man van de race: Hongarije

Gestart door FolkertE, 27 juli 2014 - 16:16:32

« vorige - volgende »

Wie was relatief gezien het beste bezig vandaag.

Daniel Ricciardo
9 (42.9%)
Fernado Alonso
9 (42.9%)
Lewis Hamilton
2 (9.5%)
Nico Rosberg.
0 (0%)
Felipe Massa
0 (0%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Valteri Bottas
0 (0%)
Jean-Erik Verne
0 (0%)
Jenson Button.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Enzo


robbert

alonso. Een wagen, die niet snel is, op het podium brengen is al een hele prestatie. Al was dat met hulp van verschillende factoren

Tuesday

wie stemt er nou steeds op Vettel? vorige week ook al iemand

Arthur

Ik ga hier toch echt voor Hamilton hoor [maar wie ben ik]. Gestart vanuit pits en dan naar P3 :-)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 17:07:23
wie stemt er nou steeds op Vettel? vorige week ook al iemand
Tja...het was wel 'knap' hoe Vettel voorkwam dat zijn 'Suzie' tegen de muur spatte... ::)
:P

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 16:43:35
Dit is een hele moeilijke, maar dan ga ik toch voor Alonso. Die had geen voordeel van de SC en verslaat op eigen kracht de Mercedessen. Maar goed, de hele top 4 heeft goed gereden, al had Hamilton natuurlijk ook heel veel geluk in de eerste ronde.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Alonso heeft zeker wel voordeel gehad van de SC. Maar hij reed gewoon erg sterk aan het eind en hield Hamilton achter zich, maar goed op eigen kracht heeft hij Mercedes niet verslagen natuurlijk.

FolkertE

Trouwens, er mag ook wel wat gezegd worden over de race van Kimi (als Kimi fan!!)
maar kwam toch als 6de over de finish. Geluk uiteraard, maar toch mooie dingen laten zien.

Wings

Zijn gevecht met Vettel vond ik geweldig. Volgens mij ook nog eens op afgeragd rubber. Eindelijk zag k weer eens vuur bij de Fin en reed hij Ferrari-waardig. Kan hij met een fijn gevoel met vakantie. ;)

Maikel0230

Klopt riep tijdens zijn gevecht met vettel door de kamer dat dit de kimi was die ik wil zien, hopelijk houdt hij deze goede vorm nu vast en schopt Ferrari uit de tactische staf.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

In de duels valt er meestal sowieso niet zoveel aan te merken op Kimi.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 20:04:47
In de duels valt er meestal sowieso niet zoveel aan te merken op Kimi.

Nou dit jaar heeft hij zich toch al vaak laten ringeloren qua gevechten maar snelheid had ook hij vandaag eindelijk mee.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 20:04:47
In de duels valt er meestal sowieso niet zoveel aan te merken op Kimi.

Dus wel. Liet zich de laatste tijd wel erg makkelijk passeren. Vandaag liet hij zijn Ferrari meesterlijk staan.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 20:04:47
In de duels valt er meestal sowieso niet zoveel aan te merken op Kimi.

Helaas zijn het dan vooral de verdedigende duels [die hij uiteindelijk alsnog verliest...] :(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fietser

#28
Ricciardo was de grote man, en terecht, maar toch ga ik dit keer voor Alonso. De Spanjaard had (samen met Rosberg, Vettel en Bottas) pech met de eerste safety car, maar vocht zich (anders dan Rosberg, Vettel en Bottas) naar een bijna-overwinning. Tel daarbij op dat Alonso enkele fraaie inhaalacties uit de hoed toverde, zeer alert was bij de diverse wedstrijdhervattingen en uitstekend verdedigde t.o.v. Hamilton, en hij is voor mij de man van de race.
Een opmerking terzijde: ik lees links en rechts vaak dat Alonso zo geweldig is ondanks dat hij in een 'baggerauto' (of 'inferieure zeepkist') rijdt, maar dat is natuurlijk zwaar overtrokken. De Ferrari is zeker niet de beste wagen, maar qua topsnelheid is hij sterker dan de Renaultmotoren en ook qua wegliggingen zijn de rode wagens zeker niet zo slecht als iedereen beweert zodat zelfs Raikkonen er punten mee kan scoren...
Kortom: Alonso is top, maar ook Ferrari is zo slecht nog niet.

FolkertE

Citaat van: Fietser op 27 juli 2014 - 20:53:04
Ricciardo was de grote man, en terecht, maar toch ga ik dit keer voor Alonso. De Spanjaard had (samen met Rosberg, Vettel en Bottas) pech met de eerste safety car, maar vocht zich (anders dan Rosberg, Vettel en Bottas) naar een bijna-overwinning. Tel daarbij op dat Alonso enkele fraaie inhaalacties uit de hoed toverde, zeer alert was bij de diverse wedstrijdhervattingen en uitstekend verdedigde t.o.v. Hamilton, en hij is voor mij de man van de race.
Een opmerking terzijde: ik lees links en rechts vaak dat Alonso zo geweldig is ondanks dat hij in een 'baggerauto' (of 'inferieure zeepkist') rijdt, maar dat is natuurlijk zwaar overtrokken. De Ferrari is zeker niet de beste wagen, maar qua topsnelheid is hij sterker dan de Renaultmotoren en ook qua wegliggingen zijn de rode wagens zeker niet zo slecht als iedereen beweert zodat zelfs Raikkonen er punten mee kan scoren...
Kortom: Alonso is top, maar ook Ferrari is zo slecht nog niet.
Dat is ook een beetje hoe ik er over denk. Alonso doet het natuurlijk nog steeds top, maar Ferrari is toch vaak een auto die sterker is dan iedereen vermoed.
Maar ik denk dat de eerste SC in zijn nadeel was en de 2de SC in zijn voordeel, waardoor hij langer op zachte band kon door rijden.