Het is een vrouwtjeswolf!

Gestart door Breaktest, 19 juli 2014 - 00:39:39

« vorige - volgende »

Breaktest

Ik zie het spandoek al voor me: The Wolff is a Woman! Nu al liet ze zeven geitjes achter zich. Van mij mag ze haar debuut maken - alleen zou ik niet weten wie er dan uit moet. Toch jammer dat we een niet ruimer startveld hebben. 

gloudiesaurus

Natuurlijk heeft ze het vrijdag goed gedaan. Maar nu ze 0,2 langzamer is dan Massa moet we haar ook niet gelijk omhoog schrijven. Haar prestaties in enkele jaren DTM waren ook minimaal. Op basis van haar talent verdiend ze het niet om Formule 1 te rijden.

Maar voor de Formule 1 zou het wel wat zijn als er weer een vrouw meedoet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

ze wordt 15e met een auto die in de vorige race nog 2e werd. Niet dat dat alles zegt, maar als we toch conclusies gaan trekken op basis van 1 VT, dan moeten we t wel van meerdere kanten bekijken. Dat ze vrouw is, is voorlopig de enige reden waarom ze een kans zou krijgen. Meer VTs prima, maar verder hoeft het van mij voorlopig nog niet te gaan.

Kootje

En Massa werd 11e met 'n auto die de vorige race nog P2 had, dus dat zegt idd helemaal niets.

Wings

Ik begrijp 'de lofzang' niet helemaal.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 19 juli 2014 - 09:03:21
En Massa werd 11e met 'n auto die de vorige race nog P2 had, dus dat zegt idd helemaal niets.
ik weet niet of je dit nou meent, of dat het sarcastisch bedoeld is. Maar ik doelde dus op het eerste zinnetje van breaktest, dat Wolf er al 7 achter zich had gelaten. Dat vind ik met een Williams niet zo'n hele prestatie. Als het verschil met Massa onder gelijke omstandigheden, benzinehoeveelheden etc is gereden, dan is die 2 tiende achterstand natuurlijk wel meer dan ok. Maar of dat zo is betwijfel ik. In het laatste stintje dat ze beiden deden was het verschil bv weer 8 tienden.


Franky R.

Citaat van: Wings op 19 juli 2014 - 09:48:43
Ik begrijp 'de lofzang' niet helemaal.


Ik ook niet...ik schreef niet voor niets in het betreffende artikel dat men niet weet wat de ander doet op de vrijdag. Wel wat het de doelstelling van het team dat Wolff binnen een halve seconde van Massa moest blijven.




Maikel0230

Wolff heeft het niet, zij is gewoon een PR stuntje van Claire, deze meid zal nooit haar debuut maken in de F1. Waarom niet? Omdat ze bij Williams ook wel weten dat zij de volgende Bottas niet is...

En op basis van haar ooit behaalde resultaten verdient ze het gewoon ook niet, waarmee ik niet zeg dat vrouwen geen goede racecoureurs zouden kunnen zijn.

Vanaf het moment dat Toto zijn allerlaatste aandelen ook nog van de hand doet, gaat Wolff mee de deur uit.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 20 juli 2014 - 23:27:06
Wolff heeft het niet, zij is gewoon een PR stuntje van Claire, deze meid zal nooit haar debuut maken in de F1. Waarom niet? Omdat ze bij Williams ook wel weten dat zij de volgende Bottas niet is...

En op basis van haar ooit behaalde resultaten verdient ze het gewoon ook niet, waarmee ik niet zeg dat vrouwen geen goede racecoureurs zouden kunnen zijn.

Vanaf het moment dat Toto zijn allerlaatste aandelen ook nog van de hand doet, gaat Wolff mee de deur uit.


Toto Wolff zou juist een paar weken geleden zijn aandelen aan een Amerikaan hebben verkocht?

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 20 juli 2014 - 23:27:06
Wolff heeft het niet, zij is gewoon een PR stuntje van Claire, deze meid zal nooit haar debuut maken in de F1. Waarom niet? Omdat ze bij Williams ook wel weten dat zij de volgende Bottas niet is...

En op basis van haar ooit behaalde resultaten verdient ze het gewoon ook niet, waarmee ik niet zeg dat vrouwen geen goede racecoureurs zouden kunnen zijn.

Vanaf het moment dat Toto zijn allerlaatste aandelen ook nog van de hand doet, gaat Wolff mee de deur uit.

Precies. Opvallend dat Lauda nog roept dat het jammer is dat het jammer was dat ze Wolff niet met weinig benzine en zachte banden de baan opgestuurd hadden. Een snellere tijd was volgend hem nog een grote PR-stunt geweest.

Ik vraag me af of Williams dat niet al gedaan had  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 21 juli 2014 - 00:12:53
Citaat van: Maikel0230 op 20 juli 2014 - 23:27:06
Wolff heeft het niet, zij is gewoon een PR stuntje van Claire, deze meid zal nooit haar debuut maken in de F1. Waarom niet? Omdat ze bij Williams ook wel weten dat zij de volgende Bottas niet is...

En op basis van haar ooit behaalde resultaten verdient ze het gewoon ook niet, waarmee ik niet zeg dat vrouwen geen goede racecoureurs zouden kunnen zijn.

Vanaf het moment dat Toto zijn allerlaatste aandelen ook nog van de hand doet, gaat Wolff mee de deur uit.


Toto Wolff zou juist een paar weken geleden zijn aandelen aan een Amerikaan hebben verkocht?

Nog niet helemaal

CitaatMercedes motorsport boss Toto Wolff has sold a stake of his shares in the Williams Formula 1 team to American healthcare entrepreneur Brad Hollinger.

Wolff has been looking to sell off his 15 per cent stake in the Williams team ever since he was recruited to head up Mercedes' efforts.

He has now agreed a deal with Hollinger, whose Vibra Healthcare company owns and runs 90 hospitals in the United States, to take a five per cent shareholding in the Williams team - with an option to purchase the remaining 10 per cent stake he has later this year.

Daarmee, volgend jaar vliegt ze buiten denk ik, dan heeft haar husband wel een baantje voor haar bij Mercedes, waarschijnlijk DTM.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 juli 2014 - 08:13:01
Citaat van: Maikel0230 op 20 juli 2014 - 23:27:06
Wolff heeft het niet, zij is gewoon een PR stuntje van Claire, deze meid zal nooit haar debuut maken in de F1. Waarom niet? Omdat ze bij Williams ook wel weten dat zij de volgende Bottas niet is...

En op basis van haar ooit behaalde resultaten verdient ze het gewoon ook niet, waarmee ik niet zeg dat vrouwen geen goede racecoureurs zouden kunnen zijn.

Vanaf het moment dat Toto zijn allerlaatste aandelen ook nog van de hand doet, gaat Wolff mee de deur uit.

Precies. Opvallend dat Lauda nog roept dat het jammer is dat het jammer was dat ze Wolff niet met weinig benzine en zachte banden de baan opgestuurd hadden. Een snellere tijd was volgend hem nog een grote PR-stunt geweest.

Ik vraag me af of Williams dat niet al gedaan had ;)
:P :P :P

Matthijs

Nouja, de kleur van de banden kun je eenvoudig checken en bij Wolff was het waarschijnlijk geel en niet rood.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 21 juli 2014 - 13:25:17
Nouja, de kleur van de banden kun je eenvoudig checken en bij Wolff was het waarschijnlijk geel en niet rood.


Lauda zegt ook dat Wolff op dezelfde banden als Massa de baan op ging. Het enige wat we niet weten, is hoeveel kilo Wolff in haar tank had zitten.