Round 11: Formula 1 Pirelli Magyar Nagydíj, Hungaroring, Mogyoród

Gestart door Maikel0230, 22 juli 2014 - 16:45:29

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 15:01:20
Wat een mazzel die vettel!!
Dat was echt echt echt(of vergeet ik nog een echt? ) super close. Mooi gehouden zou ik zeggen.

Rosberg heeft volgens mij de pech achter een Williams te komen.

Wings

Kijk mannen, dit is dus wat ik bedoel, Lewis blijft ondanks de call buiten omdat het goed gaat en overruled daarmee de strategie. Slim want ik vroeg me al af waarom Mercedes hem nu (al) naar binnen roept. Was de snelste op dat moment.

Wings


Tuesday

Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:10:22
Kijk mannen, dit is dus wat ik bedoel, Lewis blijft ondanks de call buiten omdat het goed gaat en overruled daarmee de strategie. Slim want ik vroeg me al af waarom Mercedes hem nu (al) naar binnen roept. Was de snelste op dat moment.
ach das om het even. En wat vergeet je nu? dat het team gewoon direct luistert, dat deed Ferrari gisteren dus niet. Verder ook totaal niet vergelijkbaar.

Sabai

Ben benieuwd of Massa hem nu gaat uitrijden .Ricciardo zal nog wel een keer binnen komen.

Edit: daar is het antwoord al

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 15:16:45
Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:10:22
Kijk mannen, dit is dus wat ik bedoel, Lewis blijft ondanks de call buiten omdat het goed gaat en overruled daarmee de strategie. Slim want ik vroeg me al af waarom Mercedes hem nu (al) naar binnen roept. Was de snelste op dat moment.
ach das om het even. En wat vergeet je nu? dat het team gewoon direct luistert, dat deed Ferrari gisteren dus niet. Verder ook totaal niet vergelijkbaar.
mee eens. Het team riep direct: Go for it.

Gaat Hamilton dit gewoon winnen? Dan zou hij de eerste zijn.

Tuesday

alsof Hamilton Rosberg voorbij gaat laten? wat denken ze bij Mercedes?

Sabai

Hamilton zet de team verhouding weer op scherp door Rosberg er niet langs te laten.

Wings

Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 15:16:45
Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:10:22
Kijk mannen, dit is dus wat ik bedoel, Lewis blijft ondanks de call buiten omdat het goed gaat en overruled daarmee de strategie. Slim want ik vroeg me al af waarom Mercedes hem nu (al) naar binnen roept. Was de snelste op dat moment.
ach das om het even. En wat vergeet je nu? dat het team gewoon direct luistert, dat deed Ferrari gisteren dus niet. Verder ook totaal niet vergelijkbaar.

Ik doel meer op het feit dat rijders wel degelijk kunnen overrulen en niet zoals jij riep dat er mensen zijn die er voor zijn aangenomen en een rijder heeft te doen wat hun besluiten. Leuke is dat je riep dat ik niet weet hoe een team opereert terwijl we nu zien dat een rijder wel degelijk invloed op strategie kan uitoefenen en de activiteiten verder gaan dan aan een stuur draaien alleen. Wat Kimi betreft, hier heb ik al lang en breed toegegeven dat ik te zwaar heb ingezet (uit frustratie, teleurstelling) dus ben benieuwd of jij nu ook toegeeft dat jij je hebt vergist hierin.

Wings

Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 15:29:28
Hamilton zet de team verhouding weer op scherp door Rosberg er niet langs te laten.

Ja duh! Rosberg zit er 4-5 autolengtes achter. Zo kan ik ook wel posities goedmaken. Ben absoluut niet anti-Rosberg maar wat hij hier probeert slaat nergens op.

Tuesday

Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:36:11
Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 15:16:45
Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:10:22
Kijk mannen, dit is dus wat ik bedoel, Lewis blijft ondanks de call buiten omdat het goed gaat en overruled daarmee de strategie. Slim want ik vroeg me al af waarom Mercedes hem nu (al) naar binnen roept. Was de snelste op dat moment.
ach das om het even. En wat vergeet je nu? dat het team gewoon direct luistert, dat deed Ferrari gisteren dus niet. Verder ook totaal niet vergelijkbaar.

Ik doel meer op het feit dat rijders wel degelijk kunnen overrulen en niet zoals jij riep dat er mensen zijn die er voor zijn aangenomen en een rijder heeft te doen wat hun besluiten. Leuke is dat je riep dat ik niet weet hoe een team opereert terwijl we nu zien dat een rijder wel degelijk invloed op strategie kan uitoefenen en de activiteiten verder gaan dan aan een stuur draaien alleen. Wat Kimi betreft, hier heb ik al lang en breed toegegeven dat ik te zwaar heb ingezet (uit frustratie, teleurstelling) dus ben benieuwd of jij nu ook toegeeft dat jij je hebt vergist hierin.
absoluut niet, zie mn laatste zin. Gisteren meende ik het niet serieus, maar nu lijkt het er op dat je t echt niet begrijpt.

Wings

Citaat van: F1fan2987 op 27 juli 2014 - 15:24:43
Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 15:16:45
Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:10:22
Kijk mannen, dit is dus wat ik bedoel, Lewis blijft ondanks de call buiten omdat het goed gaat en overruled daarmee de strategie. Slim want ik vroeg me al af waarom Mercedes hem nu (al) naar binnen roept. Was de snelste op dat moment.
ach das om het even. En wat vergeet je nu? dat het team gewoon direct luistert, dat deed Ferrari gisteren dus niet. Verder ook totaal niet vergelijkbaar.
mee eens. Het team riep direct: Go for it.

Het team roept nu ook dat Hamilton Rosberg voorbij moest laten wat hij niet doet... ? ;) Ik ben en blijf van mening dat rijders zich juist zo onderscheiden. Weten wat het beste is en weten wanneer je zegt 'ja, doei, ik respecteer je maar ga nu even eigenwijs zijn'. Ik kan Hamilton hierom juist waarderen.

Wings

Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 15:38:15
absoluut niet, zie mn laatste zin. Gisteren meende ik het niet serieus, maar nu lijkt het er op dat je t echt niet begrijpt.

Whahahaha.

Sabai


Wings

Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 15:48:33
Go Alonso! ,

Dat gaat niet lukken. BTW, check die Rosberg. Die is gewoon 4 seconden sneller dan de mannen voor hem...