Round 9: British Grand Prix, Silverstone Circuit, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 27 juni 2014 - 16:00:51

« vorige - volgende »

Wie rijft de glorie binnen op Silvertone

Vettel
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Hamilton
10 (55.6%)
Rosberg
5 (27.8%)
Alonso
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hülkenberg
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
Vergne
1 (5.6%)
Kvyat
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Ericsson
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Maikel0230

Das al de tweede keer dit weekend dat ie zo'n safe maakt, boy has got some skill

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai


Perton


Kootje

AU !!!

Dure inschattingsfout van Hamilton en/of z'n engineer.  :-\

Kootje

Citaat van: Perton op 05 juli 2014 - 15:03:41
Hamilton dom of zat Mercedes achterlijk te doen?

Achteraf dom ja, maar als je de eerste 2 sectoren nog 2 seconden verliest dan verwacht je geen verbetering meer hè? Ik bedoel ... Vettel zat na de 2e sector nog op 2.7 sec en de 9e tijd, pas in de laatste sector reed hij er ineens 3 seconden vanaf. Wie verwachtte dat nu?

Perton

McLaren. Maar misschien ook pas omdat Vettel en Hülkenberg snel gingen en Button toen nog niet in de derde sector was ;)

Tuesday

Citaat van: Kootje op 05 juli 2014 - 15:05:36
Citaat van: Perton op 05 juli 2014 - 15:03:41
Hamilton dom of zat Mercedes achterlijk te doen?

Achteraf dom ja, maar als je de eerste 2 sectoren nog 2 seconden verliest dan verwacht je geen verbetering meer hè? Ik bedoel ... Vettel zat na de 2e sector nog op 2.7 sec en de 9e tijd, pas in de laatste sector reed hij er ineens 3 seconden vanaf. Wie verwachtte dat nu?
bij je outlap rij je toch al een S3 en die coureurs zullen toch wel gemerkt hebben dat daar veel te halen viel? Niet voor niets gingen de meeste andere coureurs wel door. Ik had het niet verwacht, maar de rijders blijkbaar wel

Sabai

Elke keer als ik besluit de kwalificatie niet te kijken is de uitslag verassend  >:(. Rosberg wel weer top gedaan ook leuk voor Button om er weer even te staan. En Lewis  ;D ik had alweer zo iets verwacht eerlijk gezegd.

Kootje

@Tuesday,

Ja, maar in z'n outlap reed Hamilton al 'n trage S3, waarschijnlijk met de bedoeling om zo Rosberg enz. te piepelen. Met Rosberg lukte dat net niet, maar Perez kon hierdoor al geen rondje meer rijden. Dus nee ... ik zou het niet dom willen noemen, slechts 'n dure inschattingsfout.

Kootje

Ouch ... als ik zo z'n postrace interviewtje zie en hoor, dan krijg ik 't idee dat hij naar binnen geroepen is. Dat zegt hij niet letterlijk, maar toch ... z'n lichaamstaal straalt 'n grote onvrede uit en ik krijg niet het idee dat dat onvrede met zichzelf is.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 05 juli 2014 - 15:15:03
Ouch ... als ik zo z'n postrace interviewtje zie en hoor, dan krijg ik 't idee dat hij naar binnen geroepen is. Dat zegt hij niet letterlijk, maar toch ... z'n lichaamstaal straalt 'n grote onvrede uit en ik krijg niet het idee dat dat onvrede met zichzelf is.
oh, ik had juist het omgekeerde gevoel. Waarom zou het team Lewis binnen halen en Nico niet? als het de fout van het team was had ie het vast gezegd.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 05 juli 2014 - 15:12:14
@Tuesday,

Ja, maar in z'n outlap reed Hamilton al 'n trage S3, waarschijnlijk met de bedoeling om zo Rosberg enz. te piepelen. Met Rosberg lukte dat net niet, maar Perez kon hierdoor al geen rondje meer rijden. Dus nee ... ik zou het niet dom willen noemen, slechts 'n dure inschattingsfout.
hamilton was idd met andere dingen bezig, terwijl Rosberg juist in die laatste bochten van S3 dacht, hier valt misschien nog wat te halen, in die laatste bochten verloor ik in mn vorige ronde 4 seconden.

Wallie

Schitterende kwalificatie!
Ik heb zitten genieten van de Marussia's
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Kootje

Citaat van: Tuesday op 05 juli 2014 - 15:18:54
Citaat van: Kootje op 05 juli 2014 - 15:15:03
Ouch ... als ik zo z'n postrace interviewtje zie en hoor, dan krijg ik 't idee dat hij naar binnen geroepen is. Dat zegt hij niet letterlijk, maar toch ... z'n lichaamstaal straalt 'n grote onvrede uit en ik krijg niet het idee dat dat onvrede met zichzelf is.
oh, ik had juist het omgekeerde gevoel. Waarom zou het team Lewis binnen halen en Nico niet? als het de fout van het team was had ie het vast gezegd.

En ik had juist het idee dat hij moeite had om dat niet te zeggen, en daarom maar niets zei. Maar goed ... dat is 'n gevoel wat op het moment van typen door Lauda tegengesproken word. ;)

Maikel0230

Op de BBC was duidelijk te zien dat hamilton al eerder in de ronde besloten had zijn rondje niet af te maken, hij liet rosberg zelfs nog voorbij, als ie slim was geweest had hij hem reglementair achter zich kunnen houden, had die nooit pole gehad.

overigs zijn hier de officiele resultaten
http://www.gppits.net/nieuws/kwalificatie_thriller_op_silverstone/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25