Round 11: Formula 1 Pirelli Magyar Nagydíj, Hungaroring, Mogyoród

Gestart door Maikel0230, 22 juli 2014 - 16:45:29

« vorige - volgende »

Maikel0230



Officiele naam GP: Formula 1 Pirelli Magyar Nagydíj 2014
Baan: Hungaroring
locatie: Mogyoród, Budapest,  Hongarije (HUN )
Baanlengte: 4,381 km
Raceafstand: 70 laps, 306;663 km
Ronderecord: 1:19.071 Michael Schumacher, (2003, Scuderia Ferrari Marlboro)
Winnaar 2013: Lewis Hamilton - Mercedes AMG Petronas Formula One Team
Snelste Ronde 2013: 1:24.069 Mark Webber, Infiniti Red Bull Racing



Banden compounds van Pirelli: Soft en Medium


vrijdag 25 juli
VT1   10:00 - 11:30
VT2   14:00 - 15:30

zaterdag 26 juli
VT3   11:00 - 12:00
Qua   14:00

zondag 27 juli
Race   14:00

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634


FolkertE

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2014 - 16:58:28
Ik denk dat Mercedes hier wel eens kan gaan winnen.
Ik gok op Chilton, die Marussia komt met een gigantische update.

Er is trouwens 85% kans op regen voorspelt op zaterdag, om 2 uur. Zullen we dan eindelijk een regen race krijgen? Een beetje zoals 2006. Ik teken al vast met Rosberg en Hamilton op p16 en p20.


0634

Die kans is idd groot. Ik kan me niet voorstellen dat ze de race dit keer op zaterdag en het kwalificeren op zondag zullen doen.

robbert


FolkertE

he, he, niet direct mij zo belachelijk maken he  :'(

Chilton had Zondag echt wel kunnen winnen hoor, hij had gewoon net de pech dat Massa onderste boven ging, anders had hij dik gewonnen.

En ja, over de race op zaterdag.....het is een probeersel die ik bij de FIA wil door voeren. Als we nou eerst racen en kijken waar iedereen eindigd, gaan we op zondag kwalificeren en iedereen die op de plek kwalificeert die hij gefinished is, mag zijn punten houden.

robbert

ik ga onmiddellijk akkoord. Zondag heb ik meestal weinig tijd om naar de race te kijken. Maar ik ben ook zeker dat chilton kon winnen hoor. Hij was toch sneller dan alonso

Arthur

Nou, ik durf RBR een goede kans te geven. Maar belangrijker nog hoop ik eens op een leuke race hier. Wie hem wint is me om het even ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik geef RBR ook een prima kans. Maar dan alleen voor P3.


FolkertE

De kans op regen is bijna 100%, maar de neerslag is van 2-3 mm gezakt naar 0,1. Hopen dat het nog beetje verhoogt naar 1 %. Een regen race zou de kans voor RBR denk  ik aanzienlijk vergroten, maar ook in de regen zal de Mercedes de beste zijn.

Maar met Kimi, Hamilton, Alonso en Button hebben we 4 uitstekende regen rijders en Vettel, Ricciardo, Bottas en Rosberg weet ik het eigenlijk niet. Vettel heeft natuurlijk die geweldige race in Monza 2008 gehad, maar daarna weet ik het eigenlijk niet zo goed meer. Ricciardo, Rosberg en Bottas hebben nooit echt goede auto gehad om in de regen te rijden, dus geen idee hoe goed ze zijn.

Zou geweldig zijn als Button weer eens zijn magische kunnen laat zien zoals in Canada en Hongarije 2011.

Franky R.

Bottas is idd de grote onbekende..De FW36 staat niet bekend als een auto die het goed deed in de regen.

Tuesday

Citaat van: F1fan2987 op 23 juli 2014 - 14:06:51
Maar met Kimi, Hamilton, Alonso en Button hebben we 4 uitstekende regen rijders en Vettel, Ricciardo, Bottas en Rosberg weet ik het eigenlijk niet. Vettel heeft natuurlijk die geweldige race in Monza 2008 gehad, maar daarna weet ik het eigenlijk niet zo goed meer. Ricciardo, Rosberg en Bottas hebben nooit echt goede auto gehad om in de regen te rijden, dus geen idee hoe goed ze zijn.
Vettel zn eerste 2 zeges waren regenraces. Verder, Japan en China 2007, Monaco en Brazilie 2008, Australie en Korea 2010, Canada 2011 (al kun je dat ook tegen m gebruiken natuurlijk), Brazilie 2012. Kwalificatie: Australie 2013, Maleisie 2013 en 2014.. Meer kan ik me ff niet voor de geest halen, maar Vettel kun je gerust in dat rijtje zetten. Van Raikkonen kan ik me overigens geen een geweldige regenrace herinneren, dus die zou ik er uit halen.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 23 juli 2014 - 17:26:25
Citaat van: F1fan2987 op 23 juli 2014 - 14:06:51
Maar met Kimi, Hamilton, Alonso en Button hebben we 4 uitstekende regen rijders en Vettel, Ricciardo, Bottas en Rosberg weet ik het eigenlijk niet. Vettel heeft natuurlijk die geweldige race in Monza 2008 gehad, maar daarna weet ik het eigenlijk niet zo goed meer. Ricciardo, Rosberg en Bottas hebben nooit echt goede auto gehad om in de regen te rijden, dus geen idee hoe goed ze zijn.
Vettel zn eerste 2 zeges waren regenraces. Verder, Japan en China 2007, Monaco en Brazilie 2008, Australie en Korea 2010, Canada 2011 (al kun je dat ook tegen m gebruiken natuurlijk), Brazilie 2012. Kwalificatie: Australie 2013, Maleisie 2013 en 2014.. Meer kan ik me ff niet voor de geest halen, maar Vettel kun je gerust in dat rijtje zetten. Van Raikkonen kan ik me overigens geen een geweldige regenrace herinneren, dus die zou ik er uit halen.
Ah, juist. Die van China was ik inderdaad vergeten in 2009. Monaco 2008? Die kan ik me niet herinneren. Australië en Korea vond ik wel goed, maar niet speciaal. Maleisië 2013 en 2014? Volgens mij waren dat geen regen races hoor.
Maar thanks, ik wist serieus niet meer hoe hij het in de regen deed.
Kimi: Silverstone en Hongarije 2006 en meer kan ik me ff niet herinneren en doe ik het meer op geheugen dat ik weet dat hij het goed in de regen doet.