Round 9: British Grand Prix, Silverstone Circuit, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 27 juni 2014 - 16:00:51

« vorige - volgende »

Wie rijft de glorie binnen op Silvertone

Vettel
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Hamilton
10 (55.6%)
Rosberg
5 (27.8%)
Alonso
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hülkenberg
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
Vergne
1 (5.6%)
Kvyat
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Ericsson
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Kootje

En gelijk heeft hij. Zo'n goedkoop plastic relatiegeschenk dat na één keer aanraken al uit elkaar valt is geen trofee om vrolijk van te worden.

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 06 juli 2014 - 18:14:26
Citaat van: Wings op 06 juli 2014 - 18:08:31
Haha! Zijne was kapot of zoiets...??

Zoiets, normaal krijg je zo'n gouden pot op Silverstone maar nu moest ook die eraan geloven en werd vervangen door zo'n Santander ding, wat Lewis niet echt kon appreciëren.

Oké dan!

Pancake Shield

Ik heb het slot van de GP moet missen. Maar wat riepen de heren Vettel en Alonso dan over en weer?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 06 juli 2014 - 18:59:08
Ik heb het slot van de GP moet missen. Maar wat riepen de heren Vettel en Alonso dan over en weer?


Vettel:"He queezed me off"...Alonso: "He went of track to gain speed"...En talloze varianten daarop... ;D
;)


Perton

Citaat van: Pancake Shield op 06 juli 2014 - 18:59:08
Ik heb het slot van de GP moet missen. Maar wat riepen de heren Vettel en Alonso dan over en weer?

14:06 "He can't do that - I would've crashed into him," Vettel complains over the radio.

14:07 Red Bull isn't too fussed by Vettel's complaints: "You've got plenty of laps, just do it again."

14:09 It's Alonso's turn to complain about Vettel over the radio - he thinks the German's taking liberties with track limits.

14:14 Vettel puts in another complaint about track limits, then about Alonso not giving him room.

14:15 "He didn't leave space! I could've easily given him a puncture," howls Vettel. "Stay patient," replies Rocky, "you're clearly quicker."

14:15 Now Ferrari tells Alonso it's reporting Vettel to race control for track limits naughtiness.

14:26 Alonso thinks Vettel got more DRS than he should have due to running off the track. There's quite a long rant going on now.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

Citaat van: Perton op 06 juli 2014 - 16:34:47
Beetje jammer dat gezeur van vettel over alonso terwijl hij bij de start zelf een tikje uitdeelde aan hamilton. Het gezeur van alonso vond ik overigens ook jammer,  voor mensen zich weer gaan lopen aanstellen dat ik deze post zou plaatsen vanwege mijn mening over vettel.

Zeuren allebei Perton. Alleen Alonso is nog vele malen erger dan Vettel. Net een klein kind dat een snoepje minder denkt te krijgen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Kootje op 06 juli 2014 - 15:33:37
Citaat van: Perton op 06 juli 2014 - 14:07:23
Debiel van de race is nu al beslist.

Idd .... en hij heet Alonso. Je startplek missen vind ik iig vele malen dommer dan het missen van 'n kuil in het gras. ;D
ja en dat voor een ervaren piloot die de beste van de wereld genoemd word ;D

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 06 juli 2014 - 17:16:26
Geweldig gevecht toch tussen Sebastian en Fernando, dat mag van mij meer!

ja en dat allemaal dankzij de fia, die beslist heeft om minder te straffen

Perton

Ja bij botsingen, maar op zaterdag werd er alsnog tegen de coureurs gezegd dat er geen lasting advantage van naast de baan komen mag zijn. Dus als dat er wel was geweest, had de FIA gewoon moeten straffen. Nu heb ik nergens een lasting advantage gezien, dus het is terecht dat er geen straffen zijn uitgedeeld. Ik vind de uitkomst dan ook hartstikke prima verder.

Mijn punt is alleen dat áls er wel een lasting advantage was geweest, de FIA in mijn ogen wel had moeten optreden, omdat anders de woorden van zaterdagochtend loze woorden waren geweest.

Volgens mij is het gevecht tussen die twee dan ook niet het resultaat van het nieuwe beleid van de FIA, maar het resultaat van het feit dat de heren nergens een lasting advantage hebben gehad.

Uiteraard hoop ik dat dergelijke gevechten in de toekomst geen straf opleveren. (Behalve als een coureur inderdaad ongeoorloofd gebruik maakt van DRS, zoals Alonso Vettel van beschuldigde)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Fabian

Wie heeft in de poll eigenlijk op Ericsson gestemd? Had ik kunnen zijn, maar koos ditmaal voor Hamilton!

Pancake Shield

Citaat van: Fabian op 06 juli 2014 - 23:48:33
Wie heeft in de poll eigenlijk op Ericsson gestemd? Had ik kunnen zijn, maar koos ditmaal voor Hamilton!

Dat was ik. :P. Verrassend genoeg is die keuze geen waarheid geworden
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock