Round 12: Grand Prix van België, Spa-Francorchamps, Francorchamps

Gestart door Maikel0230, 08 augustus 2014 - 19:47:54

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Pancake Shield op 22 augustus 2014 - 02:52:19
Citaat van: gloudiesaurus op 21 augustus 2014 - 18:54:31
Citaat van: Tuesday op 21 augustus 2014 - 17:23:12
lullig voor al die mensen die speciaal voor Chilton een kaartje hadden gekocht. Ben benieuwd of hier nog een speciale regeling voor gaat komen.

Dit zullen er vast heeeeeeeeeeeeeeel veeeeel zijn  ;D

Ik had net mijn hele vermogen op een overwinning van Chilton gezet met Kobayashi als tweede. En nu?  :'(

wachten tot je lang genoeg f1 volgt, of eens naar alle races kijken. Dan kan je zien dat deze 2 piloten niet in een mercedes rijden ;D ;D ;D

NielsD

Chilton neemt gewoon het stokje over dit weekend, Rossi rijdt alleen FP1..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 22 augustus 2014 - 10:15:15
Chilton neemt gewoon het stokje over dit weekend, Rossi rijdt alleen FP1..


Klein leed voor Rossi... :P

Jozef

Op de FP staat "klein drama voor Marussia". Wat is er gebeurd?

lieven


Jozef

Ze hebben eindelijk eens wat succes gehad en staan 9de in de stand, zou een raar moment zijn om er de brui aan te geven.

Maldonado heeft 'm nog eens in de muur geparkeerd, in Pouhon deze keer. Gutiérrez heeft dan weer een rode vlag veroorzaakt door eraf te gaan in Blanchimont.

Vettel heeft de strijd moeten staken in VT1 en is nu na 40 minuten in VT2 ook nog niet naar buiten gekomen...

Edit: Kimi heeft een motorprobleempje en heeft wat nieuwe onderdelen nodig, denk ik niet dat hij nog in actie komt vandaag.

Perton

Compleet ridicuul dat persbericht van de PR-afdeling van Chilton natuurlijk. Als zelfs je teambaas (of welke functie Lowdon ook heeft) zegt dat ie geen idee heeft waar dat persbericht op sloeg, dan zegt dat veel over hoe waar die tekst was. Natuurlijk heeft Chilton niet vrijwillig afstand gedaan van zijn stoeltje. Het feit dat hij op vrijdag plotseling weer in dat stoeltje zit, zegt genoeg.

Jehoentelaar

Begint nu wel een bizar gebeuren te worden achteraan de grid. Benieuwd wat er volgend jaar nog van over is.

BMW.WilliamsF1

Waar was Maldonado nou weer mee bezig? Zat ie niet op te letten? Het leek er op alsof ie naar rechts aan het sturen was ipv rechtdoor te gaan of beetje bij te sturen naar links. Het zag er iig dom uit :D

Franky R.

Citaat van: Perton op 22 augustus 2014 - 16:26:13
Compleet ridicuul dat persbericht van de PR-afdeling van Chilton natuurlijk. Als zelfs je teambaas (of welke functie Lowdon ook heeft) zegt dat ie geen idee heeft waar dat persbericht op sloeg, dan zegt dat veel over hoe waar die tekst was. Natuurlijk heeft Chilton niet vrijwillig afstand gedaan van zijn stoeltje. Het feit dat hij op vrijdag plotseling weer in dat stoeltje zit, zegt genoeg.


Ik schreef drama, maar ik bedoelde een soap...Excuus... :P

Sabai

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 22 augustus 2014 - 16:29:40
Waar was Maldonado nou weer mee bezig? Zat ie niet op te letten? Het leek er op alsof ie naar rechts aan het sturen was ipv rechtdoor te gaan of beetje bij te sturen naar links. Het zag er iig dom uit :D

Ik verwacht niet anders van die Mallenado  ;)

Enzo

Dat hele gedoe met Chilton en Rossi in Spa lijkt door  Andrey Cheglakov te komen. Zoals het er uit ziet was Rossi bereidt veel geld te betalen voor zijn zitje, vergelijkbaar met Andre Lotterer bij Caterham. Maar met het oog op de wereldpolitiek hebben de Russen daar een stokje voor gestoken en geld geschoven zodat Chilton kan rijden. Alles om die ene Amerikaan maar uit hun deels Russische bolide te houden...

Niet alle feiten zijn nog bekend, maar dit lijkt me erg verwerpelijk. Politiek en afkomst hebben niks met sport te maken, erg jammer voor Rossi en slechte reclame voor Marussia

0634

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 22 augustus 2014 - 16:29:40
Waar was Maldonado nou weer mee bezig? Zat ie niet op te letten? Het leek er op alsof ie naar rechts aan het sturen was ipv rechtdoor te gaan of beetje bij te sturen naar links. Het zag er iig dom uit :D

Standaard-Maldonado actie dus.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 22 augustus 2014 - 19:27:27
Dat hele gedoe met Chilton en Rossi in Spa lijkt door  Andrey Cheglakov te komen. Zoals het er uit ziet was Rossi bereidt veel geld te betalen voor zijn zitje, vergelijkbaar met Andre Lotterer bij Caterham. Maar met het oog op de wereldpolitiek hebben de Russen daar een stokje voor gestoken en geld geschoven zodat Chilton kan rijden. Alles om die ene Amerikaan maar uit hun deels Russische bolide te houden...

Niet alle feiten zijn nog bekend, maar dit lijkt me erg verwerpelijk. Politiek en afkomst hebben niks met sport te maken, erg jammer voor Rossi en slechte reclame voor Marussia


Dat kan heel goed...Cheglakov is de man die eerder ervoor zorgde dat Marussia schuldenvrij aan dit seizoen kon beginnen. Maar de mensen achter Marussia zouden die Rus ook niet zomaar kunnen negeren, niet?

Smerig? Politiek? Ja! Maar wat was het alternatief?
En ik vind het wel raar dat die Cheglakov nu pas reageert, terwijl het allang bekend was dat Rossi derde rijder was van het team [dus eerder had kunnen worden geblokkeerd]...

rafael25

Als ik hamilton was zou ik mijn data niet meer delen met rosberg ;D ;D