolkertE, 24 augustus 2014 - 15:47:22

« vorige - volgende »

Wie heeft het het beste gedaan vandaag?

Daniel Ricciardo
5 (29.4%)
Nico Rosberg
1 (5.9%)
Valteri Bottas
2 (11.8%)
Kimi Raikkonen
3 (17.6%)
Sebastian Vettel
2 (11.8%)
Kevin Magnussen
4 (23.5%)
Jenson Button
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Sergio Perez
0 (0%)
Daniil Kvyat.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Arthur

Citaat van: Tuesday op 25 augustus 2014 - 21:37:54
Citaat van: Perton op 25 augustus 2014 - 21:30:14
Tuesday (of iemand anders) heb je linkje naar het incident of desnoods het stukje van Sky? Want daarin zullen ook wel beelden van het incident voorbij komen.
niet van Sky, maar op veronica staat wel een samenvatting online, daar zit het volgens mij ook wel in. http://www.veronicatv.nl/programmas/formule-1/videos/yVe8AsL9TXT9/veronica-formule-1-gp-van-belgi%C3%AB

Even stukje bekeken, Mol zag het al direct scherp bij de start.... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Perton op 25 augustus 2014 - 22:00:11
Citaat van: Tuesday op 25 augustus 2014 - 21:37:54
Citaat van: Perton op 25 augustus 2014 - 21:30:14
Tuesday (of iemand anders) heb je linkje naar het incident of desnoods het stukje van Sky? Want daarin zullen ook wel beelden van het incident voorbij komen.
niet van Sky, maar op veronica staat wel een samenvatting online, daar zit het volgens mij ook wel in. http://www.veronicatv.nl/programmas/formule-1/videos/yVe8AsL9TXT9/veronica-formule-1-gp-van-belgi%C3%AB
Thanks, zal er vanavond eens naar kieken.
het moment van Alonso en Magnussen zit er overigens toch niet in.

Perton

Ha, dan ga ik ook niet kijken :D

Dan zoek ik morgen nog wel even op Youtube, als ik wat tijd heb.

Kootje

#48
Citaat van: Jozef op 25 augustus 2014 - 21:15:43
Idd, voor Les Combes dus (ik was niet zeker of het in de bocht was of ervoor aangezien ik de beelden niet gezien heb). :)

Heb het ook niet gezien, maar in beeld stond "INCIDENT IN TURN 5 INVOLVING CARS NR ... (MAGNUSSEN) AND ... (ALONSO) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE"

0634

Citaat van: Arthur op 25 augustus 2014 - 22:01:43
Citaat van: Tuesday op 25 augustus 2014 - 21:37:54
Citaat van: Perton op 25 augustus 2014 - 21:30:14
Tuesday (of iemand anders) heb je linkje naar het incident of desnoods het stukje van Sky? Want daarin zullen ook wel beelden van het incident voorbij komen.
niet van Sky, maar op veronica staat wel een samenvatting online, daar zit het volgens mij ook wel in. http://www.veronicatv.nl/programmas/formule-1/videos/yVe8AsL9TXT9/veronica-formule-1-gp-van-belgi%C3%AB

Even stukje bekeken, Mol zag het al direct scherp bij de start.... ;D

Hij zag overigens ook niet dat Rosberg halverwege een probleem kreeg met zijn bak, waardoor Button er langs schoot.

Hij zag zelfs niet dat Button een rondelang er weer voor reed. Pas toen er een herhaling gevonden werd zag hij iets.  ;)

Jozef

Ik heb nog nooit een hele race met Mol bekeken maar nu wel weer de eerste ronde in dat filmpje hierboven, wat een saaie commentator zeg.

Kootje

#51
Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 06:18:30
Hij zag overigens ook niet dat Rosberg halverwege een probleem kreeg met zijn bak, waardoor Button er langs schoot.

Zag ik ook niet. ;)


Maar goed, niemand is feilloos. Zo had niet Coulthard maar die ander op de Beeb het op 'n gegeven moment over Vergne terwijl het Kvyatt was. Dat klinkt misschien als 'n onschuldig foutje, maar op dat bewuste moment was het echt dom. Aan de rijders om hem heen kon je duidelijk opmaken dat het Kvyatt moest zijn, iets waar hij het eerder diezelfde ronde nog over gehad had.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 06:18:30
Citaat van: Arthur op 25 augustus 2014 - 22:01:43
Citaat van: Tuesday op 25 augustus 2014 - 21:37:54
Citaat van: Perton op 25 augustus 2014 - 21:30:14
Tuesday (of iemand anders) heb je linkje naar het incident of desnoods het stukje van Sky? Want daarin zullen ook wel beelden van het incident voorbij komen.
niet van Sky, maar op veronica staat wel een samenvatting online, daar zit het volgens mij ook wel in. http://www.veronicatv.nl/programmas/formule-1/videos/yVe8AsL9TXT9/veronica-formule-1-gp-van-belgi%C3%AB

Even stukje bekeken, Mol zag het al direct scherp bij de start.... ;D

Hij zag overigens ook niet dat Rosberg halverwege een probleem kreeg met zijn bak, waardoor Button er langs schoot.

Hij zag zelfs niet dat Button een rondelang er weer voor reed. Pas toen er een herhaling gevonden werd zag hij iets.  ;)

Bij de bbc zeiden ze dat Rosberg Button zijn plek terug gaf. Heb alleen geen herhaling gezien waar hij hem buiten de baan ingehaald zou hebben.

Kootje

Ik ook niet, maar daarentegen heb ik Button Rosberg sowieso niet zien passeren.

0634

Citaat van: Sabai op 26 augustus 2014 - 16:49:49
Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 06:18:30
Citaat van: Arthur op 25 augustus 2014 - 22:01:43
Citaat van: Tuesday op 25 augustus 2014 - 21:37:54
Citaat van: Perton op 25 augustus 2014 - 21:30:14
Tuesday (of iemand anders) heb je linkje naar het incident of desnoods het stukje van Sky? Want daarin zullen ook wel beelden van het incident voorbij komen.
niet van Sky, maar op veronica staat wel een samenvatting online, daar zit het volgens mij ook wel in. http://www.veronicatv.nl/programmas/formule-1/videos/yVe8AsL9TXT9/veronica-formule-1-gp-van-belgi%C3%AB

Even stukje bekeken, Mol zag het al direct scherp bij de start.... ;D

Hij zag overigens ook niet dat Rosberg halverwege een probleem kreeg met zijn bak, waardoor Button er langs schoot.

Hij zag zelfs niet dat Button een rondelang er weer voor reed. Pas toen er een herhaling gevonden werd zag hij iets.  ;)

Bij de bbc zeiden ze dat Rosberg Button zijn plek terug gaf. Heb alleen geen herhaling gezien waar hij hem buiten de baan ingehaald zou hebben.

Bij de onboard herhaling zag je dat de bak niet goed opschakelde. Waarom had hij ook zijn plek terug moeten geven? Hij haalde legaal in bij Button.

0634

Citaat van: Kootje op 26 augustus 2014 - 16:33:26
Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 06:18:30
Hij zag overigens ook niet dat Rosberg halverwege een probleem kreeg met zijn bak, waardoor Button er langs schoot.

Zag ik ook niet. ;)


Maar goed, niemand is feilloos.

Klopt. IEdereen mist wel eens wat. En ik vind Mol een prima verslaggever, maar hij mist iedere race wel een aantal zaken. Terwijl ik dan denk: het is wel je vak om dingen juist nĂ­et te missen.

Dat is het moment zelf mist, kan best, maar dat ie dan ook totaal niet ziet dat Button ineens voor Rosberg rijdt ipv erachter, vind ik toch wel apart. Dat moet je zien als verslaggever. Zeker omdat Rosberg nog maar net langs Button was gegaan en dus iedereen in zijn hoofd had dat Rosberg ervoor reed.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 18:12:25
Bij de onboard herhaling zag je dat de bak niet goed opschakelde. Waarom had hij ook zijn plek terug moeten geven? Hij haalde legaal in bij Button.
maar hoe kom je er nou bij dat dat een bakprobleem was? het kan ook gewoon een fout zijn, of nog logischer dat ie wel zn positie terug gaf. Niet de hele inhaalactie was in beeld, kan best zijn dat ie bij Eau Rouge over de witte lijn is gegaan. Die bak was verder de hele race prima.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 18:13:24
Dat is het moment zelf mist, kan best, maar dat ie dan ook totaal niet ziet dat Button ineens voor Rosberg rijdt ipv erachter, vind ik toch wel apart. Dat moet je zien als verslaggever. Zeker omdat Rosberg nog maar net langs Button was gegaan en dus iedereen in zijn hoofd had dat Rosberg ervoor reed.

Allereerst reageerde ik vooral op dat vermeende bakprobleem waar jij aan refereerde. Dat zag ik ook niet. Dat vd volgorde Button Rosberg terwijl dat daar vlak voor nog andersom was moet je idd zien. Zoveel lijken die auto's niet op elkaar en in Button's roze helm mag je je al helemaal niet vergissen. Maar goed, zoals ik al aangaf maakt ook de Beeb zulke fouten. Ik weet niet zo goed hoe ik die bewuste situatie waar ik aan refereerde moet beschrijven, maar dat was 'n soortgelijke stommiteit.


Ben overigens verbaasd dat je naar Sport1 kijkt. Ik dacht dat jij juist zo'n BBC aanhanger was en dat je ondanks je Sport1 abbo de races die de Beeb uitzend toch wel daar zou volgen. ???

Jozef

Het leek er toch idd sterk op dat Rosberg de plaats teruggaf, zo zagen ze het bij de BBC ook in elk geval. Inderdaad goed mogelijk dat hij bij Eau Rouge buiten de baan was gegaan. Maar goed, een bakprobleem kan ook hoor, Hamiltons bak haperde ook bij z'n eerste pitstop.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 26 augustus 2014 - 18:43:46
Het leek er toch idd sterk op dat Rosberg de plaats teruggaf, zo zagen ze het bij de BBC ook in elk geval. Inderdaad goed mogelijk dat hij bij Eau Rouge buiten de baan was gegaan. Maar goed, een bakprobleem kan ook hoor, Hamiltons bak haperde ook bij z'n eerste pitstop.
hoe kom je bij dat laatste trouwens? hij rijdt wat voorzichtig weg, maar in t geluid hoor je geen hapering oid. Bovendien vind ik een pitstop sowieso niet vergelijkbaar met schakelen van 5 naar 6 of omgekeerd. Maar goed, in  principe kun je natuurlijk overal een bakprobleem krijgen, maar een eenmalig bakprobleem zie je toch zelden in de race.
Trouwens, ik hoor net dat het op Sky ook aan 1 van de commentatoren wordt bevestigd dat het om Eau Rouge ging waar Rosberg met 4 wielen over de witte lijn ging. Dus daar moeten we maar vanuit gaan dan.