Round 9: British Grand Prix, Silverstone Circuit, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 27 juni 2014 - 16:00:51

« vorige - volgende »

Wie rijft de glorie binnen op Silvertone

Vettel
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Hamilton
10 (55.6%)
Rosberg
5 (27.8%)
Alonso
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hülkenberg
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
Vergne
1 (5.6%)
Kvyat
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Ericsson
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Perton

Autosport meldt het ook, dat het zijn eigen keuze was. Tsja, dom.

Maikel0230

Een blunder van formaat als het mij vraagt, zo wordt je geen wereldkampioen natuurlijk.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Die staat morgen gewoon weer op het podium en hij kan hem ook nog steeds winnen.  Inhaal mogelijkheden genoeg daar. Mentaal heeft hij wel weer een dreun gekregen natuurlijk.

Maikel0230

Citaat van: Sabai op 05 juli 2014 - 16:14:44
Die staat morgen gewoon weer op het podium en hij kan hem ook nog steeds winnen.  Inhaal mogelijkheden genoeg daar. Mentaal heeft hij wel weer een dreun gekregen natuurlijk.

Klopt allemaal Sabai maar als hij er vandaag even zijn hoofd had bijgehouden had hij zonder al te veel problemen van pole kunnen starten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Zoveel inhaalmogelijkheden zijn er op een droog Silverstone overigens niet hoor.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2014 - 16:33:53
Zoveel inhaalmogelijkheden zijn er op een droog Silverstone overigens niet hoor.

Valt wel mee denk ik, je moet natuurlijk ook wel de ballen hebben om het te doen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Haha eerst Nico ophouden in de laaatste ronde, en dan afhaken en pole mislopen.. karma... Dit kan wel eens het keerpunt van het seizoen zijn ...

Sabai

Citaat van: Gerard op 05 juli 2014 - 16:43:26
Haha eerst Nico ophouden in de laaatste ronde, en dan afhaken en pole mislopen.. karma... Dit kan wel eens het keerpunt van het seizoen zijn ...

Het keerpunt is al in Canada geweest imo.

0634

Citaat van: Maikel0230 op 05 juli 2014 - 16:40:14
Citaat van: Jeroen op 05 juli 2014 - 16:33:53
Zoveel inhaalmogelijkheden zijn er op een droog Silverstone overigens niet hoor.

Valt wel mee denk ik, je moet natuurlijk ook wel de ballen hebben om het te doen.

Een gelijke auto inhalen is lastig. Silverstone is qua inhalen niet supermakkelijk. Maar kansen heeft hij sws. Zeker als t regent.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 05 juli 2014 - 16:14:44
Die staat morgen gewoon weer op het podium en hij kan hem ook nog steeds winnen.  Inhaal mogelijkheden genoeg daar. Mentaal heeft hij wel weer een dreun gekregen natuurlijk.


Winnen zal heel lastig zijn voor Hamilton...een podium is wel mogelijk, daar het verschil met McLaren en Red Bull toch groot is.

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 05 juli 2014 - 16:13:55
Een blunder van formaat als het mij vraagt, zo wordt je geen wereldkampioen natuurlijk.

Inderdaad zeg! Wat een mentale mokerslag deelt Rosberg hier uit: wederom de slimmere van de twee! Gaan tot het einde en keihard toeslaan. De Duitser timmert hard aan de weg naar het wereldkampioenschap en zo ga je het hem gunnen ook nog. Vettel ook goed gedaan!

Tuesday

Citaat van: Wings op 05 juli 2014 - 21:03:03
Citaat van: Maikel0230 op 05 juli 2014 - 16:13:55
Een blunder van formaat als het mij vraagt, zo wordt je geen wereldkampioen natuurlijk.

Inderdaad zeg! Wat een mentale mokerslag deelt Rosberg hier uit: wederom de slimmere van de twee! Gaan tot het einde en keihard toeslaan. De Duitser timmert hard aan de weg naar het wereldkampioenschap en zo ga je het hem gunnen ook nog. Vettel ook goed gedaan!
Rosberg deelt niks uit, in dit geval doet Hamilton het zelf. Allemaal leuk en aardig, maar morgen worden de punten verdeeld. Dit is een tegenslag, maar als Hamilton het weer zo oppakt als 2 weken geleden, dan kan ie gewoon nog winnen.

0634

Klopt.  Maar hij maakt het zichzelf erg moeilijk.  Vind het wel een blundertje hoor.


FolkertE

Citaat van: Sabai op 05 juli 2014 - 15:10:20
Elke keer als ik besluit de kwalificatie niet te kijken is de uitslag verassend  >:(. Rosberg wel weer top gedaan ook leuk voor Button om er weer even te staan. En Lewis  ;D ik had alweer zo iets verwacht eerlijk gezegd.
Zullen we dan afspreken dat jij geen kwalificaties meer kijkt?  ;D Behalve denk ik voor Kootje en Franky :P

Maar zoals Rosberg al aangaf, het was eerder geluk dan wijsheid. Niemand wist dus dat er zoveel te winnen viel. Het verbaasde hem ook enorm. Dus fout van Hamilton? Ja, kon hij er echt wat aan doen? Nee. Heeft overigens ook niks te maken met mentale staat, maar verkeerd gegokt.

En wat prutsten ze bij Ferrari zeg. Eerst dacht dat Aonso dure fout maakte, maar toen zag ik Kimi ook van de baan gaan en onderaan staan.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat Canada het keer punt was, nog veel te veel races te gaan en ook Rosberg maakt fouten. Maar Hamilton moet nu toch echt eens gaan na denken over zijn kwalificaties. zulke dure fouten/inschattingen gaan wegen.