Wie koopt Caterham?

Gestart door gloudiesaurus, 01 juli 2014 - 16:32:46

« vorige - volgende »

Hamilton#44

oh dat geloof ik ook wel maar hij is net 35 en kan nog makkelijk een paar jaar racen in een leuke klasse.
Heb hem er in een interview vroeger ook niet over gehoord dat ie ooit teambaas wou worden.
Maar het is inderdaad wel een vlotte prater en iemand die wat te melden heeft, dus wie weet.


Edwin90

Vorig jaar was er een interview in de Formule 1.  Daarin gaf hij aan wel oren te hebben naar een dergelijk avontuur.

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 02 juli 2014 - 11:18:39
oh dat geloof ik ook wel maar hij is net 35 en kan nog makkelijk een paar jaar racen in een leuke klasse.
Blijkbaar niet, aangezien hij de afgelopen vier jaar slechts twee races heeft gereden. Zo makkelijk is het blijkbaar niet voor hem om een leuk stoeltje te fixen (los van budget natuurlijk, want als hij 5 miljoen meeneemt kan hij ongetwijfeld overal wel instappen)

Franky R.


Flying A

Citaat van: Perton op 02 juli 2014 - 13:58:38
Citaat van: Hamilton#44 op 02 juli 2014 - 11:18:39
oh dat geloof ik ook wel maar hij is net 35 en kan nog makkelijk een paar jaar racen in een leuke klasse.
Blijkbaar niet, aangezien hij de afgelopen vier jaar slechts twee races heeft gereden. Zo makkelijk is het blijkbaar niet voor hem om een leuk stoeltje te fixen (los van budget natuurlijk, want als hij 5 miljoen meeneemt kan hij ongetwijfeld overal wel instappen)

Die 5 mio kan hij makkelijk zelf ophoesten. Maar zijn vrouw was ernstig ziek, dus koos hij voor zijn gezin. Blijkbaar gaat het nu beter.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Huh .... Chris Albers als teambaas, wie had dat ooit gedacht?

Perton

Citaat van: Flying A op 02 juli 2014 - 15:32:53
Citaat van: Perton op 02 juli 2014 - 13:58:38
Citaat van: Hamilton#44 op 02 juli 2014 - 11:18:39
oh dat geloof ik ook wel maar hij is net 35 en kan nog makkelijk een paar jaar racen in een leuke klasse.
Blijkbaar niet, aangezien hij de afgelopen vier jaar slechts twee races heeft gereden. Zo makkelijk is het blijkbaar niet voor hem om een leuk stoeltje te fixen (los van budget natuurlijk, want als hij 5 miljoen meeneemt kan hij ongetwijfeld overal wel instappen)

Die 5 mio kan hij makkelijk zelf ophoesten. Maar zijn vrouw was ernstig ziek, dus koos hij voor zijn gezin. Blijkbaar gaat het nu beter.
Oja is ook zo, was ik even vergeten. Nuja dan nog, hij is er best wel een tijdje uitgeweest, dus ik denk dat hij niet bovenaan staat op lijstjes van competitieve teams. Lijkt me nu ook niet meer zo relevant nu hij teambaas is. Horner was 32 toen hij bij Red Bull begon, maar had natuurlijk al wel wat meer ervaring in lagere klassen. Ben wat dat betreft benieuwd hoe Albers het gaat doen en vooral wat het management qua coureurs van plan is. We zullen zien.

Maikel0230

Citaat van: @F1Racing_magWe hear Mansoor Ijaz (really!) and former Prodrive commercial chief Tony Schulp are involved in the new Caterham deal.


Als dat waar is wordt Franky gek ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 02 juli 2014 - 16:49:30
Citaat van: @F1Racing_magWe hear Mansoor Ijaz (really!) and former Prodrive commercial chief Tony Schulp are involved in the new Caterham deal.


Als dat waar is wordt Franky gek ;D



Franky R.

Mansoor Ijaz? Echt nietttttt! :o
Ik ben benieuwd hoelang Ijaz betrokken blijft, want die man heeft niets klaargespeeld in de afgelopen twee jaar. Mansoor zal vast hebben 'beloofd' om op jacht te gaan naar meer mede-investeerders?


OMFG! Daar wil ik dringend meer van weten! ???

Fabian

Citaat van: Franky R. op 02 juli 2014 - 16:57:45
OMFG! Daar wil ik dringend meer van weten! ???
Belt m anders ekkes op!  ;) ;) ;) ;)

Flying A

Citaat van: Perton op 02 juli 2014 - 16:42:17
Citaat van: Flying A op 02 juli 2014 - 15:32:53
Citaat van: Perton op 02 juli 2014 - 13:58:38
Citaat van: Hamilton#44 op 02 juli 2014 - 11:18:39
oh dat geloof ik ook wel maar hij is net 35 en kan nog makkelijk een paar jaar racen in een leuke klasse.
Blijkbaar niet, aangezien hij de afgelopen vier jaar slechts twee races heeft gereden. Zo makkelijk is het blijkbaar niet voor hem om een leuk stoeltje te fixen (los van budget natuurlijk, want als hij 5 miljoen meeneemt kan hij ongetwijfeld overal wel instappen)

Die 5 mio kan hij makkelijk zelf ophoesten. Maar zijn vrouw was ernstig ziek, dus koos hij voor zijn gezin. Blijkbaar gaat het nu beter.
Oja is ook zo, was ik even vergeten. Nuja dan nog, hij is er best wel een tijdje uitgeweest, dus ik denk dat hij niet bovenaan staat op lijstjes van competitieve teams. Lijkt me nu ook niet meer zo relevant nu hij teambaas is. Horner was 32 toen hij bij Red Bull begon, maar had natuurlijk al wel wat meer ervaring in lagere klassen. Ben wat dat betreft benieuwd hoe Albers het gaat doen en vooral wat het management qua coureurs van plan is. We zullen zien.

voor wat betreft de coureurs, hij weet in ieder geval hoe het is om te betalen voor een stoeltje, dus dat kan hij wel verkopen ;-)

Perton

Haha dat is waar.

En Mansoor, wat een heerlijk mannetje!