Round 12: Grand Prix van België, Spa-Francorchamps, Francorchamps

Gestart door Maikel0230, 08 augustus 2014 - 19:47:54

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Tuesday op 24 augustus 2014 - 14:38:14
Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 14:31:36
Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 14:29:52
Ricciardo is weer op stoom hoor :)

Bizar dat Vettel gewoon niet op kan tegen de Australiër. Hij is en blijft gewoon sneller in exact dezelfde omstandigheden.
dit zijn zo n beetje zn eerste rondjes op droog he!? gisteren stond ie er nog gewoon voor.

helaas voor hem worden vandaag de punten verdeeld ;)

Perton


Wings


Tuesday

Citaat van: Kootje op 24 augustus 2014 - 14:39:55
Citaat van: Tuesday op 24 augustus 2014 - 14:38:14
Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 14:31:36
Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 14:29:52
Ricciardo is weer op stoom hoor :)

Bizar dat Vettel gewoon niet op kan tegen de Australiër. Hij is en blijft gewoon sneller in exact dezelfde omstandigheden.
dit zijn zo n beetje zn eerste rondjes op droog he!? gisteren stond ie er nog gewoon voor.

helaas voor hem worden vandaag de punten verdeeld ;)
dat weet ik, maar we hadden het over racen onder gelijke omstandigheden. Gisteren was de regen voor iedereen nieuw, vandaag het droog niet ;)

FolkertE

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 14:44:37
Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 14:42:44
Ah Hamilton wil de handdoek in de ring gooien.

Zo jammer.
Hadden we dat ook niet met Alonso in 201x? Even een fake bericht sturen met een nutteloos doel?

Perton

Inderdaad, ik vind dat ie de race gewoon moet uitrijden. Maar ik snap hem wel, nadat hij eerder in het jaar meerdere problemen met de motor heeft gehad, en hij weet natuurlijk ook wel hoe Vettel er nu voorstaat qua motorwissels. Ik snap zijn gedachtegang daarom wel dat hij nu liever niet onnodig de motor gebruikt.

Maar iets snappen is uiteraard niet hetzelfde als het ermee eens zijn.

Wings

Rosberg alweer derde. Bottas is te doen maar Ricciardo heeft toch flink wat voorsprong. Dan zou hij zo moeten pushen dat zijn banden ver heen zijn als hij achter Ricciardo terecht komt. Ik zeg: Ricciardo gaat deze winnen!

-edit-

Rosberg heeft natuurlijk wel een stop meer gemaakt...

Perton

Nou, dat pushen moet ie nu dus gaan doen. Maar dat bericht was zó overduidelijk verwoord, dat ik het met de BBC eens ben dat dit een bluf was. Daar prikt Red Bull zo doorheen.

Wings

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 14:54:38
Nou, dat pushen moet ie nu dus gaan doen. Maar dat bericht was zó overduidelijk verwoord, dat ik het met de BBC eens ben dat dit een bluf was. Daar prikt Red Bull zo doorheen.

Anderhalve seconde per ronde vind ik niet bluffen. Ricciardo nu binnen!

Wings

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 14:48:42
Inderdaad, ik vind dat ie de race gewoon moet uitrijden. Maar ik snap hem wel, nadat hij eerder in het jaar meerdere problemen met de motor heeft gehad, en hij weet natuurlijk ook wel hoe Vettel er nu voorstaat qua motorwissels. Ik snap zijn gedachtegang daarom wel dat hij nu liever niet onnodig de motor gebruikt.

Maar iets snappen is uiteraard niet hetzelfde als het ermee eens zijn.

Mol haalt me de woorden uit de mond: totaal geen vechtlust bij Lewis. Als ik Mercedes was zou ik roepen: "consolideren, blijven rijden waar je rijdt zodat we ons moment kunnen pakken als zich iets voordoet" en zo niet naar binnen bij ronde 40 en terugtrekken.

Perton

Ja, ze hebben hem blijkbaar gezegd  dat ie met een safety car nog kansen heeft.

Wings

Daarom zou ik ook niet pushen en inderdaad materiaal sparen. Niet iets dat ik graag zie maar wel intelligent van Hamilton. Rosberg naar binnen? Gek. Had gewoon een goede pace en was sneller (even snel) dan Ricciardo. Ze hebben dus ingezet op de tweede plaats.

Perton

Dus het was wel een bluf of een hele rare gok net ;)

Wel geinig dat de drie Finnen (inclusief Rosberg dus) nu achter elkaar rijden, volgens mij is dat dit seizoen nog niet gebeurd.

Wings

Die inhaalactie van Rosberg, my god, enorm vet om het daar te doen!

Perton