Man van de race: Spa

Gestart door FolkertE, 24 augustus 2014 - 15:47:22

« vorige - volgende »

Wie heeft het het beste gedaan vandaag?

Daniel Ricciardo
5 (29.4%)
Nico Rosberg
1 (5.9%)
Valteri Bottas
2 (11.8%)
Kimi Raikkonen
3 (17.6%)
Sebastian Vettel
2 (11.8%)
Kevin Magnussen
4 (23.5%)
Jenson Button
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Sergio Perez
0 (0%)
Daniil Kvyat.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Tuesday

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 18:26:10
Doe ik. Reden is de plaats waar hij doet dus niet het inhalen op zichzelf. Ikzelf heb op Spa geracet en weet dus hoe bijna onmogelijk het daar is om in te halen.
;D

0634

Vond het ook een hele vette actie en niet des-Rosbergs.

Wings

Citaat van: Kootje op 24 augustus 2014 - 16:02:59
Maar .... ik ga toch voor Magnussen. Hoe hij rondenlang Alonso en Button achter zich wist te houden ... sjapoo. Alleen jammer dat hij Vettel uiteindelijk moest laten gaan, maar ach ...

Magnussen deed het inderdaad niet onverdienstelijk maar was wel iets te fel. Ik heb daar geen moeite mee maar hij zijn verdedigen valt wel negatief op en wordt bestraft. Gevolg? Hij eindigt buiten de punten op P12. Of hij hiervoor een lint moet krijgen waag ik dan te betwijfelen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 18:46:19
Vond het ook een hele vette actie en niet des-Rosbergs.
keurige actie, zeker, maar met nieuwe softs tegen oudere hardere band zie je ze tegenwoordig overal inhalen. Met een voordeel van ruim 3 seconden per ronde tov Bottas vind ik een dikke kanttekening toch wel op zn plaats.

Kootje

Die straf was op moment van stemmen nog niet bekend hè, dus dat is dan nu ineens makkelijk lullen.

Overigens kreeg hij die straf voor iets wat zich in turn 5 (1e knik Les Combs) afspeelde en niet voor zijn acties in turn 8 (Rivage). Of dit terecht was of niet kan ik niet zeggen, maar daar heb ik 'm iig niets geks zien doen.

Wings

Citaat van: Kootje op 24 augustus 2014 - 18:53:32
Die straf was op moment van stemmen nog niet bekend hè, dus dat is dan nu ineens makkelijk lullen.

O wacht, ik zie dat ik een gevoelige raak, wees niet gepikeerd; dat de straf niet bekend was weet ik en ook begrijp ik je keuze ook ergens wel maar vroeg me meer af hoe je er nu tegenover staat, nu de straf wel bekend is?

CitaatOverigens kreeg hij die straf voor iets wat zich in turn 5 (1e knik Les Combs) afspeelde en niet voor zijn acties in turn 8 (Rivage). Of dit terecht was of niet kan ik niet zeggen, maar daar heb ik 'm iig niets geks zien doen.

Ik heb hem 1 keer iets te fel zien verdedigen. Alonso reed er naast en had de binnenbocht, Magnussen drukte hem naast de baan. Geen idee of dit de reden van zijn straf is. Zo ja kan ik hem wel plaatsen.

Kootje

#21
Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 18:58:14
Citaat van: Kootje op 24 augustus 2014 - 18:53:32
Die straf was op moment van stemmen nog niet bekend hè, dus dat is dan nu ineens makkelijk lullen.

O wacht, ik zie dat ik een gevoelige raak, wees niet gepikeerd; dat de straf niet bekend was weet ik en ook begrijp ik je keuze ook ergens wel maar vroeg me meer af hoe je er nu tegenover staat, nu de straf wel bekend is?

Nog steeds hetzelfde omdat ik A: niet weet of de straf terecht is aangezien ik hem daar niets vreemds heb zien doen, en B: er wel van hou als er op het scherpst vd snede gestreden wordt, ongeacht of men hierbij iets over de schreef gaat.


Citaat
CitaatOverigens kreeg hij die straf voor iets wat zich in turn 5 (1e knik Les Combs) afspeelde en niet voor zijn acties in turn 8 (Rivage). Of dit terecht was of niet kan ik niet zeggen, maar daar heb ik 'm iig niets geks zien doen.

Ik heb hem 1 keer iets te fel zien verdedigen. Alonso reed er naast en had de binnenbocht, Magnussen drukte hem naast de baan. Geen idee of dit de reden van zijn straf is. Zo ja kan ik hem wel plaatsen.

Als dat in de 1e knik van Les Combs was, dan zal dat 'n idd geweest zijn. Ik heb dat zelf niet gezien, maar wel heb ik 'm 3x (2x Alonso, 1x Button) iets te fel zien verdedigen in Rivage.

Wings

Citaat van: Kootje op 24 augustus 2014 - 19:25:52
Nog steeds hetzelfde omdat ik A: niet weet of de straf terecht is aangezien ik hem daar niets vreemds heb zien doen, en B: er wel van hou als er op het scherpst vd snede gestreden wordt, ongeacht of men hierbij iets over de schreef gaat.

Oké. Overigens kan ik me daar wel in vinden.

CitaatAls dat in de 1e knik van Les Combs was, dan zal dat 'n idd geweest zijn. Ik heb dat zelf niet gezien, maar wel heb ik 'm 3x (2x Alonso, 1x Button) iets te fel zien verdedigen in Rivage.

Klopt. Maar was binnen het toelaatbare. Althans, dat vind ik.

Arthur

Niet echt uitblinkers. Dus een kans om Raikkonen eens te nomineren :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Heb gekozen voor Bottas :)

Maar Ricciardo was ook weer heel goed bezig en Magnussen deed het ook lekker door Alonso en Button achter hem te houden.

Franky R.

Magnussen, ging wel te ver op Kemmel met Alonso...maar hij trok IMHO de race naar een nipte voldoende

Jozef

Ik snap niet dat Magnussen zo veel stemmen krijgt. Als McLarenfan is mijn visie juist: hij had wat mooi punten kunnen pakken maar overtreedt de regels en finisht op P12 met lege handen door deze domme fout. ::)

Franky R.

Citaat van: Jozef op 25 augustus 2014 - 13:41:25
Ik snap niet dat Magnussen zo veel stemmen krijgt. Als McLarenfan is mijn visie juist: hij had wat mooi punten kunnen pakken maar overtreedt de regels en finisht op P12 met lege handen door deze domme fout. ::)


Wat Magnussen liet zien, was volkomen normaal in 1990/2006, maar niet in 2014...Nu is er iemand die flink vecht en dan is het weer niet goed. Ok dan! ::)

Fabian

Rosberg. Omdat ie Lewis elimineerde en zichzelf waardoor we een leuke race kregen!

Gerard

Ik ga ook voor Kimi. Eeuwig zonde dat de Ferrari rauwe snelheid mist (op het rechts stuk) anders was hij op t podium geeindigd..