Round 11: Formula 1 Pirelli Magyar Nagydíj, Hungaroring, Mogyoród

Gestart door Maikel0230, 22 juli 2014 - 16:45:29

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: F1fan2987 op 23 juli 2014 - 17:46:44
Citaat van: Tuesday op 23 juli 2014 - 17:26:25
Citaat van: F1fan2987 op 23 juli 2014 - 14:06:51
Maar met Kimi, Hamilton, Alonso en Button hebben we 4 uitstekende regen rijders en Vettel, Ricciardo, Bottas en Rosberg weet ik het eigenlijk niet. Vettel heeft natuurlijk die geweldige race in Monza 2008 gehad, maar daarna weet ik het eigenlijk niet zo goed meer. Ricciardo, Rosberg en Bottas hebben nooit echt goede auto gehad om in de regen te rijden, dus geen idee hoe goed ze zijn.
Vettel zn eerste 2 zeges waren regenraces. Verder, Japan en China 2007, Monaco en Brazilie 2008, Australie en Korea 2010, Canada 2011 (al kun je dat ook tegen m gebruiken natuurlijk), Brazilie 2012. Kwalificatie: Australie 2013, Maleisie 2013 en 2014.. Meer kan ik me ff niet voor de geest halen, maar Vettel kun je gerust in dat rijtje zetten. Van Raikkonen kan ik me overigens geen een geweldige regenrace herinneren, dus die zou ik er uit halen.
Ah, juist. Die van China was ik inderdaad vergeten in 2009. Monaco 2008? Die kan ik me niet herinneren. Australië en Korea vond ik wel goed, maar niet speciaal. Maleisië 2013 en 2014? Volgens mij waren dat geen regen races hoor.
Maar thanks, ik wist serieus niet meer hoe hij het in de regen deed.
Kimi: Silverstone en Hongarije 2006 en meer kan ik me ff niet herinneren en doe ik het meer op geheugen dat ik weet dat hij het goed in de regen doet.
Monaco 2008 in een STR van 18 naar 5, Korea reed ie fier aan de leiding tot zn motor plofte, Australie 2010 viel ie ook uit vanaf P1 met een defect, maar dat was niet echt een regenrace volgens mij. Maleisie 2013 en 2014 waren kwalificaties in de regen. Vettel gaat bijna altijd goed in de regen. Iig veel meer aansprekende resultaten als Kimi, die in mijn herinnering niet echt als een regenrijder te boek staat.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 23 juli 2014 - 19:04:00
Citaat van: F1fan2987 op 23 juli 2014 - 17:46:44
Citaat van: Tuesday op 23 juli 2014 - 17:26:25
Citaat van: F1fan2987 op 23 juli 2014 - 14:06:51
Maar met Kimi, Hamilton, Alonso en Button hebben we 4 uitstekende regen rijders en Vettel, Ricciardo, Bottas en Rosberg weet ik het eigenlijk niet. Vettel heeft natuurlijk die geweldige race in Monza 2008 gehad, maar daarna weet ik het eigenlijk niet zo goed meer. Ricciardo, Rosberg en Bottas hebben nooit echt goede auto gehad om in de regen te rijden, dus geen idee hoe goed ze zijn.
Vettel zn eerste 2 zeges waren regenraces. Verder, Japan en China 2007, Monaco en Brazilie 2008, Australie en Korea 2010, Canada 2011 (al kun je dat ook tegen m gebruiken natuurlijk), Brazilie 2012. Kwalificatie: Australie 2013, Maleisie 2013 en 2014.. Meer kan ik me ff niet voor de geest halen, maar Vettel kun je gerust in dat rijtje zetten. Van Raikkonen kan ik me overigens geen een geweldige regenrace herinneren, dus die zou ik er uit halen.
Ah, juist. Die van China was ik inderdaad vergeten in 2009. Monaco 2008? Die kan ik me niet herinneren. Australië en Korea vond ik wel goed, maar niet speciaal. Maleisië 2013 en 2014? Volgens mij waren dat geen regen races hoor.
Maar thanks, ik wist serieus niet meer hoe hij het in de regen deed.
Kimi: Silverstone en Hongarije 2006 en meer kan ik me ff niet herinneren en doe ik het meer op geheugen dat ik weet dat hij het goed in de regen doet.
Monaco 2008 in een STR van 18 naar 5, Korea reed ie fier aan de leiding tot zn motor plofte, Australie 2010 viel ie ook uit vanaf P1 met een defect, maar dat was niet echt een regenrace volgens mij. Maleisie 2013 en 2014 waren kwalificaties in de regen. Vettel gaat bijna altijd goed in de regen. Iig veel meer aansprekende resultaten als Kimi, die in mijn herinnering niet echt als een regenrijder te boek staat.
O zo bedoel je Maleisië. Ja hij gaat wel goed, dat zeker, maar ik wist het echt niet. Maar Kimi Vettel durf ik eigenlijk niet te vergelijken, want veel kan ik me echt niet meer herinneren, maar ik weet wel dat hij door veel F1 fans toen als 1 van de regen rijders werd gerekend. Vettel heeft afgelopen jaren een auto gehad die enorm goed was met Down en reed sowieso vaak wel aan de leiding, ook als het niet regende. Hij doet het goed hoor, maar ik weet echt niet hoe goed hij nou echt is in de regen.

Jehoentelaar


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 23 juli 2014 - 20:18:16
OP: Budapest ligt in een Duitse deelstaat? :)
Als het aan de Duitsers in de vorige eeuw had gelegen wel ja! ;)

FolkertE

Kans op Regen is bijna 100% en 1,2 mm. En nu weet ik niet hoeveel 1,2 mm regen is en of dat serieus genoeg is voor een regen race.

NielsD

Aaaaah! De saaiste Grand Prix van het seizoen, ik kijk nooit echt uit naar deze. Pole staat garant voor winnen, Hamilton gaat de zege pakken dus.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Als ie voor de goede schijven kiest deze keer... als ie zijn snelle ronde niet voortijdig zomaar afkapt. ..

robbert

of rosberg. Maar met de, volgens de voorspellers, het slechte weer op zondag, kan dit nog een spektakelrijke race zijn

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

ah? ik meende toch te lezen hier, dat de regenkans bijna 100% was en er ging 1,2mm vallen ???


robbert

ah ok, die persoon zei niet welke dag, maar vroeg wel of dat genoeg is voor een regenrace

0634

Jawel, F1fan2987 zei dit:

Er is trouwens 85% kans op regen voorspelt op zaterdag, om 2 uur. Zullen we dan eindelijk een regen race krijgen?

Zie de vorige pagina. Hij vergiste zich in de racedag en daarna gingen wij natuurlijk flauwe geintjes maken daarover. Zo zijn we dan ook wel weer ;D.

Tuesday

Citaat van: NielsD op 24 juli 2014 - 19:47:41
Aaaaah! De saaiste Grand Prix van het seizoen, ik kijk nooit echt uit naar deze. Pole staat garant voor winnen, Hamilton gaat de zege pakken dus.
de afgelopen 6 jaar 2x vanaf pole gewonnen, de afgelopen 10 jaar 4x