Round 11: Formula 1 Pirelli Magyar Nagydíj, Hungaroring, Mogyoród

Gestart door Maikel0230, 22 juli 2014 - 16:45:29

« vorige - volgende »

Gerard

Zou wel leuk zijn inderdaad als Bottas deze pakt.. voor de afwisseling...

gloudiesaurus

Bottas is leuk, een keer een niet-Mercedes zou leuk zijn  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Mja, het record heeft McLaren nog steeds met 15 uit 16. Merc staat nu op 9 uit 10 als ik me niet vergis.



SDG

Voor Maldonado is het weeral afgelopen... Hoeveel pech kan een mens hebben?  ::)


Wings

Citaat van: SDG op 26 juli 2014 - 14:05:29
En nu Hamilton!  :o

Heeft toch twee keer geluk dat hij in de kwalificatie technische problemen krijgt. De auto is snel genoeg om de schade (zondag) te beperken.

SDG

Citaat van: Wings op 26 juli 2014 - 14:07:13
Citaat van: SDG op 26 juli 2014 - 14:05:29
En nu Hamilton!  :o

Heeft toch twee keer geluk dat hij in de kwalificatie technische problemen krijgt. De auto is snel genoeg om de schade (zondag) te beperken.

Schade beperken, daar zal het weer eens op aankomen. Gezien de inhaalmogelijkheden op de Hungaroring lijkt de race nu immers al verloren. Rosberg kan hier een mooie slag slaan (als zijn eigen auto het houdt tenminste)...

SDG

Bianchi wipt Raikkonen in P1. Wat een flater van Ferrari alweer.

Wings

GEWELDIG Bianchi, geweldig!! Wat een sukkel is die Kimi toch. OEN! Verslagen door Jules Bianchi. Held!

Wings

Citaat van: SDG op 26 juli 2014 - 14:12:36
Citaat van: Wings op 26 juli 2014 - 14:07:13
Citaat van: SDG op 26 juli 2014 - 14:05:29
En nu Hamilton!  :o

Heeft toch twee keer geluk dat hij in de kwalificatie technische problemen krijgt. De auto is snel genoeg om de schade (zondag) te beperken.

Schade beperken, daar zal het weer eens op aankomen. Gezien de inhaalmogelijkheden op de Hungaroring lijkt de race nu immers al verloren. Rosberg kan hier een mooie slag slaan (als zijn eigen auto het houdt tenminste)...

Volgens mij kon men afgelopen twee seizoenen redelijk inhalen. En is de pace van de Mercedes stukken beter. Goed, natuurlijk niet het meest ideale uitgangspunt maar beter nu dan morgen. Dan had Hamilton nul punten gehad. Nu kan het meevallen (Rosberg is ook nog niet gefished hè).

Maikel0230

Citaat van: Wings op 26 juli 2014 - 14:20:56
GEWELDIG Bianchi, geweldig!! Wat een sukkel is die Kimi toch. OEN! Verslagen door Jules Bianchi. Held!

Waarom zou het Kimi zijn fout zijn? Het zijn de teams die bepalen wanneer een coureur de baan op gaat en bij Ferrari is dat Pat Fry, dezelfde oen die in Silverstone ervoor zorgde dat beide auto's Q2 niet haalde.

Kudos voor Bianchi maar ik zie niet in waarom de schuld bij Kimi zou liggen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 26 juli 2014 - 14:27:02
Citaat van: Wings op 26 juli 2014 - 14:20:56
GEWELDIG Bianchi, geweldig!! Wat een sukkel is die Kimi toch. OEN! Verslagen door Jules Bianchi. Held!

Waarom zou het Kimi zijn fout zijn? Het zijn de teams die bepalen wanneer een coureur de baan op gaat en bij Ferrari is dat Pat Fry, dezelfde oen die in Silverstone ervoor zorgde dat beide auto's Q2 niet haalde.

Kudos voor Bianchi maar ik zie niet in waarom de schuld bij Kimi zou liggen.

O, sorry, natuurlijk Ferrari ook!

Maikel0230

Zoals Niels al op twitter zei: Deze foto zegt alles


Hoeveel pech kan deze jongen hebben, ofwel maakt hij zelf een fout of gaat er iets mis met zijn karretje.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25