Round 10: Großer Preis von Deutschland, Hockenheimring, Hockenheim

Gestart door Maikel0230, 12 juli 2014 - 13:44:43

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Pancake Shield op 20 juli 2014 - 14:49:36
Nou ja, als Hamilton zegt: "ik dacht dat hij mij er langs liet". Dat is toch wel een beetje vreemd...volgens mij was het toch gewoon een inhaalactie.
Button verremde zich of iets in die richting.  Hij miste de apax en Lewis ging in het gat. Misverstand, niks ernstigs, en Hamilton verliest volgens mij niet heel veel per ronde.

Wings

Kijk Kimi, en zo hoort het, als de auto niet oké is en het verlies te groot mag een rijder best vinden dat hij eerder naar binnen mag! Daarom zeg ik ook vaak dat rijders hier wel degelijk wat aan kunnen doen! Knap gedaan! En verder mag het nu wel regenen. :D

FolkertE

Citaat van: Wings op 20 juli 2014 - 14:53:17
Kijk Kimi, en zo hoort het, als de auto niet oké is en het verlies te groot mag een rijder best vinden dat hij eerder naar binnen mag! Daarom zeg ik ook vaak dat rijders hier wel degelijk wat aan kunnen doen! Knap gedaan! En verder mag het nu wel regenen. :D
Regen of een SC. Wat was het nummer ook al weer?
Sms SC naar Maldonado?

FolkertE


SDG

Hoelang gaat die Sauber daar nog blijven staan vooraleer er eindelijk actie ondernomen wordt?

FolkertE

Ricciardo Geweldig, jij bent mijn held. Echt, volgende bocht terug pakken. Geniaal.

Wings


FolkertE

Citaat van: Wings op 20 juli 2014 - 15:33:54
Mooi gevecht tussen Ricciardo en Alonso!
Inderdaad, beiden streden echt met het mes tussen de tanden. Geweldig. Rosberg goed, maar onzichtbaar(geen verwijt, want daar kan hij ook niks aan doen.). Bottas gaat mooie toekomst te gemoed. Ben het niet helemaal eens met wat Williams tegen Bottas zei, want hij werd wel erg geholpen door snel verslechterende banden van Hamilton, maar desalniettemin: erg goed gereden. Een race vol met gevechten en spanning, ik heb genoten ondanks dat Raikkonen vrij anoniem rond reed.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 19 juli 2014 - 19:34:50
Citaat van: Jozef op 19 juli 2014 - 19:23:29
Wel ja, dat is hetzelfde als wat ik van Wolff citeerde hierboven. Eerder dit jaar is een Brembo-schijf geknald, toen zijn de schijven aangepast en had het dus goed moeten zijn. Als er een vermoeden was dat de Brembo's zouden kunnen falen, had Mercedes ze überhaupt niet meegenomen natuurlijk.
nou, ik zou dat zelf iig niet de meest conservatieve keus noemen dan, ook gezien die laatste zin van Lowe. Er waren problemen, er is wat veranderd, maar er was geen zekerheid dat het probleem daarmee opgelost was. Dat en het feit dat Hamilton pas na FP3 voor die remmen koos vind ik toch wel op een gokje wijzen en dan kan blijkbaar zoiets gebeuren.

Dat lees je verkeerd, Lowe zegt dat ze nog niet weten waarom het gisteren is gefaald. Iedereen ging er wel vanuit dat het opgelost was, anders zou Mercedes ze niet eens gehad hebben imo.

Anyway, pech gehad, schade prima beperkt met een goede race en derde plaats.

0634

Citaat van: SDG op 20 juli 2014 - 15:15:41
Hoelang gaat die Sauber daar nog blijven staan vooraleer er eindelijk actie ondernomen wordt?
Dat heeft Whiting dus juist geweldig opgelost. Niets dan lof hiervoor.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 20 juli 2014 - 16:04:26
Citaat van: SDG op 20 juli 2014 - 15:15:41
Hoelang gaat die Sauber daar nog blijven staan vooraleer er eindelijk actie ondernomen wordt?
Dat heeft Whiting dus juist geweldig opgelost. Niets dan lof hiervoor.

Zeker, maar met een SC zou het nog heel spannend geworden zijn voor Rosberg en had ie alsnog echt aan de bak gemoeten. Maar prima opgelost zo [alhoewel ik hoopte op een SC] ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Jozef op 20 juli 2014 - 16:03:04
Citaat van: Tuesday op 19 juli 2014 - 19:34:50
Citaat van: Jozef op 19 juli 2014 - 19:23:29
Wel ja, dat is hetzelfde als wat ik van Wolff citeerde hierboven. Eerder dit jaar is een Brembo-schijf geknald, toen zijn de schijven aangepast en had het dus goed moeten zijn. Als er een vermoeden was dat de Brembo's zouden kunnen falen, had Mercedes ze überhaupt niet meegenomen natuurlijk.
nou, ik zou dat zelf iig niet de meest conservatieve keus noemen dan, ook gezien die laatste zin van Lowe. Er waren problemen, er is wat veranderd, maar er was geen zekerheid dat het probleem daarmee opgelost was. Dat en het feit dat Hamilton pas na FP3 voor die remmen koos vind ik toch wel op een gokje wijzen en dan kan blijkbaar zoiets gebeuren.

Dat lees je verkeerd, Lowe zegt dat ze nog niet weten waarom het gisteren is gefaald. Iedereen ging er wel vanuit dat het opgelost was, anders zou Mercedes ze niet eens gehad hebben imo.

Anyway, pech gehad, schade prima beperkt met een goede race en derde plaats.
ok, dan lees ik verkeerd. Knap dat jij dat weer uit mijn post kunt halen. Ik zeg alleen maar dat je een product dat dit jaar al vaker problemen heeft gegeven (bij Mercedes zelf maar ook bij andere teams) de conservatievere keus kunt noemen, ook al zijn er aanpassingen gedaan.

Tuesday

Citaat van: Arthur op 20 juli 2014 - 16:15:44
Citaat van: Jeroen op 20 juli 2014 - 16:04:26
Citaat van: SDG op 20 juli 2014 - 15:15:41
Hoelang gaat die Sauber daar nog blijven staan vooraleer er eindelijk actie ondernomen wordt?
Dat heeft Whiting dus juist geweldig opgelost. Niets dan lof hiervoor.

Zeker, maar met een SC zou het nog heel spannend geworden zijn voor Rosberg en had ie alsnog echt aan de bak gemoeten. Maar prima opgelost zo [alhoewel ik hoopte op een SC] ;)
dan hadden ze Rosberg waarschijnlijk nog een nieuw setje supersofts gegeven.
Trouwens, hoe kwam Hamilton ineens achter Bottas terecht? Hij reed even 2e, voor zijn 1e stop en net na Bottas zn 1e stop. Op RTL was toen net reclame en k heb er ook geen herhaling gezien

0634

Citaat van: Arthur op 20 juli 2014 - 16:15:44
Citaat van: Jeroen op 20 juli 2014 - 16:04:26
Citaat van: SDG op 20 juli 2014 - 15:15:41
Hoelang gaat die Sauber daar nog blijven staan vooraleer er eindelijk actie ondernomen wordt?
Dat heeft Whiting dus juist geweldig opgelost. Niets dan lof hiervoor.

Zeker, maar met een SC zou het nog heel spannend geworden zijn voor Rosberg en had ie alsnog echt aan de bak gemoeten. Maar prima opgelost zo [alhoewel ik hoopte op een SC] ;)

Wat je zelf al laat doorschemeren in je antwoord: daar is een SC niet voor bedoelt :).

Arthur

Citaat van: Jeroen op 20 juli 2014 - 16:19:43
Citaat van: Arthur op 20 juli 2014 - 16:15:44
Citaat van: Jeroen op 20 juli 2014 - 16:04:26
Citaat van: SDG op 20 juli 2014 - 15:15:41
Hoelang gaat die Sauber daar nog blijven staan vooraleer er eindelijk actie ondernomen wordt?
Dat heeft Whiting dus juist geweldig opgelost. Niets dan lof hiervoor.

Zeker, maar met een SC zou het nog heel spannend geworden zijn voor Rosberg en had ie alsnog echt aan de bak gemoeten. Maar prima opgelost zo [alhoewel ik hoopte op een SC] ;)

Wat je zelf al laat doorschemeren in je antwoord: daar is een SC niet voor bedoelt :).

Klopt helemaal uiteraard. Maar het doet niets af aan het feit dat het dan nog wel eens spannend kon worden voor Rosberg!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel