Hongarije: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 27 juli 2014 - 16:01:01

« vorige - volgende »

Vond je ervan

10
6 (28.6%)
9
11 (52.4%)
8
2 (9.5%)
7
2 (9.5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Vieze baas

Citaat van: Kootje op 27 juli 2014 - 16:27:18
8

Het was 'n mooie race met volop spanning en 'n aantal mooie crashes, maar ... er waren imo ook teveel saaie momenten om 'n hoger cijfer dan 'n 8 te rechtvaardigen.

Saaie momenten?? Welke dan?

Paar autos die crashen, veld meerdere malen door elkaar gehusseld waardoor er constant actie was met aan het eind een rondenlang gevecht om p,4,5,6 meteen gevolgd door een gevecht van 10 rondes om p1,2,3.

Hoe spannend wil je het hebben?

Arthur

#16
Een DIKKE 10 hier vanuit Tilburg!! Lang geleden dat ik tot de laatste meters op het puntje van mijn stoel heb gezeten. Alles zat er in en gevecht voor top 3 tot het allerlaatste moment.

En dat [!!] allemaal op de Hungaroring..... ;D ;D ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 16:54:36
Maar dan had Rosberg afgetekend gewonnen denk ik. Dus voor ons was dit beter. Maar je hebt gelijk: Rosberg was daar erg ongelukkig.

Vettel en Bottas ook trouwens, echt een klote timing voor hun.

Tuesday

Citaat van: Vieze baas op 27 juli 2014 - 16:55:35
Citaat van: Kootje op 27 juli 2014 - 16:27:18
8

Het was 'n mooie race met volop spanning en 'n aantal mooie crashes, maar ... er waren imo ook teveel saaie momenten om 'n hoger cijfer dan 'n 8 te rechtvaardigen.

Saaie momenten?? Welke dan?

Paar autos die crashen, veld meerdere malen door elkaar gehusseld waardoor er constant actie was met aan het eind een rondenlang gevecht om p,4,5,6 meteen gevolgd door een gevecht van 10 rondes om p1,2,3.

Hoe spannend wil je het hebben?
de rondjes achter de SC waren wel saai idd, verder 1 groot spektakel met crashes en verschillende strategiĆ«n. 

Kootje

Citaat van: Vieze baas op 27 juli 2014 - 16:55:35
Citaat van: Kootje op 27 juli 2014 - 16:27:18
8

Het was 'n mooie race met volop spanning en 'n aantal mooie crashes, maar ... er waren imo ook teveel saaie momenten om 'n hoger cijfer dan 'n 8 te rechtvaardigen.

Saaie momenten?? Welke dan?

Die momenten dat er geen crashes en/of gevechten waren, en dat waren er imo teveel om 'n hoger cijfer dan 'n 8 te geven. Neem bijvoorbeeld het treintje Vergne, Rosberg, Vettel, Hamilton, Ricciardo. Jij vond dat misschien spannend omdat het zo lekker dicht op elkaar zat, ik vond dat totaal niet spannend omdat mij al vrij snel duidelijk werd dat dit treintje rondenlang stand zou houden. Saai dus.

Jozef

Ik vond dat genieten van het sterke verdedigende rijden van Vergne, die echt een puike race reed vandaag.

0634


Tuesday

Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 17:15:42
Ik vond dat genieten van het sterke verdedigende rijden van Vergne, die echt een puike race reed vandaag.
dat deed ie keurig idd, hij reed toen gewoon zelfs 2e. Uiteindelijk wordt ie slechts 9e en kun je je misschien nog afvragen of ie er niet beter aan had gedaan om niet met Rosberg en co het gevecht aan te gaan. Denk niet dat het veel uit had gemaakt en als racer wil je ook gewoon racen en vechten en dat deed ie idd uitstekend.

Arthur

Ik vond dat vechtende treintje ook juist leuk. Niet omdat het een treintje was maar omdat er gevochten werd voor positie. En dat gold voor elke wagon in die trein ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Vond er weinig gevecht aan. Alleen Rosberg probeerde 1x wat bij Vergne, voor de rest bleef het bij kijken. Vond het net zo spannend als Kimi en Felipe. Reden ook alleen maar achter elkaar aan.

0634

Maar verder scheen de zon bij jullie ook? ;)

Maikel0230

9/10 fantastische race gewoon, eentje om niet snel te vergeten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 20:10:09
Maar verder scheen de zon bij jullie ook? ;)

Inmiddels komt het hier met BAKKEN naar beneden [al  een uur] dus dat zou een vette code rood of einde race zijn geweest.... ZWAAR onweer!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje


Matthijs

Tja, wat is de definitie van een 10? Is dat voor de allerbeste race die er ooit is geweest? Dan was deze race geen 10. Of is een 10 het cijfer voor een race dat alle bepalende ingrediƫnten had? Dan was deze race zeker een 10.

Ik geef een 9,5. Weet nog niet zo goed welke kant ik op afrond, ik denk naar beneden.