Round 11: Formula 1 Pirelli Magyar Nagydíj, Hungaroring, Mogyoród

Gestart door Maikel0230, 22 juli 2014 - 16:45:29

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: F1fan2987 op 24 juli 2014 - 18:30:25
Kans op Regen is bijna 100% en 1,2 mm. En nu weet ik niet hoeveel 1,2 mm regen is en of dat serieus genoeg is voor een regen race.

ik bedoelde dus dit bericht, op deze pagina hier. En het was niet heel duidelijk welke dag hij bedoelde, omdat hij erbij zei dat het om een regenrace ging...

Matthijs

Daarom heet het een weersverwachting, niet een weersvoorspelling...

robbert

Citaat van: Matthijs op 24 juli 2014 - 21:32:29
Daarom heet het een weersverwachting, niet een weersvoorspelling...

aahja tuurlijk, dat wist ik nog niet. Men leert nog altijd bij  ;)

Jehoentelaar

Ik lijk 'm te missen, net als de vorige. Had er totaal geen erg in dat er dit weekend weer gereden werd.

robbert

ja kan gebeuren. Ik ben ook nog niet zeker of ik hem kan zien of niet. Hangt ervan af hoeveel oproepen we krijgen. Dus hopelijk houden ze het tussen 14u en 16u het veilig :D

Enzo


Sabai

Citaat van: NielsD op 24 juli 2014 - 19:47:41
Aaaaah! De saaiste Grand Prix van het seizoen, ik kijk nooit echt uit naar deze. Pole staat garant voor winnen, Hamilton gaat de zege pakken dus.

Dat dachten we al vaker dit jaar.

gloudiesaurus

Over Hongarije is al zo vaak gezegd dat het voor saaie races zorgt.
Maar er zijn prachtige races geweest daar...
Dus who knows  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

Goed begin voor Lewis, hoop dat hij straks ook de Pole kan pakken, is erg belangrijk op dit circuit.

0634

Ik hoop op een niet-Mercedes. Maar dat zal wel bij hopen blijven.

Arthur

Ze KUNNEN beide stuk.... ;)

Maar Vettel mag hem van mij ook pakken hoor! Kimi zou ook leuk zijn :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634


Arthur

Mag ook. Zolang het maar een spetterende race wordt. Verder is het me om het even wie hem wint.. Maar voor het WK beter Hamilton dan Rosberg moest het toch een Merc worden ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Och, met die dubbele puntentelrace op het end blijft het toch wel spannend. Geniale regel dus ;).

Verder inderdaad: mij boeit het ook niet veel, zolang het maar bloedstollend, belachelijk, schandalig en asociaal spannend wordt.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 25 juli 2014 - 16:48:44
Och, met die dubbele puntentelrace op het end blijft het toch wel spannend. Geniale regel dus ;).

Verder inderdaad: mij boeit het ook niet veel, zolang het maar bloedstollend, belachelijk, schandalig en asociaal spannend wordt.

We zitten op hetzelfde circuit ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel