Man van de race: oostenrijk.

Gestart door FolkertE, 22 juni 2014 - 15:48:37

« vorige - volgende »

Wie was relatief gezien het beste bezig vandaag.

Nico Rosberg
7 (33.3%)
Lewis Hamilton
6 (28.6%)
Valteri Bottas
6 (28.6%)
Felipe Massa
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (4.8%)
Sergio Perez
1 (4.8%)
Kevin Magnussen
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Kimi Raikkonen.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

gloudiesaurus

Hamilton. Eigenlijk de snelste man.
Vandaag clean en goed gereden. Als hij gisteren geen foutje had gemaakt was hij vandaag de winnaar...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Waarom mag ik niet op Vettel stemmen? Wat een kutpolls op dit forum.
Peace out yo.

0634

Maar jou posts zijn gelukkig wel verheffend. Dat scheelt dan weer.

FolkertE

Citaat van: Miguel op 22 juni 2014 - 17:13:02
Waarom mag ik niet op Vettel stemmen? Wat een kutpolls op dit forum.
Omdat hier meestal de top 10 word gebruikt om Man van de wedstrijd te beoordelen. Vettel deed nou niet echt iets speciaals vandaag. Of hij er wat aan kan doen is dan niet van toepassing.

Snap ook niet helemaal waarom Rosberg genomineerd is. Reed solide en goed en wist Hamilton achter zich te houden, maar echt speciaal was het niet. Had het voor deel van de trage stops van Hamilton want anders was hij zelfs 2de geworden.

Miguel

Peace out yo.

0634


0634

Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 17:32:06
Citaat van: Miguel op 22 juni 2014 - 17:13:02
Waarom mag ik niet op Vettel stemmen? Wat een kutpolls op dit forum.
Omdat hier meestal de top 10 word gebruikt om Man van de wedstrijd te beoordelen. Vettel deed nou niet echt iets speciaals vandaag. Of hij er wat aan kan doen is dan niet van toepassing.

Snap ook niet helemaal waarom Rosberg genomineerd is. Reed solide en goed en wist Hamilton achter zich te houden, maar echt speciaal was het niet. Had het voor deel van de trage stops van Hamilton want anders was hij zelfs 2de geworden.

Rosberg won de race. Zou toch gek zijn als je niet op hem zou kunnen stemmen, toch?

Verder kan je over stops beginnen, maar feitelijk verloor Lewis de race door eigen toedoen op zaterdag.

Miguel

Aanwezigheid van Rosberg in de poll lijkt mij niet meer dan logisch, zelfs al had hij niet gewonnen. Wat een uitstekende rit van hem en beter dan de meeste andere coureurs. Afgesloten met een overwinning dus een nominatie is op zijn plaats.
Peace out yo.

NielsD

Bottas. Eerste podium, dan ben je altijd man van de race.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Miguel

Citaat van: NielsD op 22 juni 2014 - 17:37:57
Bottas. Eerste podium, dan ben je altijd man van de race.

Zo simpel vind ik dat niet. Eerste podium, maar wel één plek verloren.
Peace out yo.

NielsD

Citaat van: Miguel op 22 juni 2014 - 17:39:44
Citaat van: NielsD op 22 juni 2014 - 17:37:57
Bottas. Eerste podium, dan ben je altijd man van de race.

Zo simpel vind ik dat niet. Eerste podium, maar wel één plek verloren.

Ja, tegenover beide Mercedessen. Die zijn gewoon nog te sterk voor Williams.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Miguel

Peace out yo.

NielsD

Citaat van: Miguel op 22 juni 2014 - 17:42:10
Niet op zaterdag ;)

Het gaat om de zondag. Combinatie van: brandstof en banden sparen, plus topsnelheid. Dat heeft Williams nog niet helemaal op een rijtje.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Miguel

Peace out yo.

NielsD

Citaat van: Miguel op 22 juni 2014 - 17:46:21
Citaat van: NielsD op 22 juni 2014 - 17:43:34
Het gaat om de zondag.
Daarom.

Dus heeft Bottas goed aan schadebeperking gedaan. Massa startte van pole en kon na de eerste serie pitstops niet meer aanhaken. Bottas wel en scoorde daarmee zijn eerste podium. Voor mij de man van de race dus.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna