Provisionele Kalendertopic 2015-16 en daarna

Gestart door Maikel0230, 01 juli 2014 - 15:29:35

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 02 juli 2014 - 19:09:11
Citaat van: Jeroen op 02 juli 2014 - 18:59:55
Eigenlijk zie ik het liefst één team met 24 auto's. Dat team moet dan wel McLaren zijn.

Goed idee, maar toch liever Williams.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 02 juli 2014 - 19:29:10
Citaat van: Jehoentelaar op 02 juli 2014 - 15:35:21
Want op Imola is inhalen wel makkelijk inderdaad.

???

Dat zeg ik niet. Maar ik persoonlijk vind Imola een mooier circuit met ook een historie.
Je zegt eerder juist dat Monza je niet deert omdat de races daar niet leuk zijn. Is dat voor Imola ineens niet relevant?

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 02 juli 2014 - 19:44:09
Citaat van: Sabai op 02 juli 2014 - 19:29:10
Citaat van: Jehoentelaar op 02 juli 2014 - 15:35:21
Want op Imola is inhalen wel makkelijk inderdaad.

???

Dat zeg ik niet. Maar ik persoonlijk vind Imola een mooier circuit met ook een historie.
Je zegt eerder juist dat Monza je niet deert omdat de races daar niet leuk zijn. Is dat voor Imola ineens niet relevant?

Monza doet me gewoon niet zoveel Imola daarentegen vond ik vroeger altijd leuke races. De hele lay-out van Monza vind eigenlijk niks en ik val meestal halverwege in slaap tijdens de race.

Maikel0230

Ahoewel ik Imola nog wel zou zien zitten als Monza door een aardbeving word verwoest, stel ik me toch een vraag Sabai

Als je Monza maar niks vindt maar wel Imola terug wil vanwege de historie dan vraag ik mij af wat er mis is met de historie op Monza. Dat circuit heeft in al die jaren F1 maar 1 jaar niet op de kalender gestaan...

Ik vind Monza trouwens helemaal niet saai, ok inhalen is geen evidentie maar mogen we de coureurs ook eens een uitdaging geven, het hoeft niet altijd een 'walk in the park' te zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Ik hoef niet perse Imola terug vanwege de historische achtergrond.  Het ging er mij om dat als Monza zou moeten verdwijnen. Ik liever Imola op de kalender zie dan Mugello. Ik vind het belangrijk dat er een Italiaanse gp blijft en zie het liefst Imola dan. Verder vind ik Monza prima hoor altijd een mooie sfeer en geschiedenis net als Monaco . Maar de races zijn soms (regelmatig) saai.

Maikel0230

Citaat van: Sabai op 02 juli 2014 - 20:12:43
Ik hoef niet perse Imola terug vanwege de historische achtergrond.  Het ging er mij om dat als Monza zou moeten verdwijnen. Ik liever Imola op de kalender zie dan Mugello. Ik vind het belangrijk dat er een Italiaanse gp blijft en zie het liefst Imola dan. Verder vind ik Monza prima hoor altijd een mooie sfeer en geschiedenis net als Monaco . Maar de races zijn soms (regelmatig) saai.

Daar moet ik je in volgen, als het niet anders kan dan Imola boven Mugello, anyday!

Mijn natte droom is natuurlijk allebei, zowel Imola (San Marino GP) en Monza (Italiaanse GP) op de kalender maar dat gaat met deze Bernie E. niet lukken.

Monza kan soms mindere races produceren, de belangrijkste kick op Monza voor de coureurs is natuurlijk de waanzinnige topsnelheden en uiteraard nog de Tifosi.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Imola is wel aardig hoor. Al is het niet meer zoals voor 1 mei. Maar goed, dat kan ook niet meer.

Gonzalo

Monza moet echt blijven, traditioneel hogesnelheidscircuit!

Ik hoop dat hij aan het pokeren is.

Wings

Citaat van: Jeroen op 02 juli 2014 - 21:59:55
Imola is wel aardig hoor. Al is het niet meer zoals voor 1 mei. Maar goed, dat kan ook niet meer.

Imola vond ik de laatste jaren verschrikkelijk. Inhalen zo goed als onmogelijk en draken van races.

Perton

Inderdaad, ik snap die ophemeling van Imola niet zo goed. Dat is alsof je de huidige Hockenheimring geweldig noemt, omdat er op de oude baan zulke mooie races werden gehouden. Er zijn weinig circuits die ik tien jaar geleden nog liever van de kalender hoopte te zien verdwijnen dan Imola.

Pancake Shield

Ik heb eerlijk gezegd nooit echt spannende races gezien op Imola. Wel op Monza. Maar ja...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sabai

Citaat van: Perton op 04 juli 2014 - 02:10:48
Inderdaad, ik snap die ophemeling van Imola niet zo goed. Dat is alsof je de huidige Hockenheimring geweldig noemt, omdat er op de oude baan zulke mooie races werden gehouden. Er zijn weinig circuits die ik tien jaar geleden nog liever van de kalender hoopte te zien verdwijnen dan Imola.


De huidige hockenheim ring is toch ook niks mis mee. Vind ik zelfs beter dan het oude eerlijk gezegd. Want een echt boeiende lay-out was het oude niet op het stadion na en dat is dan ook behouden.

0634

Citaat van: Pancake Shield op 04 juli 2014 - 02:24:54
Ik heb eerlijk gezegd nooit echt spannende races gezien op Imola. Wel op Monza. Maar ja...

Ik kan me niet zo heel veel spannende herinneren op Monza om eerlijk te zijn.

0634

Citaat van: Perton op 04 juli 2014 - 02:10:48
Inderdaad, ik snap die ophemeling van Imola niet zo goed. Dat is alsof je de huidige Hockenheimring geweldig noemt, omdat er op de oude baan zulke mooie races werden gehouden. Er zijn weinig circuits die ik tien jaar geleden nog liever van de kalender hoopte te zien verdwijnen dan Imola.

Imola is tov Hockenheim natuurlijk maar marginaal aangepast he. Van Hockenheim is helemaal niets meer over.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 04 juli 2014 - 10:17:34
Citaat van: Perton op 04 juli 2014 - 02:10:48
Inderdaad, ik snap die ophemeling van Imola niet zo goed. Dat is alsof je de huidige Hockenheimring geweldig noemt, omdat er op de oude baan zulke mooie races werden gehouden. Er zijn weinig circuits die ik tien jaar geleden nog liever van de kalender hoopte te zien verdwijnen dan Imola.

Imola is tov Hockenheim natuurlijk maar marginaal aangepast he. Van Hockenheim is helemaal niets meer over.


Zeg dat nou niet... :'( :'( :'(