Ferrari in 2014

Gestart door Breaktest, 11 juni 2014 - 10:58:17

« vorige - volgende »

Maikel0230

Sorry voor de dubbelpost



:'(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Pff van mij mag je hem houden, ik als McLaren-fan hoef hem niet...

Jehoentelaar

Mooie jaren met hoogte- en dieptepunten, twee keer tot de laatste minuut meegedaan maar net op die momenten wilde het niet mee zitten. Ik gun Ferrari het allerbeste maar volgend jaar hoop ik vooral dat ze niet te veel in de weg rijden. :P

Jozef

Citaat van: Jeroen op 23 november 2014 - 17:00:42
Psst.... men fluistert in Duitsland (Bild, Auto Motor und Sport) en Engeland (sky) dat Brawn benaderd is voor technisch directeur. Overigens ontkennen ze dat in Italie (La Stampa).

Andere roddels: Costa terug naar Ferrari en Bottas als vervanger van Kimi in '16.

Dat Brawn benaderd is, kan ik me heel goed voorstellen (of hij toezegt is een andere zaak). Costa naar Ferrari kan ik me dan weer helemaal niet voorstellen, aangezien die stampvoetend is vertrokken. Maar goed, die had vooral problemen met di Montezemolo en Alonso geloof ik, dus misschien vindt hij het nu wel een mooi moment om weer naar zijn thuisland terug te keren.

Bottas naar Ferrari zou ik dan weer zeer logisch vinden. Dan moet Bottas wel in 2015 opnieuw Massa verslaan want echt overtuigend vond ik hem nog niet in de tweede seizoenshelft.

0634

Citaat van: Jozef op 23 november 2014 - 18:59:15
Pff van mij mag je hem houden, ik als McLaren-fan hoef hem niet...

Ik als McLaren fan ben er juist blij mee. Moeten ze alleen wel JB aanhouden...

Maikel0230

#200
Het was waar, Mattiacci buiten en Maurizio Arrivabene naar binnen

Wat een chaos....

Wat nog meer blijkt nu is dat Arrivabene lid is van de F1 comission en dus kan proberen om de regels in de richting van Ferrari te duwen...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Citaat van: Jeroen op 23 november 2014 - 20:31:25
Citaat van: Jozef op 23 november 2014 - 18:59:15
Pff van mij mag je hem houden, ik als McLaren-fan hoef hem niet...

Ik als McLaren fan ben er juist blij mee. Moeten ze alleen wel JB aanhouden...

Wilde ik net zeggen, Alonso zal McLaren goed doen.

Enzo

Citaat van: Jozef op 23 november 2014 - 19:12:42
Citaat van: Jeroen op 23 november 2014 - 17:00:42
Psst.... men fluistert in Duitsland (Bild, Auto Motor und Sport) en Engeland (sky) dat Brawn benaderd is voor technisch directeur. Overigens ontkennen ze dat in Italie (La Stampa).

Andere roddels: Costa terug naar Ferrari en Bottas als vervanger van Kimi in '16.
Bottas naar Ferrari zou ik dan weer zeer logisch vinden. Dan moet Bottas wel in 2015 opnieuw Massa verslaan want echt overtuigend vond ik hem nog niet in de tweede seizoenshelft.

Mwah, Massa heeft ook gewoon best een aardig seizoen gereden, hij kon sommige races prima meekomen met Bottas of zelfs sneller.
Dit was echt een lekker jaar voor Williams met een snelle auto en twee hongerige coureurs.

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 24 november 2014 - 13:26:16
Het was waar, Mattiacci buiten en Maurizio Arrivabene naar binnen

Wat een chaos....

Wat nog meer blijkt nu is dat Arrivabene lid is van de F1 comission en dus kan proberen om de regels in de richting van Ferrari te duwen...
http://www.gppits.net/nieuws/mattiacci_teambaas_af/

Jozef

Hohoho, wat een duiventil. ;D ;D

Jozef

Wat een naam trouwens. "Maurizio Komt-goed-aan." Nou, ik denk dat zijn aanstelling bij Mattiacci niet goed aangekomen is. ;D

Jehoentelaar

Tjonge wat een rotzooi is het daar.

Perton

Aangezien Mattiacci blijkbaar ook bedankt is voor 15 jaren dienstverband geloof ik het niet zo dat hij daadwerkelijk een geplande interimteambaas is. Dan had hij namelijk wel een andere positie bij Ferrari of FIAT gekregen, lijkt me zo. Natuurlijk kan hij best interimteambaas zijn geweest en nu iets anders gaan doen, maar Occam's Razor enzo doet me toch in mijn eigen theorie geloven, eerlijk gezegd.

Matthijs

Grappig, Arrivabene is vrij vertaald "goed aankomen" in het Italiaans. Hopelijk voelt hij dat net zo.

0634

Hij zal wel flink dik zijn dan.

anyway: terecht ontslag. Helemaal niks gewonnen onder leiding van die Mattiacci.