Round 9: British Grand Prix, Silverstone Circuit, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 27 juni 2014 - 16:00:51

« vorige - volgende »

Wie rijft de glorie binnen op Silvertone

Vettel
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Hamilton
10 (55.6%)
Rosberg
5 (27.8%)
Alonso
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hülkenberg
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
Vergne
1 (5.6%)
Kvyat
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Ericsson
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Wings

Misschien is het meer geluk dan wijsheid maar wel afgedwongen geluk die ook voor Hamilton voor het oprapen lag. Dus is het Hamilton zeker aan te rekenen. En naar mijn weten heeft Hamilton ook het boetekleed aangetrokken dus lijkt me vrij helder.

FolkertE

Citaat van: Wings op 06 juli 2014 - 11:44:25
Misschien is het meer geluk dan wijsheid maar wel afgedwongen geluk die ook voor Hamilton voor het oprapen lag. Dus is het Hamilton zeker aan te rekenen. En naar mijn weten heeft Hamilton ook het boetekleed aangetrokken dus lijkt me vrij helder.
Jep, ben ik het ook mee eens. Maar met Hamilton op p6 hebben we iig een leuke race op handen. Kijken of hij zo'n goede start als in Oostenrijk kan herhalen. Theoretisch kan hij natuurlijk eind van de ronde op 1 liggen, maar dat acht ik nagenoeg onmogelijk met Rosberg in de Mercedes.
Alonso en Kimi van achter naar voren, maar punten worden moeilijk met Williams, FI en STR nog voor hun, zo snel waren ze ook niet.

Was er een probleem bij Ferrari of was het een simpel gevalletje van wrong place wrong tire, wrong time?

Arthur

Citaat van: Wings op 05 juli 2014 - 21:03:03
Citaat van: Maikel0230 op 05 juli 2014 - 16:13:55
Een blunder van formaat als het mij vraagt, zo wordt je geen wereldkampioen natuurlijk.

Inderdaad zeg! Wat een mentale mokerslag deelt Rosberg hier uit: wederom de slimmere van de twee! Gaan tot het einde en keihard toeslaan. De Duitser timmert hard aan de weg naar het wereldkampioenschap en zo ga je het hem gunnen ook nog. Vettel ook goed gedaan!

Tja, Duitsers, die gaan door totdat het afgelopen is en geven niet eerder op ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Zo is dat! Maar...vandaag worden de punten verdeeld. ;)

Perton


Gerard

Citaat van: Perton op 06 juli 2014 - 14:07:23
Debiel van de race is nu al beslist.
waar doel je op? Kimi? Ik mag toch hopen van niet..

FolkertE


Sabai


FolkertE


Perton

Wie moet ik anders dan kimi bedoelen? Hij schiet van de baan en of dat door een ander komt of door hemzelf interesseert me niet. Maar vervolgens komt hij als een volslagen debiel de baan weer op. Dát was 100% zijn verantwoordelijkheid en daarin heeft hij volkomen gefaald.

Gonzalo

Dat was potentieel een zwaar ongeval. Goed opgevangen van Massa.

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 06 juli 2014 - 14:22:02
Wie moet ik anders dan kimi bedoelen? Hij schiet van de baan en of dat door een ander komt of door hemzelf interesseert me niet. Maar vervolgens komt hij als een volslagen debiel de baan weer op. Dát was 100% zijn verantwoordelijkheid en daarin heeft hij volkomen gefaald.

Je hebt wel gelijk. De plaats waar Raikkonen de baan op kwam was echt compleet idioot. Vorig jaar ging volgens mij Hamilton op datzelfde punt van de baan en die was veeeel voorzichtiger volgens mij.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sabai

Bij de indycar hebben ze het Holmatro team in Silverstone hebben ze iemand met een steeksleutel die de vangrails repareerd  ;D Die gozer is nog met het eerste boutje bezig los te maken  ::). Hopelijk is hij klaar voor het donker.

Sabai

Citaat van: Perton op 06 juli 2014 - 14:22:02
Wie moet ik anders dan kimi bedoelen? Hij schiet van de baan en of dat door een ander komt of door hemzelf interesseert me niet. Maar vervolgens komt hij als een volslagen debiel de baan weer op. Dát was 100% zijn verantwoordelijkheid en daarin heeft hij volkomen gefaald.

idd geen al te slimme actie van Kimi.

SDG

Citaat van: Sabai op 06 juli 2014 - 14:31:05
Bij de indycar hebben ze het Holmatro team in Silverstone hebben ze iemand met een steeksleutel die de vangrails repareerd  ;D Die gozer is nog met het eerste boutje bezig los te maken  ::). Hopelijk is hij klaar voor het donker.

Ondertussen alvast wat verder gedaan met het huishouden. Grand Prix met strijkpauze, haha...  8)