Round 10: Großer Preis von Deutschland, Hockenheimring, Hockenheim

Gestart door Maikel0230, 12 juli 2014 - 13:44:43

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Jeroen op 20 juli 2014 - 16:04:26
Citaat van: SDG op 20 juli 2014 - 15:15:41
Hoelang gaat die Sauber daar nog blijven staan vooraleer er eindelijk actie ondernomen wordt?
Dat heeft Whiting dus juist geweldig opgelost. Niets dan lof hiervoor.

Ik snap wel waar je op alludeert, maar dat was niet de bedoeling van mijn post. Ik vond gewoon dat het allemaal vrij lang duurde vooraleer er iemand überhaupt actie ondernam, terwijl die Sauber daar gewoon maar stond te... eh, staan.

0634

Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 20:44:59
Logisch dat hij dat vind. Met SC had hij kans op de overwinning, al was het 'n kleine, zonder was de winst uitgesloten. Vraag het Rosberg en die zal zeggen dat 'n SC nergens voor nodig was.

Dat dus. Mijn eerste gedachte precies. Lewis is nou niet bepaald iemand die meteen het veiligheidsargument in twijfel trekt. Mocht hij dat wel doen, hadden we vandaag een andere Hamilton gezien.

rafael25

Ik heb de race niet gezien allen de samenvatting..
Schandalig dat de SC niet ingezet werd, levensgevaarlijke , anders was Hami op p1 terecht gekomen...stomme  >:( >:(

0634

Dus de SC is er om Hamilton te helpen... Nee toch hoop ik... :P

0634

Wel netjes overigens van Lewis om te zeggen dat hij de schuld op zich nam voor dat akkefietje met Button. Kan Massa een voorbeeld aannemen. Die geeft gewoon onomwonden de schuld aan Magnussen voor hun crash.

Kootje

Citaat van: SDG op 20 juli 2014 - 20:57:55
Ik vond gewoon dat het allemaal vrij lang duurde vooraleer er iemand überhaupt actie ondernam, terwijl die Sauber daar gewoon maar stond te... eh, staan.

Vond het ook vrij lang duren. Eerst dacht ik dat dat kwam omdat er aan die kant vd baan geen Marshalls waren en het te gevaarlijk zou zijn om over te steken. Dat werd in zekere zin bevestigd toen er toch 3 besloten de oversteek te wagen. Maar ja ... toen die de auto eenmaal vd baan hadden geduwd kwamen de Marshalls ineens massaal aangestormd, waardoor ik me ineens weer afvroeg waarom het zo lang duurde.

Mijn gedachte nu: De Marshalls wachten op de SC die maar niet kwam. Toen dat duidelijk werd gingen ze alsnog te werk. Waarom die SC er niet kwam blijft me overigens wel 'n raadsel. Je zou haast denken dat Whiting het niet aandurfde om zo Rosbergs thuiswinst in gevaar te brengen, maar ja ... daarvoor draait hij toch al iets te lang mee, dus dat zal het niet geweest zijn.

0634

Er was voldoende ruimte om te langs te rijden. Er lagen geen brokstukken. Zo'n auto is in vijf seconden weggeduwd. Dubbel geel. Uitermate correcte en juiste beslissing m.i.. Dat bleek ook gewoon. Ik zie het 'probleem' niet zo.


Kootje

Probleem is dat het lang duurde voordat er iets gebeurde. Blijkbaar stond de auto daar toch niet zo "veilig" als jij nu stelt. Dat 'n SC achteraf gezien niet nodig was veranderd daar niets aan. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat die SC er wel had moeten komen, maar iets sneller actie ondernemen had geen kwaad gekund.

0634

Daar weet ik de reden niet van. De suggestie dat dat veiligheid was, is voor jouw rekening.

SDG

Citaat van: Jeroen op 20 juli 2014 - 21:58:25
Er was voldoende ruimte om te langs te rijden. Er lagen geen brokstukken. Zo'n auto is in vijf seconden weggeduwd. Dubbel geel. Uitermate correcte en juiste beslissing m.i.. Dat bleek ook gewoon. Ik zie het 'probleem' niet zo.

Ik vond het gewoon vrij raar om in de koningsklasse van de autosport, waar de hele show anders zo minutieus tot in de kleinste details geregeld wordt, zo'n moment van schijnbare besluiteloosheid aan te treffen. Die Sauber die daar gewoon moederziel alleen midden op de baan bleef staan en niemand die iets ondernam of leek te willen ondernemen. Het had echt iets van vroegere tijden, het liet echt zo'n amateuristische indruk.

Sabai



Waar is Lewis?

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 20 juli 2014 - 22:50:20
Citaat van: Jeroen op 20 juli 2014 - 21:58:25
Er was voldoende ruimte om te langs te rijden. Er lagen geen brokstukken. Zo'n auto is in vijf seconden weggeduwd. Dubbel geel. Uitermate correcte en juiste beslissing m.i.. Dat bleek ook gewoon. Ik zie het 'probleem' niet zo.

Ik vond het gewoon vrij raar om in de koningsklasse van de autosport, waar de hele show anders zo minutieus tot in de kleinste details geregeld wordt, zo'n moment van schijnbare besluiteloosheid aan te treffen. Die Sauber die daar gewoon moederziel alleen midden op de baan bleef staan en niemand die iets ondernam of leek te willen ondernemen. Het had echt iets van vroegere tijden, het liet echt zo'n amateuristische indruk.

Ik vond de beslissing wel oké, dubbel geel. De marshalls hadden de auto snel weg  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634