Tussentijds rapport topic

Gestart door Maikel0230, 30 juli 2014 - 22:52:27

« vorige - volgende »

Breaktest

Zowel de samenvatting als de individuele commentaren geef een leuk inkijkje over hoe men over een en ander denkt. Hard maar rechtvaardig, en met de nodige humor. Malfunctionado, die had ik nog niet gehoord. Zelf was ik te lui om een en ander in te vullen en heb ook weinig toe te voegen, behalve dat Buttons wereldtitel hem steeds meer in de weg begint te zitten (wat natuurlijk ook van Raikkonen gezegd kan worden).

Jozef

Ik zou eerder zeggen: Buttons wereldtitel begint McLaren meer en meer in de weg te zitten (dat is al een jaar of twee bezig). Het maakt de beslissing om hem eruit te trappen lastiger. Al is het natuurlijk ook maar de vraag wie er op de rijdersmarkt beschikbaar is die beter is dan Jenson.

Perton

Tomas Scheckter is vast nog wel ergens beschikbaar. Als we toch oud-testrijders van Jaguar naar de Formule 1 gaan halen...

0634

Waarom zou zn titel Button in de weg zitten?  Ik kan niks bedenken. Het heeft hem wereldroem en gebracht en heel veel financiĆ«le wijsheid.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 21 augustus 2014 - 19:20:02
Waarom zou zn titel Button in de weg zitten?  Ik kan niks bedenken. Het heeft hem wereldroem en gebracht en heel veel financiĆ«le wijsheid.


De titel zit McLaren in de weg...Jozef doelt dat McLaren qua imago niet zomaar een oud-WK kan wegsturen. Dat kon alleen Sir Frank Williams flikken... ;D
;)

0634

Waarom zou dat niet kunnen? Ferrari betaalde er zelfs grof geld voor.

Jozef

Maar haalde er een tweevoudige wereldkampioen voor in de plaats.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Jozef op 21 augustus 2014 - 20:30:20
Maar haalde er een tweevoudige wereldkampioen voor in de plaats.
Daar ging het toch niet om? Het ging er toch om dat je geen oud-kampioen zou kunnen wegsturen? Ik snap dat nooit zo. Frank Williams stuurde zelfs regerend kampioenen weg.

Maikel0230

Ferrari ontsloeg Prost ook gewoon toen die een iets te grote mond had volgens de teamleiding...

Ik snap zoals Jeroen het probleem niet echt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

@Maikel,

Zo, heb net ff de 3 delen doorgelezen en ik moet zeggen: Leuk gedaan! Helaas heb ik wel 'n klein foutje ontdekt in deel 3. Bij het nummer 1 team AMG-Mercedes staat het statistieken plaatje vd nummer 2 Williams. Voor de rest 'n topidee in 'n schitterend jasje. 8)

0634

Eens met Kootje, leuk gedaan!  :)

Franky R.

Ach, schoonheidsfoutjes van Maikel...Echt kudo's voor je harde werk en je hebt zelfs aan de 'aankleding' gedacht...Rust maar lekker uit, want volgend jaar mag je weer... :P :P :P


;D


[Of nee, wacht...er is ook zoiets als een eindejaarsrapport... :D ]

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 21 augustus 2014 - 21:52:05
Ach, schoonheidsfoutjes van Maikel...Echt kudo's voor je harde werk en je hebt zelfs aan de 'aankleding' gedacht...Rust maar lekker uit, want volgend jaar mag je weer... :P :P :P


;D

Tja, soms kruipen er kleine foutjes in maar we hebben goede leden die ons op onze fouten wijzen.


Citaat van: Franky R. op 21 augustus 2014 - 21:52:05[Of nee, wacht...er is ook zoiets als een eindejaarsrapport... :D ]

http://i.imgur.com/518Bxna.jpg

Neen, even serieus ik zou dat ook met evenveel plezier doen.

Verder heb ik jullie tegengehouden van hier te debatteren maar als jullie de resultaten hier wensen te bespreken dan mogen jullie hier nu volledig los gaan.

Binnen de regels van ons Forum uiteraard!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Weer die dwerg...ben je verliefd of zo? ;D ;D ;D
;)