Round 12: Grand Prix van België, Spa-Francorchamps, Francorchamps

Gestart door Maikel0230, 08 augustus 2014 - 19:47:54

« vorige - volgende »

rafael25


Jehoentelaar

Dat is buiten het circuit en dus niet gebruikelijk.

En de afbeelding is een beetje grooooooooooooooooooooooot.

Vieze baas

Hamilton stuurt zelf ook nog naar rechts op die foto... (neem aan dat dat het punt is dat je wilt maken?)

Jozef

Wat een idiote foto ja... om de bocht te halen moet hij wel naar rechts. "Gebruikelijk." ;D

0634

Mja het punt dat waarschijnlijk gemaakt moet worden met deze foto wordt inderdaad juist totaal niet gemaakt.

Én hij moet op dit punt gewoon naar rechts sturen, én Lewis doet dat op deze foto ook, én die lijn die aangegeven wordt allesbehalve 'gebruikelijk'.

Jozef

Even wat anders, heeft Rosberg bij wijze van reclame een afbeelding van een horloge op zijn handschoen? Ze worden steeds creatiever, die reclamejongens.

Hamilton#44

Als Rosberg rechtdoor gaat verlies hij een plek aan Vettel en is Hamilton weg.

Het is een duel op het scherpst van de snede en dan kan je elkaar raken, ik heb daar niet zoveel problemen mee.
Je hoeft je ook niet als een watje aan de kant te laten zetten.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2014 - 09:20:29
Ik denk trouwens dat dit erg goed is voor de sport. Als ik het me goed herinner waren de eerdere rivaliteiten ook altijd veelbesproken en trokken mensen aan. Niet alleen Senna en Prost, maar ook later met Hill en Schumacher.

Een intense tweestrijd, op de rand of soms eroverheen, is goed voor de kijkcijfers.

Maandag werd ik er op mijn werk over aangesproken door mensen die normaal nooit over F1 beginnen. Dit soort dingen genereert aandacht. Bernie zal wel erg blij zijn met Rosberg.

Mooie twist Jeroen en je hebt daar zeker 'n punt. Nu had ik er zelf nog niet eerder over na gedacht, maar dit soort tweestrijd zal inderdaad de nodige aandacht trekken en mensen nieuwsgierig maken.

Perton

Citaat van: Jozef op 27 augustus 2014 - 15:56:31
Even wat anders, heeft Rosberg bij wijze van reclame een afbeelding van een horloge op zijn handschoen? Ze worden steeds creatiever, die reclamejongens.
Yes, al een tijdje.

rafael25

Citaat van: Jozef op 27 augustus 2014 - 14:28:39
Wat een idiote foto ja... om de bocht te halen moet hij wel naar rechts. "Gebruikelijk." ;D
Ik heb de foto zelf gemaakt!!

Maikel0230

Dan kan zijn Rafael maar daar ligt echt wel de run off bij Les Combes en niet de baan, rosberg moet hier naar rechts sturen wil hij de bocht halen. Vergeet niet dat ze allebei laat in de remmen gingen daar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 28 augustus 2014 - 17:27:37
Dan kan zijn Rafael maar daar ligt echt wel de run off bij Les Combes

Wat dan wel weer gebruikelijk is als je 'n ongeluk wilt vermijden, maar niet wilt liften. ;) :P :D ;D

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 28 augustus 2014 - 17:30:30
Citaat van: Maikel0230 op 28 augustus 2014 - 17:27:37
Dan kan zijn Rafael maar daar ligt echt wel de run off bij Les Combes

Wat dan wel weer gebruikelijk is als je 'n ongeluk wilt vermijden, maar niet wilt liften. ;) :P :D ;D



;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Jozef