man van de race: Hongarije

Gestart door FolkertE, 27 juli 2014 - 16:16:32

« vorige - volgende »

Wie was relatief gezien het beste bezig vandaag.

Daniel Ricciardo
9 (42.9%)
Fernado Alonso
9 (42.9%)
Lewis Hamilton
2 (9.5%)
Nico Rosberg.
0 (0%)
Felipe Massa
0 (0%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Valteri Bottas
0 (0%)
Jean-Erik Verne
0 (0%)
Jenson Button.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

FolkertE

Veel gevaardigde, veel coureurs die dit predicaat verdienen, maar wie vind jij dat de titel mee naar huis mag nemen?

0634

Er is er maar eentje: Ricciardo. De kwam niet eens in zijn buurt m.i.. Ook relatief gezien niet.

Franky R.

Ricciardo...grijpt zijn momenten. Speciale vermelding voor Alonso

Wings

Alonso. Fantastisch gereden met een inferieure Ferrari.

gloudiesaurus

Ricciardo al reden Alonso en ook Hamilton ook fantastische races.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Heel lastig. Twee kandidaten wat mij betreft die er echt bovenuit steken: Ricciardo en Alonso. Alonso reed met de Ferrari-zeepkist een geweldige race en toonde nogmaals waarom hij de beste coureur in het huidige veld is. Maar ja, dan heb je Ricciardo. Profiteerde optimaal van de Safety Car-fases, maakte goede pitstops en weet net als in Canada een Mercedes in te halen. Tsja, dan toch maar Ricciardo. Alonso een heel dichte tweede.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 16:17:55
Er is er maar eentje: Ricciardo. De kwam niet eens in zijn buurt m.i.. Ook relatief gezien niet.
"de rest" bedoel je neem ik aan?

Kootje

Tot 4 rondjes voor het einde was ik nog voor Hamilton gegaan. Als je als laatste en uit de pits start en vervolgens de race weet te winnen (deed hij niet maar dat verwachte ik op dat moment wel) dan verdien je alle lof. Helaas voor hem kwam daar ineens Ricciardo als 'n duiveltje uit 'n doosje voorbij zetten. Poging één mislukte nog, maar poging twee deed het 'm wel. Daarna nog ff Alonso inpakken en wegwezen. Klasse apart vandaag. Uiteraard wel 'n eervolle vermelding voor Lewis.

0634

Citaat van: F1fan2987 op 27 juli 2014 - 16:23:18
Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 16:17:55
Er is er maar eentje: Ricciardo. De kwam niet eens in zijn buurt m.i.. Ook relatief gezien niet.
"de rest" bedoel je neem ik aan?

I stand corrected.

rafael25

Alonso 30 ronden op zachte banden

Sabai


Maikel0230

Fernando Lewis en Daniel delen deze eer gewoon

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Ricciardo. Heerlijk gereden! Credits voor Alonso en Hamilton

Tuesday

Dit is een hele moeilijke, maar dan ga ik toch voor Alonso. Die had geen voordeel van de SC en verslaat op eigen kracht de Mercedessen. Maar goed, de hele top 4 heeft goed gereden, al had Hamilton natuurlijk ook heel veel geluk in de eerste ronde.

Jozef

Wow, dit is echt een moeilijke.

Ricciardo, Alonso, Hamilton, Vergne, allemaal dijken van races gereden. Ik weet echt niet op wie te stemmen.