Round 10: Großer Preis von Deutschland, Hockenheimring, Hockenheim

Gestart door Maikel0230, 12 juli 2014 - 13:44:43

« vorige - volgende »

schumifor8x

Zo mijn eerste dagje hockenheim zit erop vandaag de pitwalk gedaan nog nooit gedaan echt super gaaf zeker aanrader ben benieuwd morgen naar het geluid en ja heb al dik 400 foto's gemaakt haha

NielsD

Citaat van: schumifor8x op 17 juli 2014 - 21:56:59
Zo mijn eerste dagje hockenheim zit erop vandaag de pitwalk gedaan nog nooit gedaan echt super gaaf zeker aanrader ben benieuwd morgen naar het geluid en ja heb al dik 400 foto's gemaakt haha

Delen, delen, delen, delen... ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Citaat van: Pancake Shield op 17 juli 2014 - 17:19:27
Citaat van: Perton op 16 juli 2014 - 14:37:31
Mooie helm van Rosberg wel voor dit weekend.

Hij heeft hem moeten aanpassen van de FIFA. Beeldbreukrecht.

Serieus? Zit in het buitenland dus krijg nauwelijks nieuws mee. Maar dat is wel heel idioot. DC Comics werd samen met de FIFA begrijp ik?

Jozef

Citaat van: Tuesday op 17 juli 2014 - 08:02:42
vrijdag en zaterdag 34 graden, zondag(middag) zware buien. Een echte regenrace zou wel weer eens leuk zijn.

Hmm, mijn bron spreekt over een millimetertje regen verspreid over 3 uur. Niks, dus. Al zou het natuurlijk altijd kunnen dat er heel lokaal heel veel valt (maar de kans dat het juist boven het circuit is, is wel klein).

Wat wel interessant is voor de jongens die moeten bepalen hoe groot ze de inlaten voor de radiatoren maken: zondag wordt het zo'n 8 graden kouder dan de dagen ervoor.

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 18 juli 2014 - 01:59:24
Citaat van: Pancake Shield op 17 juli 2014 - 17:19:27
Citaat van: Perton op 16 juli 2014 - 14:37:31
Mooie helm van Rosberg wel voor dit weekend.

Hij heeft hem moeten aanpassen van de FIFA. Beeldbreukrecht.

Serieus? Zit in het buitenland dus krijg nauwelijks nieuws mee. Maar dat is wel heel idioot. DC Comics werd samen met de FIFA begrijp ik?

Ja, het tast de integriteit van de World Cup aan. En de marketingdoeleinden etc.

Bron Bild: http://www.bild.de/sport/motorsport/nico-rosberg/lenkt-nach-der-fifa-beschwerde-ein-36855758.bild.html 
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Jozef op 18 juli 2014 - 02:23:57
Citaat van: Tuesday op 17 juli 2014 - 08:02:42
vrijdag en zaterdag 34 graden, zondag(middag) zware buien. Een echte regenrace zou wel weer eens leuk zijn.

Hmm, mijn bron spreekt over een millimetertje regen verspreid over 3 uur. Niks, dus. Al zou het natuurlijk altijd kunnen dat er heel lokaal heel veel valt (maar de kans dat het juist boven het circuit is, is wel klein).

Wat wel interessant is voor de jongens die moeten bepalen hoe groot ze de inlaten voor de radiatoren maken: zondag wordt het zo'n 8 graden kouder dan de dagen ervoor.
tja, dat was gistermorgen, in 20 uur tijd wil een weersvoorspelling nog wel eens wijzigen ;) inmiddels lijkt de regenkans voor zondagmiddag idd te zijn afgezwakt. Maar goed, na een paar dagen hitte kan het onweer ook zo ineens een paar uur eerder op komen zetten, dat laat zich nooit geheel voorspellen. Het lijkt inmiddels de komende dagen ook nog warmer te worden dan de genoemde 34 graden, morgen misschien zelfs 36. Sowieso vrij extreme omstandigheden, zou mooi zijn als dat zondagmiddag met een pittig buitje eindigt.

Fabian

Wel of geen regen, maakt mij niet uit. De zeeman verkocht gewoon poncho's!

Tuesday

Citaat van: Fabian op 18 juli 2014 - 07:56:08
Wel of geen regen, maakt mij niet uit. De zeeman verkocht gewoon poncho's!
daar ben je tegen die tijd misschien wel aan toe ;) ben je het hele weekend daar? of alleen zondag?

Fietser

Citaat van: Pancake Shield op 18 juli 2014 - 02:49:32
Citaat van: Perton op 18 juli 2014 - 01:59:24
Citaat van: Pancake Shield op 17 juli 2014 - 17:19:27
Citaat van: Perton op 16 juli 2014 - 14:37:31
Mooie helm van Rosberg wel voor dit weekend.

Hij heeft hem moeten aanpassen van de FIFA. Beeldbreukrecht.

Serieus? Zit in het buitenland dus krijg nauwelijks nieuws mee. Maar dat is wel heel idioot. DC Comics werd samen met de FIFA begrijp ik?

Ja, het tast de integriteit van de World Cup aan. En de marketingdoeleinden etc.

Bron Bild: http://www.bild.de/sport/motorsport/nico-rosberg/lenkt-nach-der-fifa-beschwerde-ein-36855758.bild.html

Afschuwelijk, die gelegenheidshelm van Rosberg. Ik vind het sowieso een gedoe met die helmen van nu. Ooit wist iedereen op grote afstand wie zich onder welke helm bevond, iedere fan kon ze uit het hoofd tekenen. Kom daar nu eens om!
Inmiddels is het verworden tot een grote kermis. Dat wordt nog versterkt door het feit dat men doorlopend van (kitscherig) design wisselt.
Waar zijn de rustige, strakke, fraaie helmen van Stewart, Watson, vader en zoon Hill, Patrese en Senna gebleven?

Matthijs

Citaat van: Fietser op 18 juli 2014 - 10:39:30
Afschuwelijk, die gelegenheidshelm van Rosberg. Ik vind het sowieso een gedoe met die helmen van nu. Ooit wist iedereen op grote afstand wie zich onder welke helm bevond, iedere fan kon ze uit het hoofd natekenen. Kom daar nu eens om!
Inmiddels is het verworden tot een grote kermis. Dat wordt nog versterkt door het feit dat men doorlopend van (kitscherig) design wisselt.
Waar zijn de rustige, strakke, fraaie helmen van Stewart, Watson, vader en zoon Hill, Patrese en Senna gebleven?
Ik snap ook niet dat de coureurs er zelf aan meedoen. Een Vettel zal nooit zo iconisch kunnen worden als een Senna of een Prost, simpel omdat hij door een volgende generatie amper herkend zal worden op foto- of beeldmateriaal.

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 18 juli 2014 - 02:49:32
Citaat van: Perton op 18 juli 2014 - 01:59:24
Citaat van: Pancake Shield op 17 juli 2014 - 17:19:27
Citaat van: Perton op 16 juli 2014 - 14:37:31
Mooie helm van Rosberg wel voor dit weekend.

Hij heeft hem moeten aanpassen van de FIFA. Beeldbreukrecht.

Serieus? Zit in het buitenland dus krijg nauwelijks nieuws mee. Maar dat is wel heel idioot. DC Comics werd samen met de FIFA begrijp ik?

Ja, het tast de integriteit van de World Cup aan. En de marketingdoeleinden etc.

Bron Bild: http://www.bild.de/sport/motorsport/nico-rosberg/lenkt-nach-der-fifa-beschwerde-ein-36855758.bild.html


Schijnt dat Hyundai heeft geklaagd, trouwens...De Koreanen zijn immers als exclusieve automerk aan de FIFA World Cup verbonden.
http://www.gppits.net/nieuws/hyundai_achter_klacht_rosberg/

gloudiesaurus

Hamilton voor Rosberg op vrijdag. Benieuwd hoe dat morgen na de kwalificatie is.
Verder valt me op dat de verschillen klein zijn.

Wolff netjes gereden, Giedo ook. Jammer alleen dat hij niet 0,2 seconde sneller was. Dan had hij Sutil te pakken gehad  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 18 juli 2014 - 23:34:04
Hamilton voor Rosberg op vrijdag. Benieuwd hoe dat morgen na de kwalificatie is.
Verder valt me op dat de verschillen klein zijn.

Wolff netjes gereden, Giedo ook. Jammer alleen dat hij niet 0,2 seconde sneller was. Dan had hij Sutil te pakken gehad  :)
het verschil tussen Hamilton en Rosberg was maar 2 honderdsten, waarbij Rosberg een fout maakte in zn eerste ronde en zn snelste tijd dus in zn 2e ronde neerzette, waarbij de banden normaal gesproken al minder zijn. Maar goed, ze gingen beiden vaak van de baan, dat kan in Q3 wel eens doorslaggevend gaan zijn.
Wat betreft Giedo, dat was bijna 3 tiende en dat achter Sutil die nou ook niet bepaald sterk bezig is de laatste tijd. Als ie wat wil zal ie toch echt sneller of gelijk moeten zijn.

Wings

Citaat van: Fietser op 18 juli 2014 - 10:39:30
Afschuwelijk, die gelegenheidshelm van Rosberg. Ik vind het sowieso een gedoe met die helmen van nu. Ooit wist iedereen op grote afstand wie zich onder welke helm bevond, iedere fan kon ze uit het hoofd tekenen. Kom daar nu eens om! Inmiddels is het verworden tot een grote kermis. Dat wordt nog versterkt door het feit dat men doorlopend van (kitscherig) design wisselt. Waar zijn de rustige, strakke, fraaie helmen van Stewart, Watson, vader en zoon Hill, Patrese en Senna gebleven?

Die zijn er niet meer. De autosport maakt nu eenmaal een ontwikkeling door en de helm is al lang niet meer een veiligheidsattribuut alleen.

FolkertE

Oeffff, wat was dat met Hamilton. Foutje? Of falende mechanica? Zag er heel raar uit. Rosberg staat er iig goed voor en Kimi doet het gelukkig erg goed. Zou dit dan een weekend voor Kimi worden?