Round 12: Grand Prix van België, Spa-Francorchamps, Francorchamps

Gestart door Maikel0230, 08 augustus 2014 - 19:47:54

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 14:19:00
Citaat van: Kootje op 24 augustus 2014 - 14:16:06
Ongelooflijk.

Nu leg ik de schuld, als je die al ergens moet leggen, juist bij Lewis. Hij keert imo terug naar de racelijn terwijl dit nog niet kon. Rosberg kan moeilijk verdwijnen en je mag ook niet van hem verwachten dat hij inhoud. Hoe dan ook, dit kan 'm wel eens z'n titel kosten. Ik zie 'm deze achterstand niet zo snel meer goedmaken.

Lewis heeft 'slechts' 14 seconden achterstand en iets verser rubber bij vrij baan. Rosberg heeft problemen (missen van neerwaartse druk, dus zal zijn vleugel laten vervangen). Toegegeven, het wordt lastig maar er is ook nog regendreiging. En dan kan het één grote tombola worden. Dus vlak Lewis nog niet uit.
14 seconden? Volgens mij was dat ca. 25. Of bedoel je wat anders?

Over de schuld? Muah. moeilijk. Lewis reed voorop en moet de bocht toch wel halen. Ik zou eerder neigen naar Rosberg.

Wings


Perton

Waar blijft de straf van Alonso trouwens?

En wel geinig dat stukje debris op de auto van Rosberg.



Wings



Wings

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 14:25:15
Waar blijft de straf van Alonso trouwens?

En wel geinig dat stukje debris op de auto van Rosberg.

Ironisch niet? Zou lachen zijn als hij een meatball kreeg en achter Hamilton weer de baan op kwam. :D


Wings

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 14:29:52
Ricciardo is weer op stoom hoor :)

Bizar dat Vettel gewoon niet op kan tegen de Australiër. Hij is en blijft gewoon sneller in exact dezelfde omstandigheden.

Kootje

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 14:19:00
Lewis heeft 'slechts' 14 seconden achterstand en iets verser rubber bij vrij baan. Rosberg heeft problemen (missen van neerwaartse druk, dus zal zijn vleugel laten vervangen). Toegegeven, het wordt lastig maar er is ook nog regendreiging. En dan kan het één grote tombola worden. Dus vlak Lewis nog niet uit.

14 ??? .... je bedoeld 40 (op Rosberg), en dat versere rubber en Nico's problemen kloppen ook al niet meer nu hij binnen is geweest ;)

FolkertE

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 14:24:03
Goh! Die is nieuw. Hahahaha.
Hahaha ja ik houd van vernieuwingen. Maar ik heb mijn definitieve oordeel nog niet klaar.

Tuesday

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 14:31:36
Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 14:29:52
Ricciardo is weer op stoom hoor :)

Bizar dat Vettel gewoon niet op kan tegen de Australiër. Hij is en blijft gewoon sneller in exact dezelfde omstandigheden.
dit zijn zo n beetje zn eerste rondjes op droog he!? gisteren stond ie er nog gewoon voor.

Wings

Rosberg is zijn race aardig aan het verprutsen vandaag. Bye bye, zwaai zwaai absolute dominantie! Dit is racen zoals ik het graag zie.

Wings

Citaat van: F1fan2987 op 24 augustus 2014 - 14:37:14
Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 14:24:03
Goh! Die is nieuw. Hahahaha.
Hahaha ja ik houd van vernieuwingen. Maar ik heb mijn definitieve oordeel nog niet klaar.

Ik wel. En dat is: lekker boeiend! We zien een toffe race!