Round 12: Grand Prix van België, Spa-Francorchamps, Francorchamps

Gestart door Maikel0230, 08 augustus 2014 - 19:47:54

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 15:11:57
Dus het was wel een bluf of een hele rare gok net ;)

Ik denk inderdaad bluf. Je had gelijk. Maar....hij is nu wel bloedsnel.....Als hij dit volhoudt finisht hij onder de achtervleugel van Ricciardo. Eén klein misstapje van Ricciardo (onder druk) en hij kan een aanval plaatsen.

Perton

Inderdaad, kan nog een leuke laatste Bus Stop worden.

Wings

Tsja, Lewis, wat moet ik er van vinden? Slim om te stoppen? Of kampioenonwaardig om niet het mes tussen de tanden te nemen? Ik laat het mij eens bezinken.

-edit-

Oh en:

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 15:07:23Als ik Mercedes was zou ik roepen: "consolideren, blijven rijden waar je rijdt zodat we ons moment kunnen pakken als zich iets voordoet" en zo niet naar binnen bij ronde 40 en terugtrekken.

Wings for race engineer! ;D

Perton

Haha, dat heb je goed gedaan.

Tsja misschien is het juist wel kampioenswaardig dat ie nu aan de resterende races denkt en materiaal wil sparen. Aangezien hem altijd wordt verweten niet naar het grote plaatje te kijken. Dat gezegd hebbende, ik heb ook niet het gevoel gehad dat hij iets van de race heeft geprobeerd te maken.

Perton

Button klagen over zijn agressieve teamgenoot in 3...2...1...

0634

Zullen die 6 ronden dan echt veel schelen voor de motor van Lewis?

Wings

Als twee vechten op één been rijdt Vettel er langs heen. ;) Overigens realiseer ik me hoe ver de achterstand is opgelopen van Vettel op Ricciardo. Men was boos dat werd geschreven dat Ricciardo hem overklast maar hoe moet ik het noemen? Overigens vind ik Alonso vandaag matig en licht overcompenserend. Complimenten voor de Fin (Kimi). Goed gedaan. En Magnussen? Tsja, het was misschien iets te maar nog binnen de grenzen! Knap gedaan. Al met al een enerverende race met Ricciardo als winnaar. Wat een held!

Wings

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 15:30:08
Zullen die 6 ronden dan echt veel schelen voor de motor van Lewis?

Iedere meter. Maar het is inderdaad een druppel op een hele grote gloeiende plaat.

Perton

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 15:30:08
Zullen die 6 ronden dan echt veel schelen voor de motor van Lewis?
Nee, maar daarom wilde hij ook al eerder stoppen ;) Maar op de radio zei Mercedes wel dat ze nu iets zagen in de data, waardoor ze nu wel gingen stoppen. Dus het zal ongetwijfeld een beetje helpen.


0634

Magnussen was echt goed bezig, Alonso moet niet zwaaien met die hand. Flikker op man.

FolkertE

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 15:20:27
Tsja, Lewis, wat moet ik er van vinden? Slim om te stoppen? Of kampioenonwaardig om niet het mes tussen de tanden te nemen? Ik laat het mij eens bezinken.

-edit-

Oh en:

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 15:07:23Als ik Mercedes was zou ik roepen: "consolideren, blijven rijden waar je rijdt zodat we ons moment kunnen pakken als zich iets voordoet" en zo niet naar binnen bij ronde 40 en terugtrekken.

Wings for race engineer! ;D
Hoe in hemelsnaam moet het kampioensonwaardig zijn om zijn auto te sparen? 16 de, met duidelijke problemen met de auto. Andere topics verweet je hem nog te hard voor het materiaal te zijn en dat zijn rit in Duitsland het probleem in Hongarije kon veroorzaken en nu denkt hij na en wilt zijn auto sparen is het kampioensonwaardig?

Opmerkelijk dat jij mij vaak hebt verweten er als de kippen bij te zijn als mensen Hamilton bekritiseren, maar ondertussen ben jij er wel als de kippen bij als er wat met Hamilton gebeurt.

0634

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 15:32:07
Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 15:30:08
Zullen die 6 ronden dan echt veel schelen voor de motor van Lewis?
Nee, maar daarom wilde hij ook al eerder stoppen ;) Maar op de radio zei Mercedes wel dat ze nu iets zagen in de data, waardoor ze nu wel gingen stoppen. Dus het zal ongetwijfeld een beetje helpen.

Sja, dubbel gevoel. Komt er een SC doet ie weer mee. Dat is ook wel weer zo.

Overigens kwam hij ook echt geen meter dichterbij, waar ik dat wel verwacht had. Vreemd.

Wings

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 15:32:25
Magnussen was echt goed bezig, Alonso moet niet zwaaien met die hand. Flikker op man.

Ik begreep ook niet helemaal waarom. Misplaatste arrogantie. En vervolgens ook lomp de voorvleugel stuk rijden achterop Vettel... Dit was in ieder gaval geen toprace van de Spanjaard.

Perton

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 15:33:43
Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 15:32:07
Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 15:30:08
Zullen die 6 ronden dan echt veel schelen voor de motor van Lewis?
Nee, maar daarom wilde hij ook al eerder stoppen ;) Maar op de radio zei Mercedes wel dat ze nu iets zagen in de data, waardoor ze nu wel gingen stoppen. Dus het zal ongetwijfeld een beetje helpen.

Sja, dubbel gevoel. Komt er een SC doet ie weer mee. Dat is ook wel weer zo.

Overigens kwam hij ook echt geen meter dichterbij, waar ik dat wel verwacht had. Vreemd.
Volgens mij was zijn vloer kapot, of ik heb dat verkeerd begrepen. Niet zo heel gek na bijna een heel rondje Spa op drie wielen.

0634

Toch wel heel benieuwd hoe de heren Rosberg en Hamilton het incidentje hebben beleefd. Ik gok dat ze er beiden een andere visie op hebben ;D.