Round 12: Grand Prix van België, Spa-Francorchamps, Francorchamps

Gestart door Maikel0230, 08 augustus 2014 - 19:47:54

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: F1fan2987 op 24 augustus 2014 - 12:57:07Het was niet als agressieve post bedoelt, mocht dat zo zijn opgevat: mijn excuus bij deze.

O zo heb ik het niet ervaren hoor. Met de oorlogspijlen begraven doel ik op je verweer. Ik zei alleen dat ik vond dat als het om de knikkers gaat, Rosberg zijn zaken op orde heeft wat zijn verdiensten zijn. Niks ten nadelen van Lewis dus.

Anyway, regen op Spa? Ben benieuwd! Tot na de race!

-edit-

Wat een oelewappers bij Ferrari.

Perton

Wat een matige start van Rosberg. Gelukkig voor hem verneukt Vettel het vervolgens.

Wings

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 14:05:09
Wat een matige start van Rosberg. Gelukkig voor hem verneukt Vettel het vervolgens.

Is bekend in Spa. De polesitter start op het vuile gedeelte.


Wings

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 14:07:13
Godsallemachtig.

Lewis gooit al werkelijk het hele seizoen het gat dicht en biedt geen ruimte. Dit was een keer te verwachten (hoewel Rosberg niet vrijuit gaat).


0634

Maar wiens schuld? Mwah... lastig. Denk toch iets meer Rosbergs schudl, hij reed achter...

Perton

BBC legt de 'schuld' bij Rosberg, omdat Hamilton al op de racelijn zat. Maar vinden het verder een race-incident. En dat vind ik ook, dat laatste.

Uiteraard gaat Rosberg agressief aanvallen, inderdaad omdat Hamilton altijd de deur dichtgooit. Dit moest inderdaad een keer misgaan. Kan gebeuren.

Perton


0634

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 14:10:08
BBC legt de 'schuld' bij Rosberg, omdat Hamilton al op de racelijn zat. Maar vinden het verder een race-incident. En dat vind ik ook, dat laatste.

Uiteraard gaat Rosberg agressief aanvallen, inderdaad omdat Hamilton altijd de deur dichtgooit. Dit moest inderdaad een keer misgaan. Kan gebeuren.

Kan ik me bij aansluiten.

Wings

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 14:12:27
Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 14:10:08
BBC legt de 'schuld' bij Rosberg, omdat Hamilton al op de racelijn zat. Maar vinden het verder een race-incident. En dat vind ik ook, dat laatste.

Uiteraard gaat Rosberg agressief aanvallen, inderdaad omdat Hamilton altijd de deur dichtgooit. Dit moest inderdaad een keer misgaan. Kan gebeuren.

Kan ik me bij aansluiten.

+2. :)

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Kootje

Ongelooflijk.

Nu leg ik de schuld, als je die al ergens moet leggen, juist bij Lewis. Hij keert imo terug naar de racelijn terwijl dit nog niet kon. Rosberg kan moeilijk verdwijnen en je mag ook niet van hem verwachten dat hij inhoud. Hoe dan ook, dit kan 'm wel eens z'n titel kosten. Ik zie 'm deze achterstand niet zo snel meer goedmaken.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 14:08:40
Dit wordt vette hommeles!!!!  ;D
Het internet gaat exploderen ;D. Ik ga denk ik maar schuilplaats zoeken als Hamilton fan :P

Wings

Citaat van: Kootje op 24 augustus 2014 - 14:16:06
Ongelooflijk.

Nu leg ik de schuld, als je die al ergens moet leggen, juist bij Lewis. Hij keert imo terug naar de racelijn terwijl dit nog niet kon. Rosberg kan moeilijk verdwijnen en je mag ook niet van hem verwachten dat hij inhoud. Hoe dan ook, dit kan 'm wel eens z'n titel kosten. Ik zie 'm deze achterstand niet zo snel meer goedmaken.

Lewis heeft 'slechts' 14 seconden achterstand en iets verser rubber bij vrij baan. Rosberg heeft problemen (missen van neerwaartse druk, dus zal zijn vleugel laten vervangen). Toegegeven, het wordt lastig maar er is ook nog regendreiging. En dan kan het één grote tombola worden. Dus vlak Lewis nog niet uit.