Silverstone: Man van de race?

Gestart door Sabai, 06 juli 2014 - 16:51:14

« vorige - volgende »

Wie is Man van de Race?

Bottas
Lewis
Ricciardo
Alonso
Vettel
Button
Iemand anders namelijk. ...,

Sabai


Perton

Geen idee. Tijdens gevecht van vettel en alonsk had ik besloten de winnaar van dat gevecht te kiezen, maar hun prima donna-gedrag heeft dat voor me verpest. Hamilton kiezen vind ik wat makkelijk na het uitvallen van rosberg, ondanks dat zijn race wel erg sterk was. Bottas dan maar.

Maikel0230

Alonso, is bijna de ganse race wel in gevecht geweest met iemand en ondanks het gezeur heen en weer toonde hij vandaag maar weer eens zijn klasse in zowel aanvallen als verdedigen, op de limiet en niet erover.

Kudos: Hamilton, Bottas en Vettel

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Bottas... Eervolle melding voor Alonso.

Kootje

Bottas

Ik zat in eerste instantie in twijfel tussen hem en Alonso, maar zijn gemiep tijdens het gevecht met Vettel is echter reden genoeg om hem niet te nemen. Iemand die zich gedraagt als 'n klein kind is geen man, dus ook geen man vd race.

Franky R.

Had eerst Alonso in gedachten, maar kies nu voor Bottas omdat die van P14 naar P2 rijdt. Maar stel je voor dat zowel Williams als Ferrari een 'normale' zaterdag hadden...

Fabian

Alonso. Heb genoten van zijn race vandaag. Lekkere gevechten. Fernando was voor mij smaakmaker van de race samen met Bottas. Wil eigenlijk op allebei stemmen!!!

Wings

Agree. Ik kies voor Alonso omdat hij meer betrokken was in gevechten en de veel snellere Red Bull met daarin Seb knap wist te pareren. Beiden dus knap maar bij Alonso heeft er (naar mijn idee) meer voor moeten strijden.

Pancake Shield

Twijfelde tussen Bottas en Alonso. Maar Alonso maakte dat dure foutje bij de start en dat kan hem misschien meer gekost hebben. Dus Bottas.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

Ik zeg Bottas! Niet zeuren maar planken! Altijd dat gezeur en gejank van Alonso om een straf. Het lijkt wel een Braziliaan >:(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Dat vind ik een belediging voor de Brazilianen. Het is gewoon een Spanjaard, dat is nog veel erger. ;D

gloudiesaurus

Hamilton. Na zijn mislukte kwalificatie een fantastische 1e ronde rijden en dan de pace hebben die eigenlijk sneller was dan Rosberg.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


FolkertE

Button, Bottas, Hamilton, Alonso, Vettel en Ricciardo zijn voor mijn de gegadigde.

Ik kan niet kiezen, maar ik neig naar mijn 2de favoriet na Raikkonen te gaan. Bottas, niet heel veel gezien. Maar man oh Man, wat ging die snel naar voren zeg. Dan vind ik het helemaal sneu voor Massa, dat hij zo gepiepeld werd. Williams was zeker best of the rest.

Fietser

Dat kan er, in mijn ogen, maar 1 zijn: Hamilton. Ik ben beslist geen fan van de man, maar zoals altijd toonde de Brit dat hij de snelste Mercedes-coureur is. Zijn kwalificatie was een geweldige uitglijer, maar die trok hij, zoals verwacht, snel recht in de race. Het uitvallen van Rosberg bracht hem bovendien meteen weer terug in het kampioenschap, en dat voor zijn thuispubliek. Dit was echt 'zijn race'.
Voor Bottas geldt min of meer hetzelfde. De Fin kwam van ver, was bloedsnel, sneed als een warm mes door de boter waarbij de Mercedes-power natuurlijk ook aardig meewerkte. Maar dat is voor mij nog geen reden om hem boven Hamilton te plaatsen.
Derde is Ricciardo (ja, ik volg hier gewoon het podium). De Australiƫr kon ondanks de belabberde topsnelheid van de Red Bull aardig meekomen, bovendien ging hij geweldig om met zijn banden waardoor hij kon volstaan met 1 stop. Zeer goed en efficiƫnt.
Alonso zorgde voor het meeste spektakel en kreeg zodoende veel coverage. Ook mooi, maar niet voldoende om boven de eerder genoemde drie uit te komen.