Round 11: Formula 1 Pirelli Magyar Nagydíj, Hungaroring, Mogyoród

Gestart door Maikel0230, 22 juli 2014 - 16:45:29

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: F1fan2987 op 27 juli 2014 - 13:52:29
Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 13:32:22
Citaat van: F1fan2987 op 27 juli 2014 - 13:27:05
Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 13:21:06
gunstig voor Lewis, die mag aanpassen wat ie wil, dus kan vol op regen set up gaan en inhalen wordt er in principe een stuk makkelijker op. k zie m nog wel op het podium komen als ie zn hoofd koel houdt
Als er zo veel regen valt is dat zelfs voor hem niet moeilijk ;D.


Maar weet iemand hoe het zit met starten in de regen? Moet iedereen nu op inters/regenbanden starten. Of op de band waar op ze zich hebben gekwalificeerd.

Hoorde ik nou dat het weer is gaan regenen?
mogen ze zelf kiezen uiteraard.
Ja misschien is het een stomme vraag hoor, maar ik dacht dat vorig jaar iedereen naar binnen ging in Maleisië omdat ze op de verkeerde band moesten starten. Maar ik zie nu dat je gelijk hebt en iedereen bezig is met het kiezen van de banden.
toen starten ze juist op inters en konden ze al vrij snel naar slicks. Dat zul je zometeen wellicht ook zien. Misschien dat iemand zelf op slicks durft te starten? denk het toch niet.

Arthur

Eindelijk eens een race in Budapest waar de spetters letterlijk vanaf spatten... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Ja dat bedoelde ik, ik dacht dus dat ze zo snel naar binnen moesten omdat ze op de verkeerde banden moesten starten. maar ik heb me vergist dus. Maar volgens mij word dit een geweldige race.

Edit: Live timing doet het weer niet. Iedereen rijd op 0000.0000.000 seconden van elkaar.

Wings


Sabai

Tjsa het blijft een wildebras hij heeft mazzel dat hij doorkan.

FolkertE

Liep gelukkig voor hem goed af. Alonso, en Ricciardo lijken wel wat moeite te hebben. Hamilton heeft volgens mij erg veel moeite. Maakt constant kleine foutjes.

Wings

Liep goed af maar heeft -zo te horen- wel zijn auto beschadigd.

Wings

De top 4 is buiten gebleven. Alles daarachter heeft nu ZWAAR voordeel.

Sabai

Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 14:18:51
De top 4 is buiten gebleven. Alles daarachter heeft nu ZWAAR voordeel.

Valt wel mee


Edit: niet dus  :)

FolkertE

Gaan de Mexicanen niet een beetje te gretige te keer tegen elkaar met een SC?
Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 14:18:51
De top 4 is buiten gebleven. Alles daarachter heeft nu ZWAAR voordeel.
Is dat zo? Ik heb geen idee eigenlijk. Waarom zou iedereen er achter voordeel hebben met zo'n natte baan?

SDG

Die kerel die daar vlak achter de bandenmuur stond waar Ericsson in gecrasht is schrok zich wellicht ook een hoedje...

Pancake Shield

Als het binnen nu en een aantal ronden gaat regenen is het een briljante zet van McLaren, zo niet dan slaan zichzelf voor hun hoofd zometeen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sabai


Sabai


Wings

Citaat van: F1fan2987 op 27 juli 2014 - 14:22:09
Gaan de Mexicanen niet een beetje te gretige te keer tegen elkaar met een SC?
Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 14:18:51
De top 4 is buiten gebleven. Alles daarachter heeft nu ZWAAR voordeel.
Is dat zo? Ik heb geen idee eigenlijk. Waarom zou iedereen er achter voordeel hebben met zo'n natte baan?

Omdat de top 4 een ronde later naar binnen moet en de koppositie dus verliezen. Bottas komt zelfs op P11 terug en alles voor hem is ook binnen geweest. Dus negen plaatsen verlies.