Man van de race: oostenrijk.

Gestart door FolkertE, 22 juni 2014 - 15:48:37

« vorige - volgende »

Wie was relatief gezien het beste bezig vandaag.

Nico Rosberg
7 (33.3%)
Lewis Hamilton
6 (28.6%)
Valteri Bottas
6 (28.6%)
Felipe Massa
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (4.8%)
Sergio Perez
1 (4.8%)
Kevin Magnussen
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Kimi Raikkonen.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Miguel

Dat is een andere redenatie die je eerder gebruikte, waar ik enkel een kanttekening bij wilde plaatsen.
Peace out yo.

0634


Tuesday

Citaat van: Miguel op 22 juni 2014 - 17:46:21
Citaat van: NielsD op 22 juni 2014 - 17:43:34
Het gaat om de zondag.
Daarom.
ik tel de zaterdag ook mee, de race begint bij de kwalificatie. Moet ik nu op Lewis gaan stemmen omdat ie door eigen schuld achter 2 renault en 2 Ferrari motoren terecht komt en die bij de start allemaal terug cadeau krijgt? Rosberg en Bottas hebben gemaximaliseerd, net als Perez, Hamilton heeft 7 punten laten liggen.

NielsD

Citaat van: Tuesday op 22 juni 2014 - 18:43:39
Citaat van: Miguel op 22 juni 2014 - 17:46:21
Citaat van: NielsD op 22 juni 2014 - 17:43:34
Het gaat om de zondag.
Daarom.
ik tel de zaterdag ook mee, de race begint bij de kwalificatie. Moet ik nu op Lewis gaan stemmen omdat ie door eigen schuld achter 2 renault en 2 Ferrari motoren terecht komt en die bij de start allemaal terug cadeau krijgt? Rosberg en Bottas hebben gemaximaliseerd, net als Perez, Hamilton heeft 7 punten laten liggen.

Het is een mening van mij hé. Ik zeg tegen niemand dat hij/zij daarom ook voor Bottas moet stemmen, omdat ik vind dat hij de man van de race is. Ik hou van nieuwe mensen op het podium en gun het Bottas en vooral Frank Williams!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Tuesday

Citaat van: NielsD op 22 juni 2014 - 20:05:57
Citaat van: Tuesday op 22 juni 2014 - 18:43:39
Citaat van: Miguel op 22 juni 2014 - 17:46:21
Citaat van: NielsD op 22 juni 2014 - 17:43:34
Het gaat om de zondag.
Daarom.
ik tel de zaterdag ook mee, de race begint bij de kwalificatie. Moet ik nu op Lewis gaan stemmen omdat ie door eigen schuld achter 2 renault en 2 Ferrari motoren terecht komt en die bij de start allemaal terug cadeau krijgt? Rosberg en Bottas hebben gemaximaliseerd, net als Perez, Hamilton heeft 7 punten laten liggen.

Het is een mening van mij hé. Ik zeg tegen niemand dat hij/zij daarom ook voor Bottas moet stemmen, omdat ik vind dat hij de man van de race is. Ik hou van nieuwe mensen op het podium en gun het Bottas en vooral Frank Williams!
Ik heb ook op Bottas gestemd, dus ik deel je mening. Verder is de post niet echt aan jou gericht, maar meer een verklaring van mijn eigen man(nen) van de wedstrijd. Ik neem de zaterdag altijd wel mee, het gaat mij om het totaalresultaat niet om wie de meeste positie's wint in een race

Maikel0230

Miguel, eerst zeg je dat Niels het te simpel voorstelt waarna die je van een uitgebreider antwoord voorziet en dan stel je dat hij ineens een adere mening heeft?

Je moet wel weten wat je wilt hé

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fietser

Bottas was een optie (bleef het langst bij de Zilverpijlen), alsmede Hamilton (snelle opmars) en Perez (omdat hij zich per race krachtiger lijkt te profileren). Maar uiteindelijk kies ik doodeenvoudig voor de winnaar. Niet omdat Rosberg nou iets heel bijzonders deed in de Alpenweide, maar hij hield iedereen achter zich, wat toch de bedoeling is van het spelletje. Bovendien valt mij op dat hij vaak iets over heeft om zijn aandringende (en snellere?) teamgenoot van zich af te houden. Het zegt ook iets over zijn mentale staat.   

0634

Maar maakt ook wekelijks kleine foutjes.  Moet ie mee oppassen.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 22 juni 2014 - 17:36:01
Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 17:32:06
Citaat van: Miguel op 22 juni 2014 - 17:13:02
Waarom mag ik niet op Vettel stemmen? Wat een kutpolls op dit forum.
Omdat hier meestal de top 10 word gebruikt om Man van de wedstrijd te beoordelen. Vettel deed nou niet echt iets speciaals vandaag. Of hij er wat aan kan doen is dan niet van toepassing.

Snap ook niet helemaal waarom Rosberg genomineerd is. Reed solide en goed en wist Hamilton achter zich te houden, maar echt speciaal was het niet. Had het voor deel van de trage stops van Hamilton want anders was hij zelfs 2de geworden.

Rosberg won de race. Zou toch gek zijn als je niet op hem zou kunnen stemmen, toch?

Verder kan je over stops beginnen, maar feitelijk verloor Lewis de race door eigen toedoen op zaterdag.
Ja dat is ook wel waar. En ja Lewis verloor het gisteren. Ja ik ben zelf nooit echt van het kiezen van de race winnaar, behalve in Canada, Bahrein en....

Maar je hebt gelijk, Rosberg is natuurlijk wel een kandidaat. Al zou ik zelf eerder voor Een Perez gaan, maar goed gelukkig verschillen meningen.

Wings

Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 22:21:36
Ja dat is ook wel waar. En ja Lewis verloor het gisteren. Ja ik ben zelf nooit echt van het kiezen van de race winnaar, behalve in Canada, Bahrein en....

Behalve als Rosberg wint bedoel je? Want een stem op Hamilton of een andere racewinnaar is dan wel weer terecht. ;)

FolkertE

Citaat van: Wings op 23 juni 2014 - 06:10:14
Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 22:21:36
Ja dat is ook wel waar. En ja Lewis verloor het gisteren. Ja ik ben zelf nooit echt van het kiezen van de race winnaar, behalve in Canada, Bahrein en....

Behalve als Rosberg wint bedoel je? Want een stem op Hamilton of een andere racewinnaar is dan wel weer terecht. ;)
En Monaco dus. Dankje voor het helpen herinneren. Trouwens volgens mij stemde ik in Bahrein ook op de optie Hamilton en Rosberg ;) Dus nee, stemmen op Hamilton of andere race winnaar is dan weer niet terecht ;).


Jehoentelaar

Miguel houdt niet zo van F1 schijnt. ;)

Tuesday

Citaat van: F1fan2987 op 23 juni 2014 - 07:50:45
Citaat van: Wings op 23 juni 2014 - 06:10:14
Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 22:21:36
Ja dat is ook wel waar. En ja Lewis verloor het gisteren. Ja ik ben zelf nooit echt van het kiezen van de race winnaar, behalve in Canada, Bahrein en....

Behalve als Rosberg wint bedoel je? Want een stem op Hamilton of een andere racewinnaar is dan wel weer terecht. ;)
En Monaco dus. Dankje voor het helpen herinneren. Trouwens volgens mij stemde ik in Bahrein ook op de optie Hamilton en Rosberg ;) Dus nee, stemmen op Hamilton of andere race winnaar is dan weer niet terecht ;).
op wie heb je nu dan gestemd?? volgens je eigen bericht op Perez, alleen die heeft geen enkele stem in de poll ;)

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 23 juni 2014 - 16:14:56
Citaat van: F1fan2987 op 23 juni 2014 - 07:50:45
Citaat van: Wings op 23 juni 2014 - 06:10:14
Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 22:21:36
Ja dat is ook wel waar. En ja Lewis verloor het gisteren. Ja ik ben zelf nooit echt van het kiezen van de race winnaar, behalve in Canada, Bahrein en....

Behalve als Rosberg wint bedoel je? Want een stem op Hamilton of een andere racewinnaar is dan wel weer terecht. ;)
En Monaco dus. Dankje voor het helpen herinneren. Trouwens volgens mij stemde ik in Bahrein ook op de optie Hamilton en Rosberg ;) Dus nee, stemmen op Hamilton of andere race winnaar is dan weer niet terecht ;).
op wie heb je nu dan gestemd?? volgens je eigen bericht op Perez, alleen die heeft geen enkele stem in de poll ;)
Ik heb idd nog niet gestemd nee, maar ik ga voor Perez. Ik had niet verwacht dat hij zolang nog voor de leiding ging. Maar toen Rosberg er voor bij was, zag je dat hij aan het eind van zijn banden zat. Ik vraag me af of hij niet voor een 1 stop nog had kunnen gaan.