Man van de race: oostenrijk.

Gestart door FolkertE, 22 juni 2014 - 15:48:37

« vorige - volgende »

Wie was relatief gezien het beste bezig vandaag.

Nico Rosberg
7 (33.3%)
Lewis Hamilton
6 (28.6%)
Valteri Bottas
6 (28.6%)
Felipe Massa
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (4.8%)
Sergio Perez
1 (4.8%)
Kevin Magnussen
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Kimi Raikkonen.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

FolkertE

Brand los zou ik zeggen.

Vandaag waren aantal een paar rijders heel goed bezig.
Hamilton, Perez En Bottas.

Ik ga voor Perez, met eervolle vermeldingen voor Bottas en Hamilton. Waar Hamilton zijn eigen weekend vergooide en sterk terug kwam, was Perez onterecht zwaar bestraft. Toch 8ste.

rafael25



Wings


Sabai


Kootje

Niemand stak er imo met kop en schouders bovenuit, dus ... ik onthoud me van stemmen.

Perton

Haalde Rosberg Bottas nou wél in op de baan? Dan hij. Anders Hamilton.

Jozef

#7
Rosberg pakte Bottas bij de start maar werd meteen teruggepakt. Ik denk inderdaad dat Rosberg Bottas opnieuw op de baan pakte, na bocht 2, toen ze allemaal achter Pérez reden. Maar ik kan me vergissen. Hamilton pakte Massa op de baan, die leek te slapen bij het aanremmen van bocht 2 vlak na zijn stop (koude banden misschien).

Edit: maar ik moet toch voor Lewis gaan. Gisteren een rotdag, bezweken onder de druk, maar vandaag, met mogelijk nog meer druk op zijn schouders, heeft hij op elk moment het hoofd koel gehouden. Maakte een blitsstart, reed een agressieve maar cleane eerste ronde die hem veel posities opleverde. Toonde geduld toen hij achter Bottas en later achter Rosberg zat, luisterde netjes hoe en wanneer hij zijn remmen in de gaten moest houden. Zeer puike race op mentaal gebied na al de negatieve dingen van Monaco, Canada en gisteren. Liet vandaag zien dat hij ook kan maximaliseren onder druk.

Perton

Ja ik bedoelde inderdaad niet bij de start, maar later in de race, toen ze achter Pérez zaten inderdaad.

Tuesday

Bottas, Rosberg, Perez. Maar k stem op Bottas

@Jozef: Rosberg haalde Bottas in bij de pitstop. Rosberg heeft alleen Perez ingehaald.

Jozef

Ja je hebt gelijk, heb het nu ook teruggevonden in de Autosport Live feed. Dus Rosberg heeft niemand op de baan gepakt behalve een Pérez op versleten banden.

Perton

Ok dan ga ik dus niet voor Rosberg maar voor Hamilton. Voor argumentatie, zie Jozef zijn post :P Bottas daar dan wel nipt achter.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 22 juni 2014 - 16:18:14
Ja je hebt gelijk, heb het nu ook teruggevonden in de Autosport Live feed. Dus Rosberg heeft niemand op de baan gepakt behalve een Pérez op versleten banden.
veel meer zat er ook niet in ;)

Pancake Shield

Persoonlijk zeg ik Hamilton, hele goede start en daarna gewoon een solide race gereden. Heeft de schade op Rosberg beperkt weten te houden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Citaat van: Tuesday op 22 juni 2014 - 16:25:03
Citaat van: Jozef op 22 juni 2014 - 16:18:14
Ja je hebt gelijk, heb het nu ook teruggevonden in de Autosport Live feed. Dus Rosberg heeft niemand op de baan gepakt behalve een Pérez op versleten banden.
veel meer zat er ook niet in ;)

Heb je gelijk in, het is weer maar eens aangetoond dat je een Williams niet op de baan kunt inhalen (en een Force India is ook lastig).