Hongarije: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 27 juli 2014 - 16:01:01

« vorige - volgende »

Vond je ervan

10
6 (28.6%)
9
11 (52.4%)
8
2 (9.5%)
7
2 (9.5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Ik zeg 9. Geweldig genoten vandaag!

Pancake Shield

9. Een ontzettend leuke race. Gevecht om de kop, zenuwslopend tot de laatste ronde. Dit zijn de soort races die we willen zien.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

rafael25


Franky R.


gloudiesaurus

Een 10, een superrace! Alles zat erin, volop actie, inhaalacties, en strijd om de overwinning  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


Kootje

#6
8

Het was 'n mooie race met volop spanning en 'n aantal mooie crashes, maar ... er waren imo ook teveel saaie momenten om 'n hoger cijfer dan 'n 8 te rechtvaardigen.

Sabai

Een 8. Geweldige race maar teveel factoren van buiten die de race maakte.Daarom geen hoger cijfer.

Fabian

Een negen. Heerlijke race, lekkere klappers, mooie gevechten.

0634

Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 16:37:35
Een 8. Geweldige race maar teveel factoren van buiten die de race maakte.Daarom geen hoger cijfer.

Gewoon een vraag: Die factoren (regen, circuit, crashes) die horen er toch bij? Die neem je toch mee in zo'n waarderingscijfer? En daardoor zou het vandaag toch juist hoger uit moeten vallen?

Jozef

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 16:01:01
Ik zeg 9. Geweldig genoten vandaag!

I concur. Sensatie van het begin, spanning tot het eind. Zakte in het midden even in, anders was het een 10 geweest net als Bahrein.

Jozef

En we zien weer dat de "saaie" circuits (Bahrein, Boedapest) dit jaar de beste races opleveren, al doet Canada natuurlijk ook mee. Sowieso worden we enorm verwend dit jaar met al drie legendarische races.

Maar ik zag iemand op dit forum zeggen dat Boedapest wel mocht verdwijnen van de kalender. Wel, ik denk dat Boedapest in de laatste 15 jaar al meer topraces heeft gebracht dan Silverstone, Hockenheim en Monza samen.

0634


Tuesday

Qua spektakel een 10, maar 1 minpuntje voor de rol van de SC. Laat iedereen gewoon deltarondetijden rijden en pik de leider op nadat hij ook de mogelijkheid heeft gehad om te pitten. Daar wordt het een stuk eerlijker van en zeker niet onveiliger.

0634

Maar dan had Rosberg afgetekend gewonnen denk ik. Dus voor ons was dit beter. Maar je hebt gelijk: Rosberg was daar erg ongelukkig.