Round 10: Großer Preis von Deutschland, Hockenheimring, Hockenheim

Gestart door Maikel0230, 12 juli 2014 - 13:44:43

« vorige - volgende »

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

ik zeg top 3. Bottas en met name Rosberg zal ie normaal gesproken niet meer terug kunnen pakken, al kan er in de race natuurlijk nog van alles gebeuren, zeker als het regent.

Pancake Shield

Als het regent wordt de race stilgelegd, omdat het 'te gevaarlijk' is. Dus zoveel zal er dan niet gebeuren. Hamilton komt sowieso wel terug in de punten. Afhankelijk hoe goed de rest is en hij om de problemen heen kan zeilen, kan het top 6 zijn zeg ik.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 20 juli 2014 - 12:21:35
Als het regent wordt de race stilgelegd, omdat het 'te gevaarlijk' is. Dus zoveel zal er dan niet gebeuren. Hamilton komt sowieso wel terug in de punten. Afhankelijk hoe goed de rest is en hij om de problemen heen kan zeilen, kan het top 6 zijn zeg ik.
is dat zo?? dat hangt van de hoeveelheid af en de waterafvoer van het circuit. Maar ook al wordt het stil gelegd vergroot dat de kansen van Hamilton alleen maar. Ene Jenson Button reed in Canada kansloos achteraan, maar won na diverse SC's en een rode vlag toch de race.

0634


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 20 juli 2014 - 12:38:35
En die reed niet eens in een superieure Mercedes...
nee, toen had je nog de inferieure Mercedes die een tijd lang op P2 rondreed ;) Maar eh, ik denk dat die McLaren in die omstandigheden wel redelijk vergelijkbaar is met de Mercedes nu. Alleen RBR kon enigzins partij bieden. Misschien is dat vandaag ook wel weer zo in natte omstandigheden

robbert

Citaat van: Pancake Shield op 20 juli 2014 - 12:21:35
Als het regent wordt de race stilgelegd, omdat het 'te gevaarlijk' is. Dus zoveel zal er dan niet gebeuren. Hamilton komt sowieso wel terug in de punten. Afhankelijk hoe goed de rest is en hij om de problemen heen kan zeilen, kan het top 6 zijn zeg ik.

ja dat vrees ik ook voor. Als het te hard regent, zal de race mogelijk toch stil gelegd worden, en word er gewacht tot dat het wat droger is. En zo kan het gebeuren dat we niet de volledige race te zien zullen krijgen, aangezien de tv zenders nog andere programmatie heeft. Dus weet er iemand waar ik races kan downloaden of een livestream te zien krijg, als het zover komt?

Kootje

Hoe vaak is dat nu werkelijk gebeurd in de afgelopen 10 jaar, dat 'n regenrace stilgelegd werd? Tuurlijk ... bij extreme regenval is het idd voorgekomen en helaas ... de laatste jaren hebben we wat vaker te maken gehad met extreme regenval. Maar toch ... volgens mij valt het best mee eigenlijk.


FolkertE

Zo, daar gaat Massa. Die heeft geluk zeg. Raar ongeluk. En Ricciardo ook geluk zeg. Dat hij niet geraakt werd.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock


FolkertE

WOWO, Hamiltonn!!!!!!! Damn dat was echt close. zoooo ik moet ff bij komen, dacht echt dat Kimi de race werd uitgeknalt.

Mag ik een SC? Of regen?

WOW, Kimi en Alonso en Vettel. Man man.

Wings

Button vind ik hier wel huillie doen. Lewis zit er naast en kan echt niet oplossen.

Pancake Shield

Nou ja, als Hamilton zegt: "ik dacht dat hij mij er langs liet". Dat is toch wel een beetje vreemd...volgens mij was het toch gewoon een inhaalactie.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock