Adieu F1

Gestart door rawes, 12 juli 2014 - 00:55:41

« vorige - volgende »

Wings

Dat is dus ook mijn punt. Dat is wat de fans willen. Daarom vind ik dat de FIA de klaagzang best mag aanhoren.

Franky R.

Citaat van: Wings op 20 juli 2014 - 09:46:34
Dat is dus ook mijn punt. Dat is wat de fans willen. Daarom vind ik dat de FIA de klaagzang best mag aanhoren.


Accoord, maar het gevolg is dat de FIA juist met kunstmatige zaken komt...blokjes onder de auto voor vonkenregen... ::)

Wings

Als dat de fans tevreden stemt, prima toch? Dat jij en ik, als twee individuen, daar niet prat op gaan is toch ons 'probleem'. Maar ben het eens met je dat het niet de verkeerde kant uit moet doorslaan en dat het wel gebeurd. Maar ons standpunt hierin representeert niet de meerderheid. En daar moet naar worden gekeken. Wij zijn dus slechts een klein onderdeel hiervan.

robbert

Citaat van: Franky R. op 20 juli 2014 - 16:19:57
Citaat van: Wings op 20 juli 2014 - 09:46:34
Dat is dus ook mijn punt. Dat is wat de fans willen. Daarom vind ik dat de FIA de klaagzang best mag aanhoren.


Accoord, maar het gevolg is dat de FIA juist met kunstmatige zaken komt...blokjes onder de auto voor vonkenregen... ::)

ja, zo zie je dat de fia oplossingen zoekt om de fans tevreden te stellen, maar de fans zijn nooit tevreden ;)

Kootje

Nooit .... dat zou ik niet willen zeggen, maar met kunstmatige toevoegingen als magnesiumblokjes voor extra vonkenregens hoeven ze bij mij niet aan te kloppen Dat stemt me idd niet tevreden. Wat me wel tevreden stemt is het soepelere strafbeleid, dus ja .... de FIA doet ook nog weleens wat goed.

Wings

Volgens mij ging dat vandaag wel prima. Ondanks dat zo links en rechts wat werd gebotst zijn er geen straffen uitgedeeld. Complimenten aan de wedstrijdleiding.

Kootje

Gelukkig wel ja, of moet ik zeggen gelukkig niet? Hoe dan ook ben ik blij dat dat straffen voor iedere touche nu afgelopen is. 

robbert

Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 17:07:03
Nooit .... dat zou ik niet willen zeggen, maar met kunstmatige toevoegingen als magnesiumblokjes voor extra vonkenregens hoeven ze bij mij niet aan te kloppen Dat stemt me idd niet tevreden. Wat me wel tevreden stemt is het soepelere strafbeleid, dus ja .... de FIA doet ook nog weleens wat goed.

ja dat konden we vandaag wel zien, nu hebben we eens echte racers gezien, die geen schrik hadden om een straf te krijgen